![]() |
У МОН готуються до проведення дослідження щодо невідповідності знань учнів заявленим компетенціям |
МОН планує провести вимірювання освітніх розривів
Міністерство освіти планує протягом року провести вимірювання освітніх розривів у навчальних результатах школярів.
Про це в коментарі Укрінформу сказав перший заступник міністра освіти та науки Андрій Вітренко.
За його словами, наразі у МОН готуються до проведення загальнонаціонального дослідження щодо невідповідності знань учнів заявленим компетенціям.
«Ми готуємося до загальнонаціонального вимірювання. У нас є освітній розрив між компетенцією, яку має опанувати учень, і між тим, що насправді знає та вміє. Це не освітні втрати, а саме освітні розриви. На нашу думку, освітня втрата, це, в першу чергу, на жаль, втрата життя, здоров’я дітей або учасників освітнього процесу, і друге – це втрата освітньої інфраструктури. Невідповідність знань – це освітній розрив, який можна подолати», – зазначив посадовець.
Також він пояснив, що вимірюванням планують охопити три попередні роки навчання школярів.
«Це буде велике комплексне дослідження: які теми треба підсилити, поглибити, на що звернути увагу, які зміни внести до програми для того, щоб ці освітні розриви скоротити. Ми плануємо виміряти два роки ковіду і перший рік повномасштабного вторгнення», – наголосив Вітренко.
Окрім того, він нагадав, що Київ уже має досвід вимірювання освітніх розривів, яке було проведене Департаментом освіти КМДА у грудні минулого року.
Щодо фінансуванні проєкту заступник міністра повідомив, що наразі тривають перемовини між Міносвіти та Світовим банком про фінансове забезпечення такого дослідження в масштабах країни.
«Плануємо провести його по всій країні протягом цього року. Це величезний проєкт – як методологічно великий, так і вартісний. Ми працюємо зі Світовим банком, щоб знайти фінансування на цей проєкт. Але ми його в будь-якому разі реалізуємо», – підкреслив заступник міністра.
Освіта.ua
22.02.2023