Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Хімія Розробка уроку з хімії "Молярний об’єм газів. Закон Авогадро"
Рейтинг
20

Розробка уроку вивчення нового матеріалу. Мета ‑ з’ясувати суть закону Авогадро, увести поняття молярного об’єму газу, розглянути взаємозв’язок між фізичними величинами (кількістю речовини, молярним об’ємом, масою, кількістю структурних частинок)

Розробка уроку з хімії "Молярний об’єм газів. Закон Авогадро"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 5 оцінок.

Мета:

  • з’ясувати суть закону Авогадро;
  • ввести поняття молярного об’єму газу;
  • розглянути взаємозв’язок між фізичними величинами – кількістю речовини, молярним об’ємом, масою, кількістю структурних частинок.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Форми роботи:

  • розповідь учителя;
  • бесіда;
  • керована практика.

Обладнання: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва.

Автор:
Сорока Д. П., учитель хімії, Перегінська школа № 1 Рожнятівського району Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.10.2010

Популярні новини
Законопроект «Про освіту» схвалений комітетом Ради Комітет з питань науки і освіти передав у ВР до прийняття в цілому проект закону «Про освіту»
Учителів найменше цінують у Києві, – дослідження Повага до вчителя напряму залежить від розмірів населеного пункту та статі й віку опитаних осіб
Школи відмовляться від карального оцінювання, - Гриневич За словами міністра, у Новій українській школі буде створено стимулюючу систему оцінювання
Оприлюднено нові програми для 5-9 класів Міністерство освіти затвердило оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!