Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Методичний конструктор як техніка підготовки педагогів до впровадження директивних інновацій
Рейтинг
1

Спроможність до самооцінки та самокорекції є важливими параметрами для вдалої методичної роботи у школі. Якщо педколектив переважно на креативному рівні готовності, то будь-який методичний захід буде сприйматися з вдячністю, а якщо рівень низький ‑ має сенс будувати роботу спираючись на здоровий глузд і зовнішні фактори

Методичний конструктор як техніка підготовки педагогів до впровадження директивних інновацій

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Існує такий термін – "директивні інновації", це саме те, що відбувається в наших школах. Інновації "спускають зверху", ведуть роз’яснювальну роботу, впроваджують нові методи, інколи досліджують результати і називають такі дії методичною роботою.

Автор: Руденко О. В, учитель математики, Харківська школа № 122.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
09.10.2010

Популярні новини
Затверджена програма ЗНО для вчителів початкової школи Зовнішнє оцінювання застосовуватиметься для перевірки фахових знань та умінь учителя
Презентована методика оцінювання роботи вчителів Служба якості освіти розробила методику оцінювання компетентностей учасників сертифікації
У деяких регіонах школи закривають на карантин У декількох регіонах країни перевищено епідемпоріг захворюваності на грип і ГРВІ
Міністр закликала не тиснути на вчителів щодо сертифікації Сертифікація є виключно добровільною і заходи адміністративного впливу є неприпустимі

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!