Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Методика застосування диференціального числення в економіці

Презентується практикум на заявлену тему. Існує певна кількість шкіл і класів, учні яких обирають економічні спеціальності в якості своєї подальшої діяльності, але мало часу приділяється застосуванню математичного моделювання до вирішення економічних завдань

Методика застосування диференціального числення в економіці

Оцініть публікацію
 

Автор: Сафронюк Галина Василівна
Посада: учитель математики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
06.12.2010

Популярні новини
Уряд затвердив план впровадження шкільної реформи Документ визначає заходи до 2020 року, що необхідні для старту Нової української школи
Учні коледжів і училищ складатимуть ДПА у формі ЗНО Учні, які отримують повну загальну середню освіту, складатимуть ДПА у формі ЗНО
Школи мають надати дані про випускні класи Навчальні заклади мають внести дані про випускні класи старшої школи до бази даних УЦОЯО
МОН: не всі учителі миттєво сприймуть зміни При впровадженні реформи МОН планує зосередитись на підтримці агентів змін

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!