![]() |
Рейтинг
19 |
Методична розробка уроку формування нових знань із біології з позначеної теми. Мета — сформувати поняття про суть процесу гібридизації; розвивати вміння аналізувати явища з різних точок зору, виділяти причинно-наслідкові зв’язки; спілкуватись і працювати у групі |
Методична розробка уроку з біології "Системи схрещувань організмів та їхні генетичні наслідки"
Мета:
- сформувати поняття про суть процесу гібридизації, ознайомити учнів із шляхами отримання гібридів, з особливостями таких форми гібридизації як внутрішньовидова, міжвидова і міжродова, виявити риси подібності і відмінності між спорідненим і неспоріднене схрещуванням;
- розвивати увагу, спостережливість, пам’ять, логічне і критичне мислення, вміння аналізувати явища з різних точок зору;
- вміння виділяти спільні та відмінні риси у процесі порівняння;
- розвивати вміння виділяти причинно-наслідкові зв’язки, формувати і викладати свої думки, правильно будувати свою монологічну мову;
- розвивати вміння спілкуватися та працювати в групі;
- продовжити формування вміння працювати з текстом підручника та його ілюстраціями: виділяти головне і суттєве, структурувати текст, складати порівняльну таблицю, узагальнюючу схему;
- сформувати розуміння учнями значущості знань про позитивні та негативні наслідки гібридизації;
- формувати негативне відношення до шлюбів між близькими родичами, спираючись на наукові факти;
- формувати потяг до отримання сучасних біологічних знань.
Обладнання: картки із різнорівневими завданнями, фотоматеріали.
Тип уроку: формування нових знань.
Міжпредметні зв’язки: історія, українська мова, географія, економіка.
Основні поняття: гібридизація, споріднене схрещування або інбридинг, неспоріднене схрещування або аутбридинг, віддалена гібридизація.
Автор: Зінченко В. В., викладач біології та хімії, Зіньківський професійний аграрний ліцей Полтавської обл.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Розробка мультимедійного уроку з біології "Головний мозок". 9 клас
- ▶ План-конспект проведення мультимедійного уроку з біології "Спинний мозок". 9 клас
- ▶ Розробка проведення лабораторної роботи з біології "Спостереження за будовою тіла та процесами життєдіяльності найпростіших із водойми або акваріума". 8 клас
- ▶ Комплект дидактичних матеріалів з біології до розділу "Еволюційне вчення". 10–11 клас
Освіта.ua
08.09.2010