Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Біологія Розробка інтегрованого уроку з біології "Жири"
Рейтинг
2

Розробка інтегрованого уроку у формі навчального проекту. Його мета ‑ дослідити склад, будову, властивості, біологічне значення та практичне застосування жирів; з’ясувати їх значення, як продуктів харчування й учасників метаболізму; удосконалювати вміння самостійно шукати навчальний матеріал

Розробка інтегрованого уроку з біології "Жири"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 2 оцінок.

Мета проекту:

  • дослідити склад, будову, властивості, біологічне значення і практичне застосування жирів;
  • з'ясувати їх значення як продуктів харчування і учасників метаболізму;
  • вдосконалювати вміння самостійно шукати навчальний матеріал;
  • виконувати хімічні дослідження;
  • аналізувати;
  • будувати логічні ланцюги;
  • робити узагальнення та висновки;
  • виховувати інтерес до науки;
  • бережливе ставлення до природи;
  • формувати компетентність учнів.

Ключове питання: що являють собою жири як речовини та яка їх роль у живій природі.

Тематичні питання:

  • який склад жирів?;
  • яка будова жирів?;
  • що являють собою жири як хімічні речовини?;
  • які хімічні властивості жирів?;
  • які властивості насичених і ненасичених жирів?;
  • які властивості насичених і ненасичених жирів?;
  • яке значення жирів як продуктів харчування?

Автори: Оліфіренко О. О., учитель біології та Ткаченко А. І., учитель хімії, Оріхівський НВК № 2 ім. Академіка В. А. Лазаряна Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
05.11.2010

Популярні новини
У школах відбулись свята Останнього дзвоника Цього року документи про освіту отримають 343 тисячі учнів 9-х класів та 185 тисяч одинадцятикласників
Київ посилює охорону шкіл і садочків Відповідні заходи вжиті у зв’язку із поширенням отруєння школярів газоподібними речовинами
Поділ початкових класів на групи: роз'яснення МОН Поділ здійснюється незалежно від того, як розподілений час між окремими й інтегрованими предметами
МОН офіційно продовжило строки вибору підручників Міносвіти продовжило строки проведення конкурсного відбору проектів підручників для 1 класу

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!