Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Іноземні мови Впровадження інтерактивного навчання на уроках німецької мови.
Рейтинг
36

Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Це сукупність різноманітних педагогічних прийомів, що спонукають учнів до дослідницької творчої активності

Впровадження інтерактивного навчання на уроках німецької мови.

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.6 з 5 на основі 10 оцінок.

Ідея досвіду: використання інтерактивних технологій для швидкого засвоєння фонетичного, лексичного та граматичного матеріалу.

Актуальність змісту: розширення пізнавальних можливостей учнів, зокрема, у здобуванні, аналізі та застосуванні інформації з різних джерел, можливість перенесення отриманих умінь, навичок та способів діяльності на різні предмети та позашкільне життя учнів.

Технологія діяльності: застосування методів інтерактивного навчання на уроках іноземної мови для швидкого засвоєння великої кількості нового матеріалу, розвитку мислення, пам’яті, уяви, пошуку шляхів вирішення навчальних завдань.

Результати досвіду: уміння учнів знаходити нетрадиційні шляхи вирішення проблем, ставити й досягати мету, уміння робити пошук і відбір інформації, а також самоаналіз застосування набутих знань.

Ефективність досвіду: використання інтерактивних технологій підвищує інтенсивність навчання, розвиває творчі здібності учнів.

Автор:
Корнійчук Л. С., учитель німецької мови, української мови та літератури, Строківська школа, Попільнянський район Житомирської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
21.11.2010

Популярні новини
Київ посилює охорону шкіл і садочків Відповідні заходи вжиті у зв’язку із поширенням отруєння школярів газоподібними речовинами
Поділ початкових класів на групи: роз'яснення МОН Поділ здійснюється незалежно від того, як розподілений час між окремими й інтегрованими предметами
МОН офіційно продовжило строки вибору підручників Міносвіти продовжило строки проведення конкурсного відбору проектів підручників для 1 класу
Школи можуть обирати підручники до 23 травня Підручники, які отримають понад 40 тисяч заявок будуть надруковані за кошти бюджету
Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!