Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Економіка Конспект уроку економіки на тему "Безробіття. Види безробіття"
Рейтинг
78

У роботі подано огляд можливостей використання інформаційних технологій на уроках економіки: особливості їх форм і методів, використання інструментарію та засобів Microsoft Office тощо. Обговорюються можливості організації та проведення основних етапів таких уроків і дидактичні вимоги до них

Конспект уроку економіки на тему "Безробіття. Види безробіття"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.7 з 5 на основі 21 оцінок.

В даний час в сучасній школі ми спостерігаємо, що традиційні форми і методи навчання не задовольняють цілям, поставленим перед освітою. І як наслідок цього, в середній школі активно йде розробка різних варіантів змісту освіти, з'являються нові педагогічні технології, у тому числі й інформаційні. Застосування інформаційних технологій дозволяє реалізувати диференційований підхід до учнів з різним рівнем готовності до навчання.

Інтерактивні навчальні програми, засновані на гіпертекстовій структурі і мультимедіа, дають можливість організувати одночасне навчання школярів, що володіють різними здібностями і можливостями, створити адаптивну систему навчання. Адаптивна система навчання з використанням інформаційних технологій має ряд переваг:

  • вона дозволяє зменшити непродуктивні витрати живої праці вчителя;
  • дає учням широкі можливості вільного вибору власної траєкторії навчання;
  • передбачає диференційний підхід до учнів;
  • підвищує оперативність і об'єктивність контролю та оцінки результатів навчання;
  • гарантує безперервний  зв'язок у відносинах "учитель - учень";
  • сприяє індивідуалізації навчальної діяльності (диференціація темпу навчання, труднощі навчальних завдань і т.п.);
  • підвищує мотивацію навчання;
  • розвиває в учнів продуктивні, творчі функції мислення, інтелектуальні здібності, формує операційний стиль мислення.

Автор: Рябуха А. П., учитель основ економіки та права, Глухівська спеціалізована школа-інтернат ім. М. І. Жужоми Сумської обл.

Завантажити>>>

Автор: Рябуха А. П.
Посада: .

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
02.03.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!