Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Іноземні мови Фізкультурні паузи як психофізіологічні аспекти уроку іноземної мови
Рейтинг
23

У роботі наголошується, що задля забезпечення оптимального ритму навчальної праці школярів на уроках іноземної мови доцільно враховувати низку психологічних можливостей учнів, зокрема зорового навантаження та тонкої координації рухів

Фізкультурні паузи як психофізіологічні аспекти уроку іноземної мови

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.6 з 5 на основі 5 оцінок.

Дослідження психофізіологічного аспекту урок показують, що процеси читання і письма у молодшому та середньому шкільному віці вимагають значного напруження, бо зоровий аналізатор ще не завершив свій розвиток у цьому віці. Учням початкових класів досить важко виконувати тривалу письмову роботу, оскільки цей процес вимагає тонкої координації рухів. А формування кисті учня завершується не в сім років, а в 10–13.Складною та втомливою для малюків є також і діяльність окремих груп м'язів, що забезпечують нерухоме положення тулуба під час письма. Розвиток опорно-рухового апарату школяра вимагає періодичної рухової активності. Тому якщо дитина змушена упродовж 45 хвилин уроку підтримувати незручну для неї статичну позу і працювати з максимальною віддачею розумових сил і напруження уваги, то це призводить до поверхового дихання. Зниження обміну речовин, застою крові в нижніх кінцівках. У дітей знижується працездатність мозку, послаблюються увага, пам’ять, погіршується координація рухів. Дитина надмірно збуджується і втомлюється.

Отже для забезпечення оптимального ритму навчальної праці школярів на уроках іноземної мови доцільно враховувати наступні дані їхніх психологічних можливостей.

Автор: Шевченко Т. О., учитель англійської мови, Макіївська школа № 15 Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.06.2010

Популярні новини
Міністр: маємо неефективну мережу закладів освіти Міністр освіти наголошує на необхідності вирішення питань неефективності мережі закладів освіти
Професія вчителя поступово починає бути творчою, - Новосад За словами міністра, учитель має можливість самостійно конструювати уроки та навчальні плани
Вергеланд Центр допоможе МОН з перенавчанням учителів У МОН наголошують на важливості роботи з Вергеланд Центром у напрямі підвищення кваліфікації
Зарплати вчителів зростатимуть поступово, - Новосад Міністр освіти наголошує, що МОН буде працювати над мотивацією та розвитком освітян
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!