Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Методичний конструктор як техніка підготовки педагогів до впровадження директивних інновацій
Рейтинг
1

Спроможність до самооцінки та самокорекції є важливими параметрами для вдалої методичної роботи у школі. Якщо педколектив переважно на креативному рівні готовності, то будь-який методичний захід буде сприйматися з вдячністю, а якщо рівень низький ‑ має сенс будувати роботу спираючись на здоровий глузд і зовнішні фактори

Методичний конструктор як техніка підготовки педагогів до впровадження директивних інновацій

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Існує такий термін – "директивні інновації", це саме те, що відбувається в наших школах. Інновації "спускають зверху", ведуть роз’яснювальну роботу, впроваджують нові методи, інколи досліджують результати і називають такі дії методичною роботою.

Автор: Руденко О. В, учитель математики, Харківська школа № 122.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
09.10.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!