Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Діяльність заступника директора школи з організації самоосвітньої роботи педагогів, як важливого напряму підвищення їх професійної компетентності

Оскільки зростання професійної компетентності на основі самоосвіти має відбуватись, як процес керований і самокерований, важливим для керівника є управління цим процесом і вплив управлінської підтримки на зростання педагогічної майстерності

Діяльність заступника директора школи з організації самоосвітньої роботи педагогів, як важливого напряму підвищення їх професійної компетентності

Оцініть публікацію
 

Згідно із Законом України "Про освіту", Законом України "Про загальну середню освіту", Національною доктриною розвитку освіти, Державною програмою "Вчитель" провідною є позиція, що вчитель зобов’язаний займатися самоосвітньою діяльністю задля підвищення свого рівня та професійної компетентності. Але, оскільки, зростання професійної компетентності на основі самоосвіти повинно відбуватися як процес керований та самокерований, а не хаотичний безсистемний, важливим для керівника є управління процесом здійснення педагогом своєї самоосвітньої діяльності та вплив управлінської підтримки на процес зростання педмайстерності.

Автор: Малик Н. П, заступник директора, учитель іноземної мови, Заберезький НВК Богородчанського району Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
16.10.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!