Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Адміністрування школи Місце педагогічної діагностики в удосконаленні внутрішньо шкільного контролю та в управлінні розвитком педколективу
Рейтинг
2

Коспект лекції розкриває сутність діагностичного методу як ефективного шляху системного управління діяльністю педагогічного колективу гімназії. Наголошено, що педагогічна діагностика потребує попереднього структурування

Місце педагогічної діагностики в удосконаленні внутрішньо шкільного контролю та в управлінні розвитком педколективу

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2 з 5 на основі 1 оцінок.

План:

  • Що таке педагогічна діагностика;
  • Діагностичний метод як ефективний шлях системного управління діяльністю педагогічного колективу гімназії;
  • Педагогічна діагностика потребує попереднього структурування;
  • Задача, функції, принципи діагностики;
  • Деякі підходи до діагностування підсистем навчально-виховного процесу (додатки 1-10).

Література:

  • Гергунский Б. С. Педагогическая прогностика. –К.: Рад. школа, 1989 г;
  • Ингенкамп К. Педагогическая диагностика. –М.: Педагогика, 1991 г;
  • Кочетов А. И. и др. Педагогическая диагностика в школе. –Минск: Асвета, 1987 г;
  • Конаржевский Ю. А. Педагогический анализ учебно-воспитательного процесса и управления школой. М., 1986 г;
  • Підласий І. П. Як підготувати ефективний урок. –К.: Рад. школа, 1989 г;
  • Шпалинский В. Н., Распопов И. В. Диагностические методы в работе педагога. –Днепропетровск, 1992 г.

Автор: Гурець В. А., директор гімназії, Миколаївська гімназія № 4.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
30.05.2010

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!