МОН вже має демо-версію освітньої онлайн-платформи

У відомстві закликали освітян долучитися до наповнення платформи освітнім контентом

МОН вже має демо-версію освітньої онлайн-платформи

Міністерство освіти і науки вже має демо-версію онлайн-платформи для дистанційного навчання дітей.

Про це під час зустрічі з керівництвом Департаменту освіти Київської міської державної адміністрації та директорами шкіл столиці повідомив т.в.о. міністра освіти і науки Сергій Шкарлет.

Також він закликав освітян долучитися до наповнення контентом онлайн-платформи.

«На сьогодні вже маємо демо-версію онлайн-платформи для навчання дітей дистанційно. Закликаю шановних директорів закладів освіти Києва, які мають великий досвід та передові технології для організації роботи, долучитися до наповнення контентом цієї платформи та запустити пілот в школах. Наразі це головне завдання», – зазначив Сергій Шкарлет.

Окрім того, на зустрічі було обговорено низку питань, зокрема, щодо організації освітнього процесу в умовах карантинних обмежень.

Директори закладів освіти розповіли про досвід організації навчання, а також висловили низку пропозицій щодо удосконалення чинної нормативно-правової бази.

Освіта.ua
22.09.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Павло
Наповнювати безкоштовно? Власні розробки? Ви ж виділили гроші на платформу))) От хитрі))))
Татьяна
Я занималась дистанц-но со второклассником. Очень тяжело. Некоторые предметы давались легко, а от некоторых хотелось плеваться: настолько заумно писалось в учебниках. Информатику осваивали сами, т.к. были только задания. А учеба заключалась в том, чтобы самим разбираться (а это: в одном окне запиши действие, в другом окне сделай; вернись; снова новая команда и т.д.- надо все запоминать или записывать). Очень понравился анг. Много роликов по учебнику: запоминали и глазами, и ушами! Наверное, даже лучше чем в школе. Нервов моих и у ребенка утрачено много. Ведь не только учеба у родителей, есть и др дела.Не понятно было, почему не понимал с первого слова, и орала... Считаю, что дистанц-ка нужна, чтобы ликвидировать репетиторов (ПОДДЕРЖИВАЮ), если кто-то что-то не понял в школе, или болел, пропустил.Такие уроки должен вести педагог от Бога: спокойно, медленно, доступно даже дураку. Сделали по 5 уроков в 3 кл!?? У нас было по 4 урока. И зачем им столько книг носить в школу?
ДепартаментДюсолей
І року не пройшло! От які вони шустрі!)