Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Хімія Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії шляхом запровадження проектної технології навчання

Матеріали з досвіду роботи з позначеної теми, де актуалізується тема досвіду, визначається ідея та теоретичне підґрунтя, описується технологія роботи над досвідом. У 15-ти додатках ‑ візуалізація досвіту у вигляді таблиць, схем тощо постали перед сучасною освітою в інформаційному суспільстві

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії шляхом запровадження проектної технології навчання

Оцініть публікацію
 

Школа ХХІ століття зумовлює необхідність докорінного переосмислення освітньої парадигми, актуалізації змісту, технологій становлення особистості учня як суб’єкта і проектувальника життя, створення проектно-життєвого простору, спрямованого на розвиток і саморозвиток компетентної, конкурентоспроможної особистості, яка вміє творчо розв’язувати проблеми, прагне на краще змінити своє життя й життя своєї країни. Школа має захистити й підтримати дитину, виробити в неї життєздатність, озброїти механізмами і технологіями розробки життєвих стратегій, життєвих проектів. Місія 12-річної школи спрямована на оволодіння кожною молодою людиною ключовими компетенціями як важливим результатом якості навчально-виховного процесу. А можливо це лише через особистісно орієнтовані  технології, оскільки навчання, орієнтоване на середнього учня, засвоєння і відтворення ним знань, умінь та навичок, не може задовольнити сучасні потреби. Особистісно орієнтоване навчання – це навчання, у якому особистість учня пeребуває в центрі уваги вчителя, психолога; і саме пізнавальна діяльність, а не викладання, є визначальною. Традиційна парадигма "вчитель – підручник – учень" замінюється новою – "учень – підручник – учитель".

Ідеально відповідає цій потребі проектна діяльність, бо вона сприяє активному залученню й реалізації життєвих планів учнів, активізації їх пізнавальної діяльності.

Автор: Левадна В. О., заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель хімії, Вознесенська школа Мелітопольської району Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
13.06.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!