З досвіду нашої роботи дійшли до таких висновків. Дистанційне навчання може бути продуктивним та безпечним. Але учні повинні мають бути на всі 100% забезпечені підручниками та літературою. Вчитель підказав, а учень відкрив підручник та виконав завдання чи вправу. Довго працюючи над різними видами дистанційного навчання дійшли до того, що у першу чергу треба берегти зір та здоров’я дітей. Саме тому перейшли від симуляцій до живої продуктивної роботи. Підручник та спілкування у групі на нашу думку - це дуже ефективний спосіб і навчитися, і зберегти здоров’я. Треба всіма силами будувати свою роботу так, щоб учні чим менше перебували біля екранів гаджетів. А де треба, там треба. Спочатку всі раділи, що дистанційне навчання дозволяє не зривати навчання. Але тепер, коли воно вкорінюється, треба думати як ми маємо зберегти здоров’я дітей. Не дарма вигадали санітарні норми. І повірте, їх потрібно дотримуватися. До 30 хв. постійного перебування біля екрану це максимум.
21.01.2022 в 16:16