Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Економіка Маркетинг. Розробка уроку з економіки в 10 класі
Рейтинг
44

Розробка уроку з економіки на заявлену тему (практичний блок) у 10 класі. Мета ‑ перевірити рівень навчальних досягнень учнів щодо функцій і напрямів діяльності маркетолога, класифікації ринків і споживачів, товарної та рекламної політики; Розвиток пам’яті, мови, економічного мислення та творчих здібностей учнів

Маркетинг. Розробка уроку з економіки в 10 класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.7 з 5 на основі 12 оцінок.

Мета:

  • навчальна: перевірити рівень знань учнів щодо функцій та напрямків діяльності маркетолога, класифікації ринків та споживачів, вивчення споживачів та конкурентів, товарної та рекламної політики;
  • розвивальна: розвиток пам’яті, мови, економічного мислення та творчих здібностей учнів. Розвиток вмінь використовувати здобуті знання з маркетингу на практиці: проводити сегментацію ринку, приймати споживче рішення, працювати з графіком життєвого циклу товару та визначати етапи життєвого циклу товарів, розраховувати конкурентоспроможність товару, складати і проводити рекламу, складати план реалізації товару;
  • виховна: виховання уваги, зосередженості, працелюбства.

Обладнання:

  • підручник І. Ф. Радіонової "Загальна економіка 10–11 клас", с. 218–231;
  • схеми "Маркетинг", "Товари споживчого ринку", "Товари ринку підприємств", "Методи сегментації", "Чинники, що впливають на сегментацію", "Процес прийняття рішення споживачем", "Види реклами";
  • графік "Життєвий цикл товару";
  • газети, журнали, каталоги, рекламна продукція;
  • практикум з економіки для 10–11 класів с. 45–47.

Методи:

  • складання "асоціативного куща";
  • заповнення схем;
  • фронтальна бесіда з виправленням помилок у схемах;
  • продовжити речення;
  • практична робота по сегментуванню рику;
  • складання логічного ланцюжка;
  • психологічна пам’ятка;
  • накреслити графік;
  • економічний диктант;
  • розв’язування задач;
  • складання та проведення реклами;
  • мині-проект;
  • робота з опорною схемою.

Тип уроку: урок-практикум.

Автор: Музиря Л. М., учитель географії та економіки. Криворізький "Тернівський ліцей" Дніпропетровської обл.

Завантажити>>>

Автор: Музиря Л. М.
Посада: .

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.11.2010

Популярні новини
Гриневич пообіцяла вигризати зарплати для вчителів Міністр освіти заявила, що має намір добиватись підвищення заробітних плат для вчителів
Школи мають самі вирішувати питання шкільної форми Питання щодо шкільної форми має регламентуватись внутрішніми правилами школи
Профспілка передумала виводити освітян на «акції протесту» Анонсована раніше «акція протесту» освітян не відбудеться. Профспілка домовилась з урядом
Українські вчителі найбідніші в Європі, - профспілка Рівень зарплати українських учителів найнижчий серед пострадянських країн

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!