Кількість учнів в інклюзивних класах зросла вдесятеро

За даними Мінсоцполітики, інклюзивне навчання організовано в 43% українських шкіл

Кількість учнів в інклюзивних класах зросла вдесятеро

За останні п’ять років кількість учнів в інклюзивних класах українських шкіл зросла в десять разів.

Про це йдеться в повідомленні Міністерства соціальної політики.

Згідно зі статистикою, Україна суттєво наростила темпи впровадження інклюзії в школах.

«Ще п’ять років тому в інклюзивних класах навчалось вдесятеро менше дітей, ніж сьогодні. Наразі інклюзивне навчання організовано майже у 43% шкіл, у понад 18 тисяч класів», – поінформували в міністерстві, посилаючись на статистику Державної служби якості освіти.

Як відомо, закони «Про освіту» та «Про соціальні послуги» гарантують кожній дитині рівні умови доступу до освіти та забезпечують батькам чи законним представникам дитини право обирати заклад освіти, програму, вид та форму здобуття освіти дітьми шкільного віку.

Так, заклад за заявою батьків зобов’язаний створити інклюзивний клас в обов’язковому порядку, а також забезпечити дітям з особливими освітніми потребами постійну або часткову підтримку під час навчання. Створення в школі інклюзивного середовища забезпечує держава.

Якщо ж особливі освітні потреби в учня виявлені під час навчального процесу, дирекція закладу докладає зусиль для їхньої мінімізації, а коли цього недостатньо, рекомендує батькам звернутися до інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ) для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.

Зрештою, як наголошують у міністерстві, на основі висновку ІРЦ школа надаватиме підтримку з урахуванням виявлених у дитини проблем. А саме: забезпечуватиме умови для безперешкодного доступу до приміщення школи й закуповуватиме обладнання ресурсної кімнати та засобів корекції відповідно до своїх можливостей.

Освіта.ua
20.09.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Алла
Я бабуся і у мене один онук,довго чекали 7 років.Зараз йому3,5 поставили діагноз затримка мов. розвитку 1степені.1 рік ходить у садочок, через що ми пройшли ,нас і виганяли з садочку і травили медсестрою,постійно знаходила причину щоб ми забрали дитину,бо заважає,він і не спав ,ходиа на 4 г. ,якщо повезе,відправили нас на інклюзію ,пройшли усі комісії,зараз він у тому ж садочку у інклюзивній групі,таких діткй багато,як з ним займаются і не вигагяють з групи .Дуже вдячна я вихователю. Р.S до речі проблеми почались після вакцини у 1.5р Бабця(пед.стаж 20р в укр.школі) Зараз живу і працюю за кордоном і по суботам в мш для наших діток мігрантів,є різні учні і з дцп ,і аутисиі змр і решту , ніхто не робить різниці між дітьми. Була обурена поведінкою укр. педагів.
Юлия
Для Алла: Так повертайтесь в Україну и працюйте з українськими діточками тут. Здалека навчати, звісно, легше.
Коментувати
Елена
Дітей з ООП було не мало, вони просто були у спецзакладах, інтернатах або закриті дома в 4-х стінах на індивідуальному навчанні. А зараз у таких діток є можливість навчатись у звичайних закладах освіти...
Козаченко
Скільки десятиліть і століть винищиють найкращих: війнами, репресіями, терактами, переслідуваннями, врешті-решт , людство почало вироджуватися
Елена Шашенко
От мені цікаво. Хтось, колись проводив дослідження, чому зросла кількість таких дітей в Україні. Які чинники є фактором впливу на розвиток мозгу в утробі матері крім вірусних хвороб, що впливають на формування плоду.? На мій погляд кількість інформаційного поля вплинула на народження великої кількості дітей з порушеннями роботи інтелекту