Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Економіка Маркетинг. Розробка уроку з економіки в 10 класі
Рейтинг
39

Розробка уроку з економіки на заявлену тему (практичний блок) у 10 класі. Мета ‑ перевірити рівень навчальних досягнень учнів щодо функцій і напрямів діяльності маркетолога, класифікації ринків і споживачів, товарної та рекламної політики; Розвиток пам’яті, мови, економічного мислення та творчих здібностей учнів

Маркетинг. Розробка уроку з економіки в 10 класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 11 оцінок.

Мета:

  • навчальна: перевірити рівень знань учнів щодо функцій та напрямків діяльності маркетолога, класифікації ринків та споживачів, вивчення споживачів та конкурентів, товарної та рекламної політики;
  • розвивальна: розвиток пам’яті, мови, економічного мислення та творчих здібностей учнів. Розвиток вмінь використовувати здобуті знання з маркетингу на практиці: проводити сегментацію ринку, приймати споживче рішення, працювати з графіком життєвого циклу товару та визначати етапи життєвого циклу товарів, розраховувати конкурентоспроможність товару, складати і проводити рекламу, складати план реалізації товару;
  • виховна: виховання уваги, зосередженості, працелюбства.

Обладнання:

  • підручник І. Ф. Радіонової "Загальна економіка 10–11 клас", с. 218–231;
  • схеми "Маркетинг", "Товари споживчого ринку", "Товари ринку підприємств", "Методи сегментації", "Чинники, що впливають на сегментацію", "Процес прийняття рішення споживачем", "Види реклами";
  • графік "Життєвий цикл товару";
  • газети, журнали, каталоги, рекламна продукція;
  • практикум з економіки для 10–11 класів с. 45–47.

Методи:

  • складання "асоціативного куща";
  • заповнення схем;
  • фронтальна бесіда з виправленням помилок у схемах;
  • продовжити речення;
  • практична робота по сегментуванню рику;
  • складання логічного ланцюжка;
  • психологічна пам’ятка;
  • накреслити графік;
  • економічний диктант;
  • розв’язування задач;
  • складання та проведення реклами;
  • мині-проект;
  • робота з опорною схемою.

Тип уроку: урок-практикум.

Автор: Музиря Л. М., учитель географії та економіки. Криворізький "Тернівський ліцей" Дніпропетровської обл.

Завантажити>>>

Автор: Музиря Л. М.
Посада: .

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.11.2010

Популярні новини
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі
МОН зменшить регуляторний вплив на школи У відомстві переглянуть накази МОН на предмет зменшення регуляторного впливу в освіті
В Україні планують провести Рік німецької мови Україна та Німеччина обговорили питання проведення у 2017 році Року німецької мови в Україні

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!