Рейтинг
1

План-конспект комбінованого уроку в 7 класі з позначеної теми. Мета уроку - познайомити учнів з особливостями будови та життєдіяльності лишайників, показати їх різноманітні умови існування; формувати вміння аналізувати, співставляти, робити висновки. Для проведення уроку необхідно мультимедійний проектор і презентаційні матеріали з теми

План-конспект комбінованого уроку з біології "Общая характеристика лишайников как симбиотических организмов. Значение лишайников в природе и в жизни человека". 7 клас (Рос. мова.)

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Цель:

  • познакомить учащихся с особенностями строения и жизнедеятельности лишайников как симбиотических организмов;
  • показать приспособленность лишайников к разнообразным условиям обитания, их роль в природе и жизни человека;
  • формировать умения анализировать, сопоставлять, делать выводы, работать в группах, воспитывать чувства взаимопомощи и товарищества.

Оборудование: мультимедийный проектор, презентация, раздаточный материал для учащихся (опорные конспекты).

Тип урока: комбинированный.

Автор: Данильченко О. В., учитель біології, Донецька школа № 97 з поглибленим вивченням англійської мови.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
12.06.2010

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Загрузка...