Osvita.ua Середня освіта ДПА 2016 року Білети ДПА 2012. 9 клас. Світова література (усна форма)

Білети ДПА 2012. 9 клас. Світова література (усна форма)

Перелік білетів для проведення державної підсумкової атестації із світової літератури у 2011/2012 навчальному році в усній формі. 9 клас

Увага! У 2012 році Державна підсумкова атестація в основній школі проводиться у відповідності до Листа МОНмолодьспорту №1/9-61 від 27 січня 2012 року "Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році”.

Білет № 1

1. Охарактеризуйте античність як історичну і культурну добу, колиску європейської цивілізації.

2. Розкрийте проблему боротьби добра і зла як рушійної сили розвитку світу в трагедії “Фауст”  Й.В. Гете.

Білет № 2

1. Назвіть найвідоміші цикли давньогрецьких міфів. Охарактеризуйте один з них на вибір.

2. Поясніть втілення вищих духовних поривань в образі Фауста (трагедія Й.В. Гете «Фауст»).

Білет № 3

1. Розкажіть про Гомера як легендарного основоположника європейської літератури. Поясніть суть гомерівського питання.

2. Поясніть своєрідність зображення теми кохання в трагедії "Фауст" Й.В. Гете. Охарактеризуйте образи Фауста й Маргарити.

Білет № 4

1.  Дайте характеристику гомерівського епосу як енциклопедії життя стародавніх греків.

2.  Охарактеризуйте бароко як напрям у літературі та мистецтві (особливості світосприйняття, художні відкриття і найвидатніші представники).

Білет № 5

1. Охарактеризуйте романтизм як напрям у літературі та мистецтві (особливості світосприйняття, художні відкриття і найвидатніші представники).

2. Розкрийте ідею жертовності та стійкості в трагедії Есхіла «Прометей закутий». Поясніть суть поняття «прометеїзм».

Білет № 6

1. Розкрийте тему патріотичного служіння державі, величі Риму як основного пафосу поеми Вергілія «Енеїда».

2. Поясніть, як у драмі Фрідріха Шиллера «Вільгельм Телль» втілюються просвітницькі ідеї.

Білет № 7

1. Охарактеризуйте Веди, Біблію, Коран як пам’ятки світової літератури.

2. Розкрийте моральний сенс історії злету й падіння крихітки Цахеса у творі Е.Т.А. Гофмана.

Білет № 8

1. Охарактеризуйте Середньовіччя як історичну і культурну добу (хронологічні межі, жанрове розмаїття, найвидатніші представники).

2. Розкрийте сутність конфлікту між ентузіастами та філістерами в творі Е.Т.А. Гофмана "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер".

Білет № 9

1. Поясніть роль поєднання історичної правди та художнього вимислу у героїчному епосі «Пісня про Роланда».

2. Назвіть і прокоментуйте основні мотиви "Кримських сонетів" Адама Міцкевича. Прочитайте вірш напам’ять (за вибором учня).

Білет № 10

1. Розкрийте особливості середньовічної китайської поезії (на прикладі вивчених творів Лі Бо і Ду Фу).

2. Поясніть поетичне новаторство творів Д.Н.Г. Байрона. Прочитайте вірш напам’ять (за вибором учня).

Білет № 11

1. Розкажіть про відображення внутрішнього світу і почуттів людини в поезії Омара Хайяма (на прикладі вивчених творів). Прочитайте вірш напам’ять (за вибором учня).

2. Визначте риси характеру та світогляду романтичного героя на прикладі поеми Д.Н.Г. Байрона «Мазепа».

Білет № 12

1. Охарактеризуйте Відродження як історичну і культурну добу (хронологічні межі, значення терміна, найвидатніші представники).

2. Назвіть і прокоментуйте основні мотиви поезій Генріха Гейне. Прочитайте вірш напам’ять (за вибором учня).

Білет № 13

1. Розкрийте духовний і моральний сенс подорожі героя в потойбічний світ у "Божественній комедії" Данте.

2. Зазначте основні особливості любовної лірики Олександра Пушкіна (на прикладі вивчених творів). Прочитайте вірш напам’ять (за вибором учня).

Білет № 14

1. Розкрийте особливості середньовічної персько-таджицької поезії (на прикладі вивчених творів Рудакі, Омара Хайяма, Гафіза).

2. Охарактеризуйте твір «Євгеній Онєгін» Олександра Пушкіна як соціально-психологічний роман у віршах.

Білет № 15

1. Визначте особливості композиції «Божественної комедії» Данте та її роль у розкритті ідейного задуму твору.

2. Дайте характеристику образу Тетяни Ларіної в романі Олександра Пушкіна «Євгеній Онєгін».

Білет № 16

1. Охарактеризуйте класицизм як напрям у літературі та мистецтві (особливості світосприйняття, художні відкриття й найвидатніші представники).

2. Назвіть і прокоментуйте основні мотиви лірики Михайла Лермонтова. Прочитайте вірш напам’ять (за вибором учня).

Білет № 17

1. Поясніть природу сміху та назвіть засоби комічного у творі Мольєра «Міщанин-шляхтич».

2. Дайте характеристику образу Печоріна в романі Михайла Лермонтова «Герой нашого часу».

Білет № 18

1. Охарактеризуйте Просвітництво як ідейний рух і літературну епоху (головні ідеї, найвідоміші представники).

2. Визначте своєрідність зображення теми кохання в «Книзі пісень» Франческо Петрарки. Прочитайте напам’ять сонет (за вибором учня).

Білет № 19

1. Розкрийте романтичні й реалістичні тенденції в літературі першої третини XIX ст. (на прикладі вивчених творів).

2. Розкрийте своєрідність ренесансного сприйняття кохання в сонетах Вільяма Шекспіра (на прикладі вивчених творів). Прочитайте вірш напам’ять (за вибором учня).

Білет № 20

1. Визначте і прокоментуйте головні морально-філософські мотиви трагедії Вільяма Шекспіра «Гамлет».

2. Дайте характеристику жіночім персонажам роману Михайла Лермонтова «Герой нашого часу».

Білет № 21

1. Доведіть, що образ Гамлета у трагедії Вільяма Шекспіра є втіленням ренесансних ідеалів.

2. Розкрийте проблематику роману Сервантеса «Дон Кіхот». Поясніть суть поняття «донкіхотство».                           

Білет № 22

1. Визначте філософсько-моральний конфлікт драми Педро Кальдерона «Життя – це сон».

2. Дайте характеристику образу Санчо Панси в романі Сервантеса «Дон Кіхот».

Білет № 23

1. Поясніть ідейний зміст і зазначте особливості композиції філософської повісті Вольтера «Простак».

2. Розкажіть про вплив української культури на розвиток творчості Миколи Гоголя як українського і російського письменника.

Білет № 24

1. Назвіть вічні образи у світовій літературі (на прикладі вивчених творів). Охарактеризуйте один на вибір.

2. Розкажіть про долю «маленької людини» та загальне значення цього визначення у повісті Миколи Гоголя «Шинель».

Білет № 25

1. Визначте сутність конфлікту між ідеалом і дійсністю в романі Сервантеса «Дон Кіхот».

2. Розкажіть про українську перекладацьку школу (традиції, постаті, здобутки).

Освіта.ua
28.01.2012

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Популярні новини
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі
МОН зменшить регуляторний вплив на школи У відомстві переглянуть накази МОН на предмет зменшення регуляторного впливу в освіті
В Україні планують провести Рік німецької мови Україна та Німеччина обговорили питання проведення у 2017 році Року німецької мови в Україні
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Лика
http://ycilka.net/svit_lit.php. Тут есть ответы на эти билеты, бесплатно, просто берешь и копируешь
Ярослав
Бажаю всім здати цей екзамен навідмінну =)
Вася Дмитрук
Для Ярослав : вітповіді
Коментувати
Вітя
де знайти відровіді до цих завдань?
Марія
www.studbirga.info/ ось тут відповіді! =) Всім бажаю успіхів))
Олександр
Для Марія: А чому я не знайшов відповідей до цих питань?
Коментувати
Виталя
саша зачем тебе книга ? скачай и роспечатай)
Юлія
де знайти відповіді до цих питань? на якому сайті? хто знає, будь-ласка, напишіть! дуже терміново!!!
Лика
Для Юлія: http://ycilka.net/svit_lit.php
Коментувати
Олеська Панова
ДПА.Світова література 9 клас.
ростік
Для Олеська Панова:
ростік
Для ростік: ти лох
ростік
Для Олеська Панова: ти лох
Коментувати
толя
Тут збірник завдань для державної підсумкової атестації зі світової літератури. 9 клас 2011: http://letitbit.net/download/37002.391e20b7cd9dee8601f227c44e92/svitova_literatura_dpa_9ukr.rar.html
Саша
Как купить книгу с билетами?
Катя
А где можно найти ответы на письмову форму???
gyu89y
turbobit.net
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!