Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Хімія Окисно-відновні реакції, їх значення. Процеси окиснення, відновлення; окисники, відновники
Рейтинг
34

Розробка уроку на заявлену тему у 8-му класі, мета якого - дати учням уявлення про суть процесів окиснення й відновлення та їх взаємозв’язок; розглянути окисно-відновні реакції, метод електронного балансу; визначити їх місце серед основних типів хімічних реакцій

Окисно-відновні реакції, їх значення. Процеси окиснення, відновлення; окисники, відновники

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.3 з 5 на основі 8 оцінок.

Автор: Пальцева Ірина Василівна
Посада: учитель хімії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
09.08.2014

Популярні новини
МОН затвердило зміст онлайн курсу для вчителів початкової школи Курс складатиметься з 12 модулів, на виконання кожного з яких буде виділено 5  годин
Мінфін: підняття зарплат освітянам є передчасним Держава не має можливостей для підвищення зарплат педагогічних працівників
МОН планує створити е-бібліотеку шкільних підручників МОН планує забезпечити функціонування електронної бібліотеки шкільних підручників
Освітяни у Києві вимагали підвищення зарплат Відбулась всеукраїнська акція протесту профспілок, до якої долучилась освітня профспілка

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!