Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Методичний конструктор як техніка підготовки педагогів до впровадження директивних інновацій
Рейтинг
1

Спроможність до самооцінки та самокорекції є важливими параметрами для вдалої методичної роботи у школі. Якщо педколектив переважно на креативному рівні готовності, то будь-який методичний захід буде сприйматися з вдячністю, а якщо рівень низький ‑ має сенс будувати роботу спираючись на здоровий глузд і зовнішні фактори

Методичний конструктор як техніка підготовки педагогів до впровадження директивних інновацій

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Існує такий термін – "директивні інновації", це саме те, що відбувається в наших школах. Інновації "спускають зверху", ведуть роз’яснювальну роботу, впроваджують нові методи, інколи досліджують результати і називають такі дії методичною роботою.

Автор: Руденко О. В, учитель математики, Харківська школа № 122.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
09.10.2010

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!