Вибір редакції

У представленому досвіді роботи описані умови формування та розвитку мови і мовлення у дитини з порушенням слуху, визначені завдання й необхідність раннього навчання та створення мовного середовища. Описана система педагогічної допомоги нечуючим дітям. Показані труднощі формування читацько-мовних умінь і навичок дітей, у формуванні мовлення в цілому і можливість їх подолання. Робота містить перелік вправ та ігор, завдань, зразки опорного та роздаткового матеріалу тощо.

Практично-дидактичний матеріал з формування та розвитку мови та мовлення дошкільників з порушенням слуху

Оцініть публікацію
 

Автор: Зарицька Марина Іванівна
Посада: Вчитель-дефектолог.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
07.02.2020

Популярні новини
Що робитиме МОН у напрямі реформи середньої освіти Відомство оприлюднило 10 кроків, що будуть реалізовані у напрямі реформи середньої освіти
Міносвіти затвердило порядок реагування на булінг Документ визначає механізм реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти
Понад третини вчителів працюють на межі виснаження Однією з головних причин незадоволення вчителів власною діяльністю є брак мотивації
МОН: місцева влада зможе платити повні надбавки вчителям Уряд ухвалив рішення про спрямування додаткових 2,2 млрд для виплат вчителям
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!