Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Біологія Розробка уроку з біології "Емоції"
Рейтинг
5

Розробка уроку з біології. Мета ‑ розглянути поняття про емоції та з’ясувати їх значення в житті людини; продовжити формування навичок роботи з книгою, аналізу, порівняння, узагальнення, самооцінки; продовжити формування уміння слухати та чути співрозмовника

Розробка уроку з біології "Емоції"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.5 з 5 на основі 2 оцінок.

Мета:

  • освітня: розглянути поняття про емоції, які особливості вищої н.д. людини, з'ясувати значення емоцій у житті людини, виявити різницю між поняттями "емоційна реакція", "емоційний стан" і "емоційні відносини";
  • розвивальна: продовжити формування навичок роботи з книгою, аналізу, порівняння, узагальнення, самооцінки;
  • виховна: продовжити формування уміння слухати і чути співрозмовника, учити колективному співробітництву.

Автор: Редман Л. М., директор школи, учитель біології та хімії, Шосткінська школа № 4 Сумської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
02.11.2010

Популярні новини
Законопроект «Про освіту» схвалений комітетом Ради Комітет з питань науки і освіти передав у ВР до прийняття в цілому проект закону «Про освіту»
Учителів найменше цінують у Києві, – дослідження Повага до вчителя напряму залежить від розмірів населеного пункту та статі й віку опитаних осіб
Школи відмовляться від карального оцінювання, - Гриневич За словами міністра, у Новій українській школі буде створено стимулюючу систему оцінювання
Оприлюднено нові програми для 5-9 класів Міністерство освіти затвердило оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!