Авторка презентує практичний доробок із проблеми впровадження портфоліо в умовах сільської школи. Стверджується, що портфоліо формує прагнення досягнення успіху як вчителів так і учнів, а також дозволяє простежити індивідуальний прогрес

Портфоліо – як система роботи вчителя й учнів. Практичний доробок із проблеми впровадження портфоліо в умовах сільської школи

Оцініть публікацію
 

Ідея досвіду: створення портфоліо вчителя та учня в умовах сільської школи як найважливішого елемента інноваційної діяльності.

Актуальність змісту:
портфоліо формує прагнення до досягнення успіху як вчителів так і учнів, а також дозволяє простежити індивідуальний прогрес.

Технологія діяльності:
мотивація учнів на розвиток навичок рефлексивної та самооцінної діяльності; виховання і розвиток особистісно-професійного креативного мислення вчителя.

Результати досвіду:

  • портфоліо учня розвиває вміння учнів ставити цілі, планувати та організовувати власну навчальну діяльність, розвиває комунікативні вміння та інформаційно-комп’ютерну грамотність учнів;
  • портфоліо вчителя сприяє високій мотивація у викладанні та розвиває прагнення до самоосвіти, самореалізації.

Ефективність досвіду: використання портфоліо підвищує освітню активність учнів, рівень усвідомлення ними своїх цілей та можливостей.

Автор:
Олійник Н. В., заступник директора з НВР, учитель фізики, Строківська школа Попільнянського району Житомирської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.11.2010

Популярні новини
МОН планує починати шкільну освіту дітей з 5 років Відомство готове розробити програми для дітей у разі підтримки ідеї шкільного навчання з 5 років
Шмигалю пропонують зустрітися з освітянами За словами освітнього омбудсмена, українська освіта зараз кинута напризволяще
Академія педнаук розроблятиме освітні політики для МОН Одним з пріоритетів спільної діяльності МОН та НАПН стане реалізація реформи НУШ
Освітяни, які працюють на самоізоляції, недоотримують зарплату Здійснення одночасної оплати лікарняного по самоізоляції та дистанційної роботи не передбачене
Загрузка...