Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Использование компьютерных технологий в исследовательской деятельности. (Рос. мова.)

У статті авторка наголошує, що використання комп’ютерних технологій є доцільним на всіх етапах дослідницької роботи учнів, котра розпочинається з будь-якої проблеми, що існує в галузі. Наприклад, із лінгвістики, питаннями, що пов’язані з російською мовою. У додатку – робота учнів з ономастики

Использование компьютерных технологий в исследовательской деятельности. (Рос. мова.)

Оцініть публікацію
 

Компьютерные технологии прочно вошли в нашу жизнь, они активно используются на уроках, а также при подготовке к урокам, как учителем, так и учениками. Но использование ИКТ и во внеурочной учебной деятельности также имеет огромное значение. Исследовательские работы учащихся в наши дни часто опираются на возможности, которые даёт компьютер.

Автор: Кульчейко О. В., заступник директора з НМР, Гвардійський НВК "Загальноосвітня школа ‑ гімназія", АРК.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
14.10.2010

Популярні новини
В Україні стартує «Нобелівська премія» для вчителів Розпочинається прийом заявок на український етап премії Global Teacher Prize Ukraine
МОН і Мінрегіон оновлять 200 українських шкіл В Україні розпочали розробку проекту створення нового освітнього простору в школах
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!