Рейтинг
8

План-конспект комбінованого уроку, мета якого озброїти учнів системою знань, умінь і навичок, що використовуються для розв’язання задач із використанням нуклеїнових кислот; формувати в учнів наукових світогляд, а також розвивати моральні якості та установки у процесі вивчення теми. До уроку додаються слайди медіапрезентації

План-конспект комбінованого уроку з хімії "Нуклеиновые кислоты: состав и строение. Биологическая роль нуклеиновых кислот". 9 клас (Рос. мова.)

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2 з 5 на основі 4 оцінок.

Цель:

  • вооружить учащихся системой знаний, умений и навыков которые будут применяться в ходе решении задач с использованием нуклеиновых кислот;
  • сформировать у учащихся научное мировоззрение, рассказать о биологической роли нуклеиновых кислот;
  • развить нравственные качества личности, взгляды и убеждения в ходе изучения этой темы;
  • расширить познавательный интерес, развить творческие способности учащихся в процессе изучения и закрепления темы;
  • базовые понятия и термины: нуклеиновые кислоты, нуклеотиды, РНК, ДНК, Пуриновые и Пиримидиновые основания, аминокислоты, белки.

Оборудование и материалы: интерактивная доска, плакат с изображением нуклеиновых кислот, структуры молекулы белка.

Тип урока: комбинированный.

Девиз урока: Знание – это сила, а не знание – беда!

Автор: Жураковська А. В, учитель хімії, Мар’їнська школа № 2 Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
13.06.2010

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Загрузка...