Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Адміністрування школи Модернізація змісту, методів, форм методичної роботи на діагностичній основі як умова розвитку професійної компетентності педагогів
Рейтинг
30
Вибір редакції

У матеріалі з досвіду роботи на заявлену тему авторка пише, що питання модернізації змісту, методів, форм методичної роботи на діагностичній основі як умови розвитку професійної компетентності педагогів потребує особливої уваги, бо це запорука формування та розвитку творчої особистості

Модернізація змісту, методів, форм методичної роботи на діагностичній основі як умова розвитку професійної компетентності педагогів

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 6 оцінок.

Автор: Синяговська Ніна Миколаївна
Посада: заступник директора з НВР.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
25.04.2014

Популярні новини
Профспілка наполягає на законі про захист вчителів За словами голови столичної профспілки освітян, вчителі не є обслуговуючим персоналом
Уряд подасть у Раду закон про середню освіту У МОН розраховують, що закон дозволить захистити реформу Нової української школи
В Україні розробляють закон щодо захисту освітян Чинне законодавство не передбачає дієвого механізму захисту професійної гідності вчителя
МОН затвердить опис цифрової компетентності освітян Документ має бути розроблений та поданий на затвердження до 31 травня 2019 року
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!