Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Схема-модель функционально-системного подхода как инструмента систематизации знаний учащихся и формирования системного и творческого мышления. (Рос. мова)

У роботі авторка стверджує, що навчання, котре побудовано на засвоєнні конкретних фактів, вичерпало себе у принципі, тому що факти швидко старіють, а їх обсяг є нескінченним. Таким чином, навчання фактологічним знанням – неефективна та шкідлива справа, а педагогіка має бути не фактологічною, а методологічною

Схема-модель функционально-системного подхода как инструмента систематизации знаний учащихся и формирования системного и творческого мышления. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автор: Гредінарова Олена Михайлівна
Посада: директор.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
29.11.2010

Популярні новини
Методичні рекомендації з викладання предметів у школі Рекомендації мають бути доведені до відома керівників закладів середньої освіти та вчителів
Гриневич: політика створення опорних шкіл - правильна Діти у малих школах мають значно гірші результати з математичної та читацької грамотності
Міністр: нам не вистачає вихователів дитсадків За словами Гриневич, через низькі зарплати в Україні збільшується кадровий голод на вихователів
Раду просять встановити освітянам надбавки в розмірі 30% Документом пропонується встановити надбавку за престижність праці в розмірі 30%
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!