Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Хімія Окисно-відновні реакції, їх значення. Процеси окиснення, відновлення; окисники, відновники
Рейтинг
34

Розробка уроку на заявлену тему у 8-му класі, мета якого - дати учням уявлення про суть процесів окиснення й відновлення та їх взаємозв’язок; розглянути окисно-відновні реакції, метод електронного балансу; визначити їх місце серед основних типів хімічних реакцій

Окисно-відновні реакції, їх значення. Процеси окиснення, відновлення; окисники, відновники

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.3 з 5 на основі 8 оцінок.

Автор: Пальцева Ірина Василівна
Посада: учитель хімії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
09.08.2014

Популярні новини
Профспілка заявляє про можливе закриття малих шкіл Профспілка виступає проти скасування державного субсидіювання малокомплектних шкіл
Затверджено стандарт шкільної освіти наукового спрямування Стандарт визначає зміст освіти наукового спрямування, що здобувається учнями у школі
Перехід усіх шкіл на українську підтримує половина українців 49% опитаних українців схвалюють заяву міністра освіти про перехід шкіл на українську мову
У «Голосі» пропонують відмінити надбавки вчителям, - профспілка «Голос» пропонує збільшити робочий час педпрацівників та відмінити надбавки вчителям
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!