Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Методичний конструктор як техніка підготовки педагогів до впровадження директивних інновацій
Рейтинг
1

Спроможність до самооцінки та самокорекції є важливими параметрами для вдалої методичної роботи у школі. Якщо педколектив переважно на креативному рівні готовності, то будь-який методичний захід буде сприйматися з вдячністю, а якщо рівень низький ‑ має сенс будувати роботу спираючись на здоровий глузд і зовнішні фактори

Методичний конструктор як техніка підготовки педагогів до впровадження директивних інновацій

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Існує такий термін – "директивні інновації", це саме те, що відбувається в наших школах. Інновації "спускають зверху", ведуть роз’яснювальну роботу, впроваджують нові методи, інколи досліджують результати і називають такі дії методичною роботою.

Автор: Руденко О. В, учитель математики, Харківська школа № 122.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
09.10.2010

Популярні новини
Уряд затвердив план впровадження шкільної реформи Документ визначає заходи до 2020 року, що необхідні для старту Нової української школи
Учні коледжів і училищ складатимуть ДПА у формі ЗНО Учні, які отримують повну загальну середню освіту, складатимуть ДПА у формі ЗНО
Школи мають надати дані про випускні класи Навчальні заклади мають внести дані про випускні класи старшої школи до бази даних УЦОЯО
МОН: не всі учителі миттєво сприймуть зміни При впровадженні реформи МОН планує зосередитись на підтримці агентів змін

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!