Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Економіка План-конспект проведення дидактичної гри на тему "Світова економіка"
Рейтинг
32

Дидактична гра, як важливий засіб успішного засвоєння учнями економічних знань, умінь і навичок

План-конспект проведення дидактичної гри на тему "Світова економіка"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.6 з 5 на основі 9 оцінок.

Ефективне викладення основ економіки неможливе без пошуків нових шляхів активізації пізнавальної діяльності учнів. Учні мають не лише засвоїти визначену програмою систему знань з економіки, а й навчитися спостерігати економічні об'єкти, явища, процеси, порівнювати їх, виявляти зв'язок між економічними поняттями, діями, величинами та їх відношеннями, навчитися міркувати, обґрунтовувати свої висновки, користуватися економічною мовою. Засвоєння основ економіки в старших класах вимагає великого розумового напруження, високого ступеня абстрагування й узагальнення, активності думки.

Багатьом учням економіка здається нелегкою і мало зрозумілою, тому нерідко діти намагаються запам'ятати терміни, формули, не розуміючи їх, а це призводить до формалізму, гальмує дальше розуміння нового матеріалу.

Здобуті учнями міцні знання перетворюються в переконання тільки тоді, коли вони є результатом свідомої самостійної роботи думки. Отже вчителю важливо застосовувати такі методичні прийоми, які б збуджували думку школярів. Підводили їх до самостійних пошуків, висновків та узагальнень. Сучасна школа має озброїти учнів не лише знаннями, вміннями й навичками, а й методами творчої розумової і практичної діяльності.

Дидактичні ігри розроблені на основі тестової технології до тем и «Світове господарство» програми  курсу «Основи економіки». Дидактична гра складається із 100 пунктів: 25 запитань і 75 відповідей. Запитання має три варіанти відповіді. У залежності від обраного варіанту відповіді, гравець переходить до зазначеного пункту. Якщо відповідь вірна, у цьому пункті міститься інформація, яка це підтверджує, і дається вказівка про подальші дії. У разі помилкової відповіді в обраному варіанті міститься коментар стосовно допущеної помилки, додаткова інформація до запитання, а також вказівка повернутися до попереднього пункту для обрання вірної відповіді.

Дидактичні ігри доцільно використовувати на уроках - практикумах, уроках узагальнення та систематизації знань, а також у різноманітних позакласних заходах, спрямованих на підвищення рівня  економічної культури старшокласників.

Автор: Рябуха Алла Петрівна

Для перегляду завантажте файл.

Автор: Рябуха Алла Петрівна
Посада: .

Освіта.ua
22.08.2009

Популярні новини
Учні коледжів і училищ складатимуть ДПА у формі ЗНО Учні, які отримують повну загальну середню освіту, складатимуть ДПА у формі ЗНО
Школи мають надати дані про випускні класи Навчальні заклади мають внести дані про випускні класи старшої школи до бази даних УЦОЯО
МОН: не всі учителі миттєво сприймуть зміни При впровадженні реформи МОН планує зосередитись на підтримці агентів змін
Міносвіти заснувало ще один шкільний конкурс Міносвіти підтримало ініціативу щодо проведення щорічного конкурсу «Стежками Каменяра»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!