Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Ребуси на уроках та виховних заходах
Рейтинг
13

Авторка наголошує, що одним із засобів активізації пізнавальної діяльності учнів, установлення контакту між учителем і учнем, є створення емоціонально-актуального початку через використання епіграфів, приказок, уривків із творів, фразеологізмів, ребусів тощо

Ребуси на уроках та виховних заходах

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.6 з 5 на основі 5 оцінок.

Одним із засобів активізації пізнавальної діяльності учнів, установлення контакту між учителем та учнем з першої хвилини уроку є створення емоціонально-актуального початку уроку. Здійснити його можна через використання епіграфів до уроку, приказок, уривків з прозових та поетичних творів, легенд та міфів, фразеологізмів, ребусів тощо.

Автор: Охременко Н. О., учитель фізики, астрономії, заступник директора школи з НМР, Свеська спеціалізована школа № 1 Ямпільського району Сумської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
02.11.2010

Популярні новини
Колегія МОН затвердила типові програми початкової школи Планується, що програми стануть базою для розробки підручників, за якими вчитимуться учні
Уряд ухвалив новий держстандарт початкової освіти Документ визначає, чому навчатимуть дітей з першого вересня 2018 року
Гройсман головам областей та міст: платіть вчителям сповна За словами прем’єра, залученість місцевої влади до проблем освітян має бути максимальною
Школам доручили провести «диктант єдності» Інститут модернізації змісту освіти просить школи провести «диктант єдності»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!