Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Адміністрування школи Диференційований підхід до підвищення професійної компетентності педагогів у інноваційній школі

Особисті роздуми автора з проблеми підвищення професійної майстерності сучасного педагога. Це не випадково, так як саме вчитель є головною дійовою особою будь-яких перетворень у системі освіти. Специфіка сучасного етапу розвитку школи зумовлена новими завданнями, які стоять перед освітніми установами: створити в навчальному закладі демократичний клімат для вчителів і учнів

Диференційований підхід до підвищення професійної компетентності педагогів у інноваційній школі

Оцініть публікацію
 

На кожному етапі розвитку школи виникало і виникає питання про підвищення професійної майстерності педагогів. Це не випадково, так як саме вчитель є головною дійовою особою будь-яких перетворень у системі освіти. Специфіка сучасного етапу розвитку школи зумовлена новими завданнями, які стоять перед освітніми установами: гуманізація і гуманітаризація освітнього процесу; створення умов для вільного розвитку особистості; висунення на перший план загальнолюдських цінностей і, в першу чергу, особистості дитини як вищої, унікальної людської цінності.

У свою чергу нові завдання школи обумовлені змінами, що відбуваються в суспільному, політичному, економічній сферах життя нашого суспільства. Ситуація, яка змінилась в суспільстві формує нове соціальне замовлення на випускника школи. Важливим сьогодні стало питання: якими якостями повинен володіти випускник освітньої установи, щоб успішно самоствердитися, реалізувати свої сили і можливості стати справді щасливою людиною. Відповісти на це питання важко, але вкрай необхідно - в іншому випадку ставиться під сумнів доцільність самого педагогічного процесу. Яка людина потрібна нашому суспільству сьогодні? Яке соціальне замовлення на випускника середньої школи?..

Автор: Вовчук І. С., учитель початкових класів, Запорiзький НВК "Еврика".

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
02.06.2010

Популярні новини
Освітню реформу відкладено до вересня Для розгляду реформи освіти парламентарям у четвер не вистачило робочого часу
Ми розпочнемо реформу освіти вчасно, - Гройсман Прем’єр-міністр наголошує, що уряд розпочне реформу освіти і знайде джерела її фінансування
Прем’єр: ми не маємо відкладати реформу освіти За словами Гройсмана, затягувати з модернізацією нашої освіти через брак ресурсів
Мінфін про закон "Про освіту" - бюджет не гумовий У Міністерстві фінансів наполягають, що законопроект «Про освіту» фінансово не забезпечений

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!