Автори роблять спробу відповісти на повсякденні запитання учителів: Що є причиною низького рівня пізнавальної активності учнів? Чи існує реальне технологічне забезпечення досягнення педагогічного успіху? Вони вважають, що відповіді прості, як французьке прислів’я: "Коли вчителі припинять учити, тоді учні почнуть учитись"

Архітектоніка педагогічного успіху

Оцініть публікацію
 

Коли вчителі починають нарікати, що діти не бажають вчитися, що на уроці вони байдикують, лише дехто виконує домашні завдання, і, взагалі, працювати у школі дедалі стає важче; коли бачиш, що рівень навчальних досягнень з кожним роком у більшості учнів стає нижчим; коли стикаєшся з таким явищем, як "професійне вигорання педагога" все частіше, – починають виникати запитання.

Автори: Пузиревич К. В. - практичний психолог, Алексєєва Е. М. - учитель історії, Успенівський НВК "Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад" Гуляйпільского району Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.10.2010

Популярні новини
Щоб стати вчителем, буде необхідно пройти інтернатуру Міністерством освіти і науки розроблено проєкт Положення про педагогічну інтернатуру
Школи мають розробити внутрішню систему якості Українські школи мають сформувати внутрішню систему забезпечення якості освіти
COVID-19 не є професійним захворюванням вчителів, - МОН Захворювання, отримане під час виконання вчителями професійних обов'язків, не є професійним
Владі пропонують застосувати коефіцієнт 1,5 для зарплат освітян Профспілка пропонує застосувати додатковий коефіцієнт 1,5 для підвищення зарплат освітян
Загрузка...