Osvita.ua Середня освіта ДПА 2016 року Білети ДПА 2012. 9 клас. Художня культура (усна форма)

Білети ДПА 2012. 9 клас. Художня культура (усна форма)

Перелік білетів для проведення державної підсумкової атестації з художньої культури у 2011/2012 навчальному році в усній формі. 9 клас

Увага! У 2012 році Державна підсумкова атестація в основній школі проводиться у відповідності до Листа МОНмолодьспорту №1/9-61 від 27 січня 2012 року "Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році”.

Білет №1

1. Визначте призначення мистецтва. Назвіть види мистецтва та охарактеризуйте особливості їх художньо-образної мови.

2. Назвіть основні форми духовної культури.

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №2

1. Поясніть, що являє собою процес творчості у мистецтві.

2. Розкрийте зміст понять "художня картина світу", "художній образ".

3. Упізнайте та охарактеризуйте  твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №3

1. Назвіть види візуальних об’ємно-просторових видів мистецтва. Наведіть приклади.

2. Поясніть роль художньої культури як засобу самопізнання і творчої самореалізації особистості.

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №4

1. Назвіть основні види та художні засоби архітектури. Які основні вимоги висуваються до архітектури?

2. Розкрийте зміст поняття "стиль епохи". Які ознаки йому притаманні? Назвіть основні європейські стилі в мистецтві.

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №5

1. Назвіть основні види та особливості художньої мови скульптури.

2. Чим зумовлена багатозначність поняття "стиль"? Поясніть поняття "індивідуальний стиль" у мистецтві.

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №6

1. Назвіть види графіки та вкажіть особливості кожного з них.

2. Розкрийте зміст поняття "національний стиль" у мистецтві.

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №7

1. Розкажіть про основні види живопису та особливості їх художньо-образної мови.

2. Назвіть видатні досягнення культури народів Стародавньої Греції і Стародавнього Риму, наведіть приклади.

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №8

1. Назвіть жанри живопису та вкажіть особливості їх художньо-образної мови. Наведіть приклади.

2. Назвіть характерні риси романського стилю в архітектурі, наведіть приклади.

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №9

1. Назвіть народні художні промисли. Яким основним вимогам має відповідати витвір декоративно-ужиткового мистецтва?

2. Визначте характерні особливості стилю готики, наведіть приклади.

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №10

1. Назвіть найпоширеніші види та центри декоративно-ужиткового мистецтва в Україні та вашому регіоні.

2. Назвіть видатні досягнення мистецтва епохи Відродження, наведіть приклади.

3. Упізнайте та охарактеризуйте  твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №11

1. Розкрийте зміст поняття "художня фотографія" та особливості її художньо-образної мови. У яких сферах діяльності використовують фотографію? Наведіть приклади.

2. Назвіть характерні ознаки стилю бароко, наведіть приклади.

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №12

1. Розкажіть про художні можливості та основні напрями розвитку комп’ютерної графіки. Назвіть електронні графічні програми, що використовуються в комп’ютерній графіці

2. Назвіть особливості музичного мистецтва епохи класицизму, наведіть приклади.

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №13

1. Назвіть жанри музики та вкажіть особливості їх художньо-образної мови. Наведіть приклади.

2.  Назвіть характерні ознаки мистецтва романтизму, наведіть приклади.

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №14

1. Розкажіть про вокальну музику та її жанри, наведіть приклади.

2 . Поясніть сутність реалізму як художнього методу. Наведіть приклади.

3. Упізнайте та охарактеризуйте  твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №15

1. Розкажіть про форми інструментальної та симфонічної музики, наведіть приклади.

2. У якому виді мистецтва започатковано імпресіонізм? Назвіть його особливості та найвідоміших представників.

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №16

1. Порівняйте виражальні засоби художньо-образної мови в опері, балеті, опереті та мюзиклі. Наведіть приклади творів музично-театрального жанру.

2. Назвіть провідні художні напрями мистецтва ХХ століття, наведіть приклади.

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №17

1. Назвіть напрями музики масових жанрів, наведіть приклади.

2. Назвіть критерії, що поділяють культуру на західну та східну. У чому основні відмінності цих культур?

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №18

1. Розкрийте особливості художньо-образної мови театрального мистецтва. Назвіть види театру.

2. Поясніть роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей.

3. Упізнайте та охарактеризуйте  твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №19

1. Назвіть основні творчі театральні професії та визначте їхні особливості.

2. Назвіть мистецькі течії, що виникли в епоху модернізму, наведіть приклади.

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №20

1. Розкажіть про хореографію як вид сценічного мистецтва, наведіть приклади.

2. Назвіть типи музеїв. За якими профілями вони різняться? Назвіть провідні музеї мистецтва різних країн світу та України.

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №21

1. Назвіть види і жанри кінематографу та вкажіть особливості їх художньо-образної мови. Наведіть приклади.

2. Розкрийте зміст поняття "дизайн". Назвіть різновиди та об’єкти дизайну.

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №22

1. Назвіть особливості кіномистецтва та його художні засоби. Назвіть видатних режисерів світового кіно та їхні найвідоміші фільми.

2. Розкажіть про рекламу як складову художньої культури в сучасному суспільстві. Назвіть галузі використання та способи передачі реклами.

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №23

1. Розкрийте зміст поняття "культура". Назвіть основні форми культури.  Поясніть роль культури в суспільстві.

2. Розкажіть про пам’ятки культури, мистецтва та культурно-мистецькі заклади (театри, музеї, концертні зали тощо) рідного краю.

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №24

1. Назвіть форми збереження культурної спадщини, наведіть приклади.

2. Назвіть найвідоміші історико-культурні заповідники України. Які міста України належать до її архітектурної спадщини?

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Білет №25

1. Укажіть характерні риси народної та професійної, духовної та світської  культур, наведіть приклади.

2. Розкрийте зміст  поняття "полікультурний образ світу". У чому полягає полікультурність сучасного суспільства?

3. Упізнайте та охарактеризуйте твір мистецтва (на вибір учителя).

Освіта.ua
28.01.2012

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Популярні новини
Місцева влада зможе утримувати школи, - Гройсман За 11 місяців 2016 року додаткові надходження до місцевих бюджетів сягнули 44 млрд
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі
МОН зменшить регуляторний вплив на школи У відомстві переглянуть накази МОН на предмет зменшення регуляторного впливу в освіті
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
вика костылева
Визначте призначення мистецтва. Назвіть види мистецтва та охарактеризуйте особливості їх художньо-образної мови. 2. Поясніть, що являє собою процес творчості у мистецтві.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!