Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Міні-стратегія "Орієнтоване читання" як компонент технології розвитку критичного мислення учнів у системі формування ключових компетентностей

Презентується авторська методика на заявлену тему з розробкою уроку. Провідна ідея досвіду ‑ адаптація технології ЧПКМ в умовах сільської школи в рамках проекту "Рівний – рівному" та створення базових умінь і навичок для формування ключових компетентностей у дітей

Міні-стратегія "Орієнтоване читання" як компонент технології розвитку критичного мислення учнів у системі формування ключових компетентностей

Оцініть публікацію
 

Ідея досвіду: адаптація технології ЧПКМ в умовах сільської школи в рамках проекту "Рівний – рівному" та створення базових вмінь та навичок для формування ключових компетентностей у дітей.

Актуальність досвіду: необхідність усвідомлення сутності явища компетентності та створення можливих шляхів реального формування компетентностей учнів сільської школи.

Науково-теоретична база досвіду: досвід ґрунтується на положеннях освітянських документів щодо формування компетентностей учнів та на аспектах технології продуктивного навчання, публікацій І. В. Родигіна, О. І. Пометун, колективної роботи А. Кроуфорд, В. Саула, С. Метьюз, Д. Макінстера, Саітбаївої Е. Р та ін.

Автор: Гайдучик О. А., директор, учитель світової літератури, Строківська школа Житомирської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.11.2010

Популярні новини
МОН планує створити е-бібліотеку шкільних підручників МОН планує забезпечити функціонування електронної бібліотеки шкільних підручників
Освітяни у Києві вимагали підвищення зарплат Відбулась всеукраїнська акція протесту профспілок, до якої долучилась освітня профспілка
Е-підручники вперше отримали гриф МОН Міністерство освіти вперше надало гриф відомства шкільним електронним підручникам
МОН розробило рекомендації з реагування на домашнє насильство Документ визначає види насильства та окреслює дії вчителів у разі виявлення його ознак

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!