Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Методичний конструктор як техніка підготовки педагогів до впровадження директивних інновацій
Рейтинг
1

Спроможність до самооцінки та самокорекції є важливими параметрами для вдалої методичної роботи у школі. Якщо педколектив переважно на креативному рівні готовності, то будь-який методичний захід буде сприйматися з вдячністю, а якщо рівень низький ‑ має сенс будувати роботу спираючись на здоровий глузд і зовнішні фактори

Методичний конструктор як техніка підготовки педагогів до впровадження директивних інновацій

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Існує такий термін – "директивні інновації", це саме те, що відбувається в наших школах. Інновації "спускають зверху", ведуть роз’яснювальну роботу, впроваджують нові методи, інколи досліджують результати і називають такі дії методичною роботою.

Автор: Руденко О. В, учитель математики, Харківська школа № 122.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
09.10.2010

Популярні новини
Законопроект «Про освіту» схвалений комітетом Ради Комітет з питань науки і освіти передав у ВР до прийняття в цілому проект закону «Про освіту»
Учителів найменше цінують у Києві, – дослідження Повага до вчителя напряму залежить від розмірів населеного пункту та статі й віку опитаних осіб
Школи відмовляться від карального оцінювання, - Гриневич За словами міністра, у Новій українській школі буде створено стимулюючу систему оцінювання
Оприлюднено нові програми для 5-9 класів Міністерство освіти затвердило оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!