Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Адміністрування школи Системний підхід до організації методичної роботи ВНЗ І-ІІ рівня акредитації

У роботі розкрита стратегічна система методичної роботи в ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації, представлені основні складові методичної роботи при системному підході в її організації в межах конкретного навчального закладу. Рекомендована для роботи керівникам методичних кабінетів, заступникам директорів з навчально-методичної роботи ВНЗ I-II рівнів акредитації

Системний підхід до організації методичної роботи ВНЗ І-ІІ рівня акредитації

Оцініть публікацію
 

Автор: Черноус Валентина Василівна
Посада: заступник директора з НР.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
16.10.2012

Популярні новини
Новий закон «Про освіту»: ключові новели Роз’яснення і рекомендації МОН щодо механізму реалізації окремих положень закону «Про освіту»
Наші педагогічні виші не готові змінюватись, - Гриневич За словами міністра, вищі навчальні заклади часто залишаються закритими до нового
МОН затвердило нове положення про ДПА молодших спеціалістів Державна підсумкова атестація відтепер буде проводитись письмово або у формі ЗНО
В ПАРЄ відбудуться дебати щодо закону України «Про освіту» Парламентська асамблея РЄ проведе термінові дебати щодо 7 статті закону України «Про освіту»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!