Авторка вважає, що інноваційна освітня культура є одним з основних елементів успішної педагогічної практики. Базовою дефініцією поняття "інновації" є всталене у професійному спілкуванні розуміння її, як нововведення, що реалізовано незалежно від сфери застосування

Формування інноваційної освітньої культури

Оцініть публікацію
 

У наш час актуальними є певні проблеми підготовки педагога-новатора, що володіє компетентністю, готовий до використання і створення інновацій, вміє вести дослідно-експериментальну роботу. Отже, актуальним є визначення та подолання суперечності між оновленням парадигми сучасної освіти – переходом на новий тип гуманістично-інноваційної освіти, який передбачає інноваційну діяльність всіх учасників навчально-виховного процесу, – і неготовністю значної частини вчителів до відповідних змін.

Автор: Резниченко О. Ю., заступник директора з науки, учитель української мови та літератури, Гвардійський НВК "Загальноосвітня школа – гімназія" № 3 Симферопольського району АРК.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
19.11.2010

Популярні новини
Випускників можуть звільнити від ДПА у формі ЗНО Профільний комітет розгляне рішення про можливе звільнення випускників від  ДПА у формі ЗНО 
Щоб стати вчителем, буде необхідно пройти інтернатуру Міністерством освіти і науки розроблено проєкт Положення про педагогічну інтернатуру
Школи мають розробити внутрішню систему якості Українські школи мають сформувати внутрішню систему забезпечення якості освіти
COVID-19 не є професійним захворюванням вчителів, - МОН Захворювання, отримане під час виконання вчителями професійних обов'язків, не є професійним
Загрузка...