Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Хімія Окисно-відновні реакції, їх значення. Процеси окиснення, відновлення; окисники, відновники
Рейтинг
34

Розробка уроку на заявлену тему у 8-му класі, мета якого - дати учням уявлення про суть процесів окиснення й відновлення та їх взаємозв’язок; розглянути окисно-відновні реакції, метод електронного балансу; визначити їх місце серед основних типів хімічних реакцій

Окисно-відновні реакції, їх значення. Процеси окиснення, відновлення; окисники, відновники

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.3 з 5 на основі 8 оцінок.

Автор: Пальцева Ірина Василівна
Посада: учитель хімії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
09.08.2014

Популярні новини
Профспілка наполягає на законі про захист вчителів За словами голови столичної профспілки освітян, вчителі не є обслуговуючим персоналом
Уряд подасть у Раду закон про середню освіту У МОН розраховують, що закон дозволить захистити реформу Нової української школи
В Україні розробляють закон щодо захисту освітян Чинне законодавство не передбачає дієвого механізму захисту професійної гідності вчителя
МОН затвердить опис цифрової компетентності освітян Документ має бути розроблений та поданий на затвердження до 31 травня 2019 року
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!