Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Ребуси на уроках та виховних заходах
Рейтинг
13

Авторка наголошує, що одним із засобів активізації пізнавальної діяльності учнів, установлення контакту між учителем і учнем, є створення емоціонально-актуального початку через використання епіграфів, приказок, уривків із творів, фразеологізмів, ребусів тощо

Ребуси на уроках та виховних заходах

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.6 з 5 на основі 5 оцінок.

Одним із засобів активізації пізнавальної діяльності учнів, установлення контакту між учителем та учнем з першої хвилини уроку є створення емоціонально-актуального початку уроку. Здійснити його можна через використання епіграфів до уроку, приказок, уривків з прозових та поетичних творів, легенд та міфів, фразеологізмів, ребусів тощо.

Автор: Охременко Н. О., учитель фізики, астрономії, заступник директора школи з НМР, Свеська спеціалізована школа № 1 Ямпільського району Сумської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
02.11.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!