Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Схема-модель функционально-системного подхода как инструмента систематизации знаний учащихся и формирования системного и творческого мышления. (Рос. мова)

У роботі авторка стверджує, що навчання, котре побудовано на засвоєнні конкретних фактів, вичерпало себе у принципі, тому що факти швидко старіють, а їх обсяг є нескінченним. Таким чином, навчання фактологічним знанням – неефективна та шкідлива справа, а педагогіка має бути не фактологічною, а методологічною

Схема-модель функционально-системного подхода как инструмента систематизации знаний учащихся и формирования системного и творческого мышления. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автор: Гредінарова Олена Михайлівна
Посада: директор.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
29.11.2010

Популярні новини
Законопроект «Про освіту» схвалений комітетом Ради Комітет з питань науки і освіти передав у ВР до прийняття в цілому проект закону «Про освіту»
Учителів найменше цінують у Києві, – дослідження Повага до вчителя напряму залежить від розмірів населеного пункту та статі й віку опитаних осіб
Школи відмовляться від карального оцінювання, - Гриневич За словами міністра, у Новій українській школі буде створено стимулюючу систему оцінювання
Оприлюднено нові програми для 5-9 класів Міністерство освіти затвердило оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!