Рейтинг
19

Методична розробка уроку формування нових знань із біології з позначеної теми. Мета — сформувати поняття про суть процесу гібридизації; розвивати вміння аналізувати явища з різних точок зору, виділяти причинно-наслідкові зв’язки; спілкуватись і працювати у групі

Методична розробка уроку з біології "Системи схрещувань організмів та їхні генетичні наслідки"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.8 з 5 на основі 5 оцінок.

Мета:

  • сформувати поняття про суть процесу гібридизації, ознайомити учнів із шляхами отримання гібридів, з особливостями  таких форми гібридизації як внутрішньовидова, міжвидова і міжродова, виявити риси подібності і відмінності між спорідненим і неспоріднене схрещуванням;
  • розвивати увагу, спостережливість, пам’ять, логічне і критичне мислення, вміння аналізувати явища з різних точок зору;
  • вміння виділяти спільні та відмінні риси у процесі порівняння;
  • розвивати вміння виділяти причинно-наслідкові зв’язки, формувати і викладати свої думки, правильно будувати свою монологічну мову;
  • розвивати вміння спілкуватися та працювати в групі;
  • продовжити формування вміння працювати з текстом підручника та його ілюстраціями: виділяти головне і суттєве, структурувати текст, складати порівняльну таблицю, узагальнюючу схему;
  • сформувати розуміння учнями значущості знань про позитивні та негативні наслідки гібридизації;
  • формувати негативне відношення до шлюбів між близькими родичами, спираючись на наукові факти;
  • формувати потяг до отримання сучасних біологічних знань.

Обладнання: картки із різнорівневими завданнями, фотоматеріали.

Тип уроку: формування нових знань.

Міжпредметні зв’язки: історія, українська мова, географія, економіка.

Основні поняття: гібридизація, споріднене схрещування або інбридинг, неспоріднене схрещування або аутбридинг, віддалена гібридизація.

Автор: Зінченко В. В., викладач біології та хімії, Зіньківський професійний аграрний ліцей Полтавської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
08.09.2010

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Загрузка...