![]() |
Рейтинг
8 |
План-конспект інтегрованого уроку-конференції із застосуванням інформаційних технологій у 11 класі. Мета – з’ясувати позитивний і негативний уплив діяльності людини на глобальну екосистему; удосконалювати навички роботи з різними джерелами інформації. У додатку – медіапрезентація роботи екологічного клубу "Ластівка" |
План-конспект уроку-конференції "Хімія й екологія". 11 клас
Мета:
- навчальна: з'ясувати позитивний і негативний вплив діяльності людини на глобальну екосистему та стан біоценозів; проаналізувати негативні глобальні зміни на Землі; показати важливість хімії як науки у вирішенні актуальних екологічних проблем;
- розвивальна: розвивати та вдосконалювати хімічну мову учнів; удосконалювати навички роботи з різними джерелами інформації (періодичні видання, наукова література, мережа Інтернет, бесіди з фахівцями); формувати соціальні компетенції (аналізувати результати спостережень, толерантно доводити свою точку зору, формувати активність у прийнятті рішень); формувати комунікативні компетенції (навички володіння кількома мовами), компетенції саморозвитку і самоосвіти;
- виховна: виховувати дбайливе ставлення до навколишнього середовища, почуття відповідальності за діяльність людства, свідоме та дбайливе ставлення до власного здоров'я та здоров'я всіх живих організмів нашої планети Земля.
Тип уроку: інтегрований урок узагальнення і систематизації знань.
Вид уроку: ділова гра (засідання малої академії наук).
Базові поняття й терміни: екологія, біоценози, забрудники навколишнього середовища, хімічна промисловість, глобальні екологічні проблеми.
Обладнання й матеріали:
- структурні схеми "Наука про довкілля", "Зв’язки людства і довкілля", "Зона дії екологічного фактора на живі організми" (схеми 1-3);
- виставка плакатів "Здоровий ти – здорова Україна", Конституція України, Червона книга України;
- презентація "Екологія нашого краю"(додаток 11), презентація екологічного клубу "Ластівка" (додаток 10), корисні практичні екологічні поради (додаток 9).
Автор: Голуб Г. М., учитель хімії, Куп’янська школа № 4 Харківської обл.
Завантажити>>>
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Конспект інтегрованого уроку з хімії "Вода. Джерельним словом поетичного рядка прислужимось тобі, священна водо!". 8 клас
- ▶ План-конспект уроку з хімії “Поширення та колообіг Оксигену у природі”. 7 клас
- ▶ План-конспект уроку-дослідження з хімії "Фізичні властивості основ. Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія лугів з кислотними оксидами, кислотами, солями"
- ▶ План-конспект комбінованого уроку з хімії "Вуглеводні. Метан. Молекулярна, електронна та структурна формули метану, поширення у природі, фізичні властивості"
Освіта.ua
20.06.2010