Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Схема-модель функционально-системного подхода как инструмента систематизации знаний учащихся и формирования системного и творческого мышления. (Рос. мова)

У роботі авторка стверджує, що навчання, котре побудовано на засвоєнні конкретних фактів, вичерпало себе у принципі, тому що факти швидко старіють, а їх обсяг є нескінченним. Таким чином, навчання фактологічним знанням – неефективна та шкідлива справа, а педагогіка має бути не фактологічною, а методологічною

Схема-модель функционально-системного подхода как инструмента систематизации знаний учащихся и формирования системного и творческого мышления. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автор: Гредінарова Олена Михайлівна
Посада: директор.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
29.11.2010

Популярні новини
Вчитель Нової школи матиме свободу творчості, - Гриневич За словами міністра, педагогіка партнерства має бути однією з основ нової школи
Розпочалась друга сесія обговорення програм 5-9 класів Учителів запрошують долучитись до обговорення та удосконалення програм базової школи
МОН надало грифи підручникам для 9-го класу Грифи надані за результатами першого етапу конкурсу підручників для учнів 9-х класів
В Україні функціонує 178 опорних шкіл, - міністр Сьогодні понад 60% сільських дітей навчаються у класах з наповненістю менше 15 учнів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!