Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Біологія Двомембранні органели і мітохондрії та пластиди. Фотосинтез. Урок біології, 10 клас
Рейтинг
19

Розробка уроку з біології у 10 класі, що складається з практичної роботи № 3 та лабораторних робіт № 6, 7 за навчальною програмою з використанням мультимедійного комплексу для 10 кл., телекомунікативної системи (м. Харків), обладнання для віртуальних лабораторних робіт

Двомембранні органели і мітохондрії та пластиди. Фотосинтез. Урок біології, 10 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.7 з 5 на основі 7 оцінок.

Практична робота №3: Порівняльний аналіз процесів дихання і горіння. Клітинний цикл. Мітоз. Каріотип.

Лабораторна робота №6:
Мітотичній поділ клітин.

Лабораторна робота №7:
Будова хромосом.

Мета:

  • познайомити з будовою та функціями двомембранних органел: мітохондріями та пластидами, фазами мітозу, з клітинним циклом, поняттями, каріотип, фотосинтез, дихання, мітохондрія, хлоропласт, хемосинтез з процесами фотосинтезу та дихання, вчити порівнювати ці два процеси між собою;
  • навчити розпізнавати компоненти клітин на схемах, фото, малювати схеми фотосинтезу та дихання, структурні компоненти хромосом, фази мітозу;
  • пояснювати та обґрунтовувати значення двомембранних органел в енергетичному обміні, їх роль в спадковості.

Тип уроку: засвоєння нових знань, вмінь та навичок.

Методи:
вербальні (розповідь); інтерактивні; частково пошукові; спостереження, самостійна робота; тестовий контроль.

Обладнання:
мультимедійний комплекс для 10 кл., телекомунікативні системи (м. Харків), обладнання для віртуальних лабораторних робіт.

Автор:
Чуприна А. С., директор школи, Дружківська школа № 12 Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
08.04.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!