Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Економіка План-конспект проведення дидактичної гри на тему "Світова економіка"
Рейтинг
32

Дидактична гра, як важливий засіб успішного засвоєння учнями економічних знань, умінь і навичок

План-конспект проведення дидактичної гри на тему "Світова економіка"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.6 з 5 на основі 9 оцінок.

Ефективне викладення основ економіки неможливе без пошуків нових шляхів активізації пізнавальної діяльності учнів. Учні мають не лише засвоїти визначену програмою систему знань з економіки, а й навчитися спостерігати економічні об'єкти, явища, процеси, порівнювати їх, виявляти зв'язок між економічними поняттями, діями, величинами та їх відношеннями, навчитися міркувати, обґрунтовувати свої висновки, користуватися економічною мовою. Засвоєння основ економіки в старших класах вимагає великого розумового напруження, високого ступеня абстрагування й узагальнення, активності думки.

Багатьом учням економіка здається нелегкою і мало зрозумілою, тому нерідко діти намагаються запам'ятати терміни, формули, не розуміючи їх, а це призводить до формалізму, гальмує дальше розуміння нового матеріалу.

Здобуті учнями міцні знання перетворюються в переконання тільки тоді, коли вони є результатом свідомої самостійної роботи думки. Отже вчителю важливо застосовувати такі методичні прийоми, які б збуджували думку школярів. Підводили їх до самостійних пошуків, висновків та узагальнень. Сучасна школа має озброїти учнів не лише знаннями, вміннями й навичками, а й методами творчої розумової і практичної діяльності.

Дидактичні ігри розроблені на основі тестової технології до тем и «Світове господарство» програми  курсу «Основи економіки». Дидактична гра складається із 100 пунктів: 25 запитань і 75 відповідей. Запитання має три варіанти відповіді. У залежності від обраного варіанту відповіді, гравець переходить до зазначеного пункту. Якщо відповідь вірна, у цьому пункті міститься інформація, яка це підтверджує, і дається вказівка про подальші дії. У разі помилкової відповіді в обраному варіанті міститься коментар стосовно допущеної помилки, додаткова інформація до запитання, а також вказівка повернутися до попереднього пункту для обрання вірної відповіді.

Дидактичні ігри доцільно використовувати на уроках - практикумах, уроках узагальнення та систематизації знань, а також у різноманітних позакласних заходах, спрямованих на підвищення рівня  економічної культури старшокласників.

Автор: Рябуха Алла Петрівна

Для перегляду завантажте файл.

Автор: Рябуха Алла Петрівна
Посада: .

Освіта.ua
22.08.2009

Популярні новини
В Україні стартує «Нобелівська премія» для вчителів Розпочинається прийом заявок на український етап премії Global Teacher Prize Ukraine
МОН і Мінрегіон оновлять 200 українських шкіл В Україні розпочали розробку проекту створення нового освітнього простору в школах
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!