Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Біологія Розробка уроку біології "Лейкоцити. Імунітет". 9 клас
Рейтинг
239

Розробка уроку біології в 9 класі. Мета ‑ продовжити формувати знання про формені елементи крові та їх функції; розвивати уміння порівнювати функції формених елементів крові; виховувати бережливе ставлення до власного організму й оточуючих людей. У додатку – медіапрезентація

Розробка уроку біології "Лейкоцити. Імунітет". 9 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.4 з 5 на основі 70 оцінок.

Мета уроку.

Освітня:

  • продовжити формувати знання учнів про формені елементи крові та їх функціями;
  • звернути особливу увагу на захисну функцію – створення імунітету;
  • ознайомити із гуморальним і клітинним імунітетом.

Розвиваюча: розвивати уміння порівнювати функції формених елементів крові і особливо лейкоцитів з іншими клітинами.

Виховна:
виховувати бережливе ставлення до власного організму та оточуючих людей.

Методи та методичні прийоми.

Інформаційно-рецептивний:

  • словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником;
  • наочний: ілюстрація, демонстрація;
  • прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.

Репродуктивний: прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.

Проблемно-пошуковий:
постановка проблемного питання.

Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.

Візуальний:
складання схем.

Сугестивний:
застосування різних видів мистецтва – вірші, музика, мультимедія.

Релаксопедичний:
психологічне розвантаження.

Тип уроку:
вивчення нового матеріалу.

Межпредметні звязки:
історія, медицина, імунологія.

Матеріали та обладнання:
схеми, малюнки, таблиці.

Основні поняття та терміни:

  • лейкоцити;
  • фагоцити;
  • щеплення;
  • імунітет;
  • гуморальний імунітет;
  • клітинний імунітет;
  • антигени;
  • природний і штучний імунітет;
  • активний і пасивний імунітет;
  • антитіла.

Автор: Захарова К. М., учитель біології, Вознесенська школа Мелітопольського району Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.11.2010

Популярні новини
Наш пріоритет – український вчитель, - Гройсман За словами прем’єра, заробітна плата вчителів буде підвищена на два тарифних розряди
Місцева влада зможе утримувати школи, - Гройсман За 11 місяців 2016 року додаткові надходження до місцевих бюджетів сягнули 44 млрд
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!