Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Біологія Розробка уроку біології "Лейкоцити. Імунітет". 9 клас
Рейтинг
257

Розробка уроку біології в 9 класі. Мета ‑ продовжити формувати знання про формені елементи крові та їх функції; розвивати уміння порівнювати функції формених елементів крові; виховувати бережливе ставлення до власного організму й оточуючих людей. У додатку – медіапрезентація

Розробка уроку біології "Лейкоцити. Імунітет". 9 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 74 оцінок.

Мета уроку.

Освітня:

  • продовжити формувати знання учнів про формені елементи крові та їх функціями;
  • звернути особливу увагу на захисну функцію – створення імунітету;
  • ознайомити із гуморальним і клітинним імунітетом.

Розвиваюча: розвивати уміння порівнювати функції формених елементів крові і особливо лейкоцитів з іншими клітинами.

Виховна:
виховувати бережливе ставлення до власного організму та оточуючих людей.

Методи та методичні прийоми.

Інформаційно-рецептивний:

  • словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником;
  • наочний: ілюстрація, демонстрація;
  • прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.

Репродуктивний: прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.

Проблемно-пошуковий:
постановка проблемного питання.

Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.

Візуальний:
складання схем.

Сугестивний:
застосування різних видів мистецтва – вірші, музика, мультимедія.

Релаксопедичний:
психологічне розвантаження.

Тип уроку:
вивчення нового матеріалу.

Межпредметні звязки:
історія, медицина, імунологія.

Матеріали та обладнання:
схеми, малюнки, таблиці.

Основні поняття та терміни:

  • лейкоцити;
  • фагоцити;
  • щеплення;
  • імунітет;
  • гуморальний імунітет;
  • клітинний імунітет;
  • антигени;
  • природний і штучний імунітет;
  • активний і пасивний імунітет;
  • антитіла.

Автор: Захарова К. М., учитель біології, Вознесенська школа Мелітопольського району Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.11.2010

Популярні новини
Уряд ухвалив новий держстандарт початкової освіти Документ визначає, чому навчатимуть дітей з першого вересня 2018 року
Гройсман головам областей та міст: платіть вчителям сповна За словами прем’єра, залученість місцевої влади до проблем освітян має бути максимальною
Школам доручили провести «диктант єдності» Інститут модернізації змісту освіти просить школи провести «диктант єдності»
Затверджено нове положення про вибір підручників Документ визначає порядок проведення конкурсного відбору проектів шкільних підручників

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!