Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Портфоліо – як система роботи вчителя й учнів. Практичний доробок із проблеми впровадження портфоліо в умовах сільської школи

Авторка презентує практичний доробок із проблеми впровадження портфоліо в умовах сільської школи. Стверджується, що портфоліо формує прагнення досягнення успіху як вчителів так і учнів, а також дозволяє простежити індивідуальний прогрес

Портфоліо – як система роботи вчителя й учнів. Практичний доробок із проблеми впровадження портфоліо в умовах сільської школи

Оцініть публікацію
 

Ідея досвіду: створення портфоліо вчителя та учня в умовах сільської школи як найважливішого елемента інноваційної діяльності.

Актуальність змісту:
портфоліо формує прагнення до досягнення успіху як вчителів так і учнів, а також дозволяє простежити індивідуальний прогрес.

Технологія діяльності:
мотивація учнів на розвиток навичок рефлексивної та самооцінної діяльності; виховання і розвиток особистісно-професійного креативного мислення вчителя.

Результати досвіду:

  • портфоліо учня розвиває вміння учнів ставити цілі, планувати та організовувати власну навчальну діяльність, розвиває комунікативні вміння та інформаційно-комп’ютерну грамотність учнів;
  • портфоліо вчителя сприяє високій мотивація у викладанні та розвиває прагнення до самоосвіти, самореалізації.

Ефективність досвіду: використання портфоліо підвищує освітню активність учнів, рівень усвідомлення ними своїх цілей та можливостей.

Автор:
Олійник Н. В., заступник директора з НВР, учитель фізики, Строківська школа Попільнянського району Житомирської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.11.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!