Рейтинг
34

Розробка уроку на заявлену тему у 8-му класі, мета якого - дати учням уявлення про суть процесів окиснення й відновлення та їх взаємозв’язок; розглянути окисно-відновні реакції, метод електронного балансу; визначити їх місце серед основних типів хімічних реакцій

Окисно-відновні реакції, їх значення. Процеси окиснення, відновлення; окисники, відновники

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.3 з 5 на основі 8 оцінок.

Автор: Пальцева Ірина Василівна
Посада: учитель хімії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
09.08.2014

Популярні новини
У 50 містах і районах школи будуть закриті до 8 листопада З 26 жовтня в Україні діятиме новий розподіл регіонів за рівнями епідемічної небезпеки
Учні 5-11 класів перейдуть на змішане або дистанційне навчання У Міносвіти повідомили, як відбуватиметься навчання школярів після завершення канікул
67% українців негативно ставляться до дистанційного навчання Абсолютна більшість українців вважає, що дистанційне навчання знижує рівень знань дітей
Інтеграція шкільних предметів не порушить прав вчителів, - МОН Вибір предметів та інтеграція курсів не призведе до втрати навантаження або звільнень
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!