Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Адміністрування школи Місце педагогічної діагностики в удосконаленні внутрішньо шкільного контролю та в управлінні розвитком педколективу
Рейтинг
2

Коспект лекції розкриває сутність діагностичного методу як ефективного шляху системного управління діяльністю педагогічного колективу гімназії. Наголошено, що педагогічна діагностика потребує попереднього структурування

Місце педагогічної діагностики в удосконаленні внутрішньо шкільного контролю та в управлінні розвитком педколективу

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2 з 5 на основі 1 оцінок.

План:

  • Що таке педагогічна діагностика;
  • Діагностичний метод як ефективний шлях системного управління діяльністю педагогічного колективу гімназії;
  • Педагогічна діагностика потребує попереднього структурування;
  • Задача, функції, принципи діагностики;
  • Деякі підходи до діагностування підсистем навчально-виховного процесу (додатки 1-10).

Література:

  • Гергунский Б. С. Педагогическая прогностика. –К.: Рад. школа, 1989 г;
  • Ингенкамп К. Педагогическая диагностика. –М.: Педагогика, 1991 г;
  • Кочетов А. И. и др. Педагогическая диагностика в школе. –Минск: Асвета, 1987 г;
  • Конаржевский Ю. А. Педагогический анализ учебно-воспитательного процесса и управления школой. М., 1986 г;
  • Підласий І. П. Як підготувати ефективний урок. –К.: Рад. школа, 1989 г;
  • Шпалинский В. Н., Распопов И. В. Диагностические методы в работе педагога. –Днепропетровск, 1992 г.

Автор: Гурець В. А., директор гімназії, Миколаївська гімназія № 4.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
30.05.2010

Популярні новини
МОН презентувало стандарт початкової освіти Документ передбачає впровадження нового змісту, що ґрунтується на формуванні компетентностей
Освітню реформу відкладено до вересня Для розгляду реформи освіти парламентарям у четвер не вистачило робочого часу
Ми розпочнемо реформу освіти вчасно, - Гройсман Прем’єр-міністр наголошує, що уряд розпочне реформу освіти і знайде джерела її фінансування
Прем’єр: ми не маємо відкладати реформу освіти За словами Гройсмана, затягувати з модернізацією нашої освіти через брак ресурсів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!