Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Портфоліо – як система роботи вчителя й учнів. Практичний доробок із проблеми впровадження портфоліо в умовах сільської школи

Авторка презентує практичний доробок із проблеми впровадження портфоліо в умовах сільської школи. Стверджується, що портфоліо формує прагнення досягнення успіху як вчителів так і учнів, а також дозволяє простежити індивідуальний прогрес

Портфоліо – як система роботи вчителя й учнів. Практичний доробок із проблеми впровадження портфоліо в умовах сільської школи

Оцініть публікацію
 

Ідея досвіду: створення портфоліо вчителя та учня в умовах сільської школи як найважливішого елемента інноваційної діяльності.

Актуальність змісту:
портфоліо формує прагнення до досягнення успіху як вчителів так і учнів, а також дозволяє простежити індивідуальний прогрес.

Технологія діяльності:
мотивація учнів на розвиток навичок рефлексивної та самооцінної діяльності; виховання і розвиток особистісно-професійного креативного мислення вчителя.

Результати досвіду:

  • портфоліо учня розвиває вміння учнів ставити цілі, планувати та організовувати власну навчальну діяльність, розвиває комунікативні вміння та інформаційно-комп’ютерну грамотність учнів;
  • портфоліо вчителя сприяє високій мотивація у викладанні та розвиває прагнення до самоосвіти, самореалізації.

Ефективність досвіду: використання портфоліо підвищує освітню активність учнів, рівень усвідомлення ними своїх цілей та можливостей.

Автор:
Олійник Н. В., заступник директора з НВР, учитель фізики, Строківська школа Попільнянського району Житомирської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.11.2010

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!