Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Использование компьютерных технологий в исследовательской деятельности. (Рос. мова.)

У статті авторка наголошує, що використання комп’ютерних технологій є доцільним на всіх етапах дослідницької роботи учнів, котра розпочинається з будь-якої проблеми, що існує в галузі. Наприклад, із лінгвістики, питаннями, що пов’язані з російською мовою. У додатку – робота учнів з ономастики

Использование компьютерных технологий в исследовательской деятельности. (Рос. мова.)

Оцініть публікацію
 

Компьютерные технологии прочно вошли в нашу жизнь, они активно используются на уроках, а также при подготовке к урокам, как учителем, так и учениками. Но использование ИКТ и во внеурочной учебной деятельности также имеет огромное значение. Исследовательские работы учащихся в наши дни часто опираются на возможности, которые даёт компьютер.

Автор: Кульчейко О. В., заступник директора з НМР, Гвардійський НВК "Загальноосвітня школа ‑ гімназія", АРК.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
14.10.2010

Популярні новини
Затверджена програма ЗНО для вчителів початкової школи Зовнішнє оцінювання застосовуватиметься для перевірки фахових знань та умінь учителя
Презентована методика оцінювання роботи вчителів Служба якості освіти розробила методику оцінювання компетентностей учасників сертифікації
У деяких регіонах школи закривають на карантин У декількох регіонах країни перевищено епідемпоріг захворюваності на грип і ГРВІ
Міністр закликала не тиснути на вчителів щодо сертифікації Сертифікація є виключно добровільною і заходи адміністративного впливу є неприпустимі

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!