Лише третина директорів усвідомлює свій вплив на якість освіти

Директори недостатньо оцінюють свою роль у розбудові системи забезпечення якості освіти

Лише третина директорів усвідомлює свій вплив на якість освіти

Директори недостатньо оцінюють свою роль у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освіти в школах, зокрема, лише 32% директорів вказали на свою вирішальну роль у забезпеченні якості освітньої діяльності школи.

Про це йшлося під час презентації результатів дослідження «Що думають про якість роботи школи і якість освіти директори шкіл, учні, їхні батьки та освітні експерти», проведеного на замовлення Державної служби якості освіти.

За словами директора Держслужби Руслана Гурака, який презентував звіт, директор школи є управлінцем, а отже, і відповідальним за все, що відбувається в закладі, зокрема щодо результатів, яких досягають учні та вчителі.

«Однак реальність інша: лише 32% директорів вказали на свою вирішальну роль у забезпеченні якості освітньої діяльності школи, а 39% взагалі переклали її на вчителів. Отже, у школах потрібно дійти спільного розуміння якості освіти, визначивши стратегічну функцію директора як партнера вчителя, учнів, їхніх батьків в освітньому процесі», — зазначив Руслан Гурак.

Також директор ДСЯО розповів, що серед чинників, що впливають на якість освіти, лише 27% директорів шкіл відзначили налагоджені управлінські процеси, а 14% — роботу керівника над розвитком закладу.

Такі дані засвідчують, що директори недостатньо оцінюють свою роль у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освіти в школах.

«Налагодження ефективної співпраці між учителями та учнями — основа розвитку школи, чому найбільше уваги приділяють керівники закладів освіти під час розбудови внутрішньої системи забезпечення якості. При цьому і вчителі, і учні вбачають незначну роль директорів у якості освіти, покладаючи відповідальність на самих себе. Отож, потрібно підвищувати рівень обізнаності керівників шкіл у питаннях якості, стратегічного планування, управління закладом освіти», — підкреслив Руслан Гурак.

Освіта.ua
04.03.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Вчитель та директор
Гурак - не має педагогічної освіти, плагіатор, який не має права вживати вираз "академічна доброчесність", колишній голова Державної інспекції навчальних закладів України (наскрізь просякнутий хабарництвом орган, який штучно перетворили в Державну службу якості освіти, яка з якістю освіти нічого спільного не має, достатньо лише знати, як проходять конкурси на вакантні посади цієї, прости Господи, служби якості освіти). Гурак майстер з приниження педагогів та директорів шкіл, що неодноразово довів. Парторг, в найгіршому сенсі - це максимум його управлінської компетентності. Просто гидко... Чудово вписався в "зелені" реалії.
Володимир
Для Вчитель та директор: Не має педагогічної освіти - це не аргумент! Освіту педагогічну неважко й набути. А Гурак правий. Зараз посаді відповідає дійсно лише кожний третій директор.
Коментувати
Вадим Байдич
Чекаємо опитування "Що думають про якість роботи Державної служби якості освіти вчителі (двірники, лікарі, капітани річкових суден (потрібне вписати)).. Дебіли, ...
Володимир
Нарешті почали називати реальні цифри! Щось таки змінюється.