Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Біологія Розробка уроку біології "Лейкоцити. Імунітет". 9 клас
Рейтинг
257

Розробка уроку біології в 9 класі. Мета ‑ продовжити формувати знання про формені елементи крові та їх функції; розвивати уміння порівнювати функції формених елементів крові; виховувати бережливе ставлення до власного організму й оточуючих людей. У додатку – медіапрезентація

Розробка уроку біології "Лейкоцити. Імунітет". 9 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 74 оцінок.

Мета уроку.

Освітня:

  • продовжити формувати знання учнів про формені елементи крові та їх функціями;
  • звернути особливу увагу на захисну функцію – створення імунітету;
  • ознайомити із гуморальним і клітинним імунітетом.

Розвиваюча: розвивати уміння порівнювати функції формених елементів крові і особливо лейкоцитів з іншими клітинами.

Виховна:
виховувати бережливе ставлення до власного організму та оточуючих людей.

Методи та методичні прийоми.

Інформаційно-рецептивний:

  • словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником;
  • наочний: ілюстрація, демонстрація;
  • прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.

Репродуктивний: прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.

Проблемно-пошуковий:
постановка проблемного питання.

Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.

Візуальний:
складання схем.

Сугестивний:
застосування різних видів мистецтва – вірші, музика, мультимедія.

Релаксопедичний:
психологічне розвантаження.

Тип уроку:
вивчення нового матеріалу.

Межпредметні звязки:
історія, медицина, імунологія.

Матеріали та обладнання:
схеми, малюнки, таблиці.

Основні поняття та терміни:

  • лейкоцити;
  • фагоцити;
  • щеплення;
  • імунітет;
  • гуморальний імунітет;
  • клітинний імунітет;
  • антигени;
  • природний і штучний імунітет;
  • активний і пасивний імунітет;
  • антитіла.

Автор: Захарова К. М., учитель біології, Вознесенська школа Мелітопольського району Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.11.2010

Популярні новини
Від влади вимагають захистити вчителів від побиття і принижень Столична профспілка поширила відкриту заяву у зв'язку з випадками насильства в школах
Затверджена програма ЗНО для вчителів початкової школи Зовнішнє оцінювання застосовуватиметься для перевірки фахових знань та умінь учителя
Презентована методика оцінювання роботи вчителів Служба якості освіти розробила методику оцінювання компетентностей учасників сертифікації
У деяких регіонах школи закривають на карантин У декількох регіонах країни перевищено епідемпоріг захворюваності на грип і ГРВІ

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!