![]() |
Рейтинг
12 |
Розробка проведення лабораторної роботи № 2 з курсу біології для учнів 8 класу на підставі узагальнюючого повторення. Мета — систематизувати знання учнів про особливості будови, процесів життєдіяльності найпростіших; розвивати навички роботи з лабораторним обладнанням та прийоми безпечного поводження з мікроскопом. У додатках – медіапрезентація та звуковий супровід |
Розробка проведення лабораторної роботи з біології "Спостереження за будовою тіла та процесами життєдіяльності найпростіших із водойми або акваріума". 8 клас
Мета:
- систематизувати знання учнів про особливості будови, процесів життєдіяльності найпростіших на прикладі прісноводних, морських і паразитичних форм;
- провести лабораторну роботу зі спостереження за будовою та процесами життєдіяльності найпростіших акваріума;
- продовжити формування вміння робити висновки та узагальнення;
- розвивати навички роботи з лабораторним обладнання та прийоми безпечного поводження з мікроскопом;
- виховувати любов до природи, свідоме ставлення до проблеми охорони довкілля.
Базові терміни і поняття:
- спосіб живлення: автотрофний, гетеротрофний, міксотрофний;
- органи руху: псевдоподії, війки, джгутики;
- вакуолі: травні, скоротливі;
- ядро: вегетативне, генеративне;
- дихання через всю поверхню тіла;
- анаеробне дихання;
- основний і проміжний хазяїн;
- симбіоз і його форми: мутуалізм, коменсалізм, паразитизм;
- властивості живого.
Обладнання:
- мікроскопи;
- тимчасові мікропрепарати;
- відеосюжет презентація "Під царство Найпростіших";
- ЕНП "Відкрита біологія".
Методи: евристична бесіда, практичний метод – лабораторна робота, самостійна робота – оформлення результатів л/р, інсценізація.
Автор: Скоморох В. Ф., учитель біології та хімії, Олександрійська гімназія-інтернат Кіровоградської обл.
Завантажити>>>
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ План-конспект проведення мультимедійного уроку з біології "Спинний мозок". 9 клас
- ▶ Методична розробка уроку з біології "Системи схрещувань організмів та їхні генетичні наслідки"
- ▶ Комплект дидактичних матеріалів з біології до розділу "Еволюційне вчення". 10–11 клас
- ▶ План-конспект уроку з біології "Глобальні зміни клімату". 11 клас
Facebook
Twitter
Освіта.ua
05.09.2010