Рейтинг
13

Авторка наголошує, що одним із засобів активізації пізнавальної діяльності учнів, установлення контакту між учителем і учнем, є створення емоціонально-актуального початку через використання епіграфів, приказок, уривків із творів, фразеологізмів, ребусів тощо

Ребуси на уроках та виховних заходах

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.6 з 5 на основі 5 оцінок.

Одним із засобів активізації пізнавальної діяльності учнів, установлення контакту між учителем та учнем з першої хвилини уроку є створення емоціонально-актуального початку уроку. Здійснити його можна через використання епіграфів до уроку, приказок, уривків з прозових та поетичних творів, легенд та міфів, фразеологізмів, ребусів тощо.

Автор: Охременко Н. О., учитель фізики, астрономії, заступник директора школи з НМР, Свеська спеціалізована школа № 1 Ямпільського району Сумської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
02.11.2010

Популярні новини
У МОН розробили новий порядок проведення аудиту шкіл МОН має намір внести зміни до Порядку проведення аудиту закладів середньої освіти
МОН прагне розвивати громадянську освіту, - Шкарлет Міносвіти має на меті популяризувати середовищну модель громадянської освіти
У 50 містах і районах школи будуть закриті до 8 листопада З 26 жовтня в Україні діятиме новий розподіл регіонів за рівнями епідемічної небезпеки
Учні 5-11 класів перейдуть на змішане або дистанційне навчання У Міносвіти повідомили, як відбуватиметься навчання школярів після завершення канікул
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!