Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Дошкільне виховання Проект "Мандруємо в казку"
Рейтинг
15

Створення умов для найбільш повного і вільного розкриття творчих здібностей дітей

Проект "Мандруємо в казку"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.8 з 5 на основі 4 оцінок.

Мета проекту:

  • створення умов для найбільш повного і вільного розкриття творчих здібностей дітей в театралізованій діяльності;
  • розширення пізнання  дитячого світогляду через призму дій казкових героїв;
  • активізація комунікативних вмінь та навичок дітей дошкільного віку;
  • виховання у дітей чуйності, доброзичливості, взаємодопомоги;
  • формування у дітей навичок орієнтуватись у світі взаємин.

Завдання проекту:

  • викликати у малят інтерес до театралізованої діяльності;
  • розвивати вміння малят оцінювати дії та вчинки героїв, придумувати власні кінцівки до казок та літературних творів;
  • допомогти дошкільнятам самореалізуватись та самоствердитись;
  • розвивати культуру спілкування,  навички  колективної та  групової взаємодії.

Очікуваний результат:

  • наявність у дітей вмінь колективно-групової діяльності, комунікативних вмінь;
  • розвиток морально-емоційних почуттів, соціальних навичок поведінки;
  • підвищення активізації роботи з батьками вихованців;
  • стійкий інтерес дітей до театралізованої діяльності.

Учасники проекту: вихователі та дошкільнята старшої групи, батьки вихованців, вихованці Центру дитячої творчості.

План роботи над проектом

Мотиваційний етап. Зацікавлюємо дітей переглядом театралізованої вистави, яку представили діти з ЦДТ. Запитуємо у малят, чи є у них бажання бути маленькими акторами, розігрувати казки, потішки? Вибираємо казку, яку хочемо зіграти. Виявляємо у дітей рівень знань та вмінь. Створюємо спільний задум та древо цілей. Разом з малятами визначаємо завдання, які потрібно виконати, досягти. Обговорюємо, хто нам у цьому зможе допомогти.

Інформаційний етап. Відвідування малятами Центру дитячої творчості. Збагачення вражень шляхом перегляду нових театралізованих вистав, декорацій, атрибутів, костюмів. Знайомство з казковими героями. Спільні вправляння у вербальних та невербальних жестах. Поповнення предметно-ігрового середовища в ДНЗ за допомогою батьків вихованців та дітей із Центру дитячої творчості.

Репродуктивний етап. Засвоєння сюжету казки, відтворення окремих епізодів, передача характеру дійових осіб. Проведення занять, які розширюють уявлення дітей про дії казкових героїв, їх поведінку, зовнішній вигляд. Під час самостійної діяльності - діти аплікують, малюють запрошення на виставу, виготовляють афішу, білети, розфарбовують маски, самостійно розігрують сценки-діалоги. Формування комунікативних навичок дітей шляхом використання різних завдань, вирішити які можна співпрацюючи в парах, групою. Розвиток словесно-художньої творчості дітей шляхом придумування кінцівки до казки.

Узагальнюючий етап. Узгодження дій з планами і бажаннями своїх друзів. Група художників вивішує афішу про прем'єру вистави, розміщують у фойє фотографії дітей-акторів. В касі касир продає квитки. Запрошуються батьки, діти ДНЗ та Центру дитячої творчості, журналісти з газет «Малинські новини» та "Соборна площа".

Творчий етап. Реалізація спільного творчого задуму. Створення атмосфери емоційного піднесення, радості, процесу творчості. Збагачення вражень дітей новими позитивними емоціями.

Рефлексивно-оцінювальний етап. Презентувати досягнення кожної дитини. Наведення прикладів найбільш вдалих моментів під час проекту. Проаналізувати за рахунок чого або кого так сталося. Запитати, чи всі ресурси ми використали під час проекту? Що завадило? Кому подякуємо? Чи виникли нові ідеї, новий проект?

Автори проекту: вихователі ДНЗ №1 "Дзвіночок" м. Малина
Валенкевич Олена Василівна
Кіцула Людмила Миколаївна

Освіта.ua
02.01.2009

Популярні новини
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність
Мертві бджоли… Оновленню програм із української мови Навчання української за 29 років не змінило своєї суті й не виконує ролі, яку належить виконувати
Діти мають виходити зі школи багатомовними, - міністр За словами Лілії Гриневич, володіння кількома мовами збільшує освітні можливості дітей

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!