Рейтинг
8

План-конспект інтегрованого уроку-конференції із застосуванням інформаційних технологій у 11 класі. Мета – з’ясувати позитивний і негативний уплив діяльності людини на глобальну екосистему; удосконалювати навички роботи з різними джерелами інформації. У додатку – медіапрезентація роботи екологічного клубу "Ластівка"

План-конспект уроку-конференції "Хімія й екологія". 11 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.7 з 5 на основі 3 оцінок.

Мета:

  • навчальна: з'ясувати позитивний і негативний вплив діяльності людини  на глобальну екосистему та стан біоценозів; проаналізувати негативні глобальні зміни на Землі; показати важливість хімії як науки у вирішенні актуальних екологічних проблем;
  • розвивальна: розвивати та вдосконалювати хімічну мову учнів; удосконалювати навички роботи з різними джерелами інформації (періодичні видання, наукова література, мережа Інтернет, бесіди з фахівцями); формувати соціальні компетенції (аналізувати результати спостережень, толерантно доводити свою точку зору, формувати активність у прийнятті рішень); формувати комунікативні компетенції (навички володіння кількома мовами), компетенції саморозвитку і самоосвіти;
  • виховна: виховувати дбайливе ставлення до навколишнього середовища, почуття відповідальності за діяльність людства, свідоме та дбайливе ставлення до власного здоров'я та здоров'я всіх живих організмів нашої планети Земля.

Тип уроку: інтегрований урок узагальнення і систематизації знань.

Вид уроку:
ділова гра (засідання малої академії наук).

Базові поняття й терміни:
екологія, біоценози, забрудники навколишнього середовища, хімічна промисловість, глобальні екологічні проблеми.

Обладнання й матеріали:

  • структурні схеми "Наука про довкілля", "Зв’язки людства і довкілля", "Зона дії екологічного фактора на живі організми" (схеми 1-3);
  • виставка плакатів "Здоровий ти – здорова Україна", Конституція України, Червона книга України;
  • презентація "Екологія нашого краю"(додаток 11), презентація екологічного клубу "Ластівка" (додаток 10), корисні практичні екологічні поради (додаток 9).

Автор: Голуб Г. М., учитель хімії, Куп’янська школа № 4 Харківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.06.2010

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Загрузка...