Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Хімія Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії шляхом запровадження проектної технології навчання

Матеріали з досвіду роботи з позначеної теми, де актуалізується тема досвіду, визначається ідея та теоретичне підґрунтя, описується технологія роботи над досвідом. У 15-ти додатках ‑ візуалізація досвіту у вигляді таблиць, схем тощо постали перед сучасною освітою в інформаційному суспільстві

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії шляхом запровадження проектної технології навчання

Оцініть публікацію
 

Школа ХХІ століття зумовлює необхідність докорінного переосмислення освітньої парадигми, актуалізації змісту, технологій становлення особистості учня як суб’єкта і проектувальника життя, створення проектно-життєвого простору, спрямованого на розвиток і саморозвиток компетентної, конкурентоспроможної особистості, яка вміє творчо розв’язувати проблеми, прагне на краще змінити своє життя й життя своєї країни. Школа має захистити й підтримати дитину, виробити в неї життєздатність, озброїти механізмами і технологіями розробки життєвих стратегій, життєвих проектів. Місія 12-річної школи спрямована на оволодіння кожною молодою людиною ключовими компетенціями як важливим результатом якості навчально-виховного процесу. А можливо це лише через особистісно орієнтовані  технології, оскільки навчання, орієнтоване на середнього учня, засвоєння і відтворення ним знань, умінь та навичок, не може задовольнити сучасні потреби. Особистісно орієнтоване навчання – це навчання, у якому особистість учня пeребуває в центрі уваги вчителя, психолога; і саме пізнавальна діяльність, а не викладання, є визначальною. Традиційна парадигма "вчитель – підручник – учень" замінюється новою – "учень – підручник – учитель".

Ідеально відповідає цій потребі проектна діяльність, бо вона сприяє активному залученню й реалізації життєвих планів учнів, активізації їх пізнавальної діяльності.

Автор: Левадна В. О., заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель хімії, Вознесенська школа Мелітопольської району Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
13.06.2010

Популярні новини
Свобода школи: МОН знає, як школам писати документи Відомство звертає увагу, що документи мають виготовлятись за допомогою комп'ютерної техніки
Вчитель Нової школи матиме свободу творчості, - Гриневич За словами міністра, педагогіка партнерства має бути однією з основ нової школи
Розпочалась друга сесія обговорення програм 5-9 класів Учителів запрошують долучитись до обговорення та удосконалення програм базової школи
МОН надало грифи підручникам для 9-го класу Грифи надані за результатами першого етапу конкурсу підручників для учнів 9-х класів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!