Школи не мають відмовляти дітям з особливими потребами, - МОН

У Міносвіти кажуть, що деякі школи відмовляють у прийомі дітей з особливими потребами

Школи не мають відмовляти дітям з особливими потребами, - МОН

Керівники закладів освіти не мають права відмовляти батькам у прийомі на навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Про це йдеться у повідомленні Міністерства освіти і науки.

За словами керівника експертної групи з питань інклюзивної освіти МОН Лариси Самсонової, відомство отримує інформацію, що керівники шкіл відмовляють батькам у прийомі дітей з особливими освітніми потребами.

«Наголошуємо, що батьки мають право звернутися до школи із письмовою заявою, а керівник закладу не має права відмовити. Ми насамперед маємо думати про дитину та її потреби. І для школи це має бути завданням, а не проблемою», – зазначила Самсонова.

Також у Міносвіти наголошують, що для реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання за заявою батьків в обов’язковому порядку мають створюватись інклюзивні класи.

Наразі кількість в Україні створено майже 18 тисяч інклюзивних класів.

За кожною дитиною в заклад освіти надходять кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки дітям з особливими освітніми потребами. За ці кошти на підставі висновку про комплексну оцінку розвитку дитина забезпечується допоміжними засобами для навчання та додатковими психолого-педагогічними та корекційно-розвитковими послугами.

За інформацією Міністерства освіти і науки в 2020 році на інклюзивне навчання було виділено понад 504 млн грн.

Освіта.ua
17.09.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Випускник
Чудово! Якщо один інклюзивщик перекусає (в прямому смислі слова) половину дітей класу, нічого страшного, зате він соціалізується, а те, що навколо нього страждають всі інші діти, нікого не хвилює. Апелювати до вчителя немає смислу. Закономірно, учителька відповідає, що вслідкувати за всіма дітьми одночасно не може. Вже майже місяць батьки намагаються вплинути на адміністрацію школи, щоб ізолювати якимось чином цього інклюзивщика. Якщо нічого не зміниться, я змушений перевести свою дитину в іншу школу.
ЖАННА
Працюю в спец.класі з дітьми з ООП. В КЛАСІ 11 УЧНІВ. ЯК МАЄ ЗДІЙСНЮВАТИСЬ ОПЛАТА ЗА КЛАСНЕ КЕРІВНИЦТВО ТА ПЕРЕВІРКУ ЗОШИТІВ?
Кэп
Ваших бы детей к этим "инклюзивным" (я не говорю про проблемы, например нет ноги/руки, а про тех, что с отклонениями умственными). Скоты, и эти бедные дети мучаются и весь клас из-за них страдает.
ALAn
Для Кэп: згодна! Ніхто не спитав саму дитину, чи комфортно їй в інклюзивному класі! Ніхто з дорослих не розуміє, що дитину з ООП витягують з зони комфорту. Про яку соціалізацію йде мова? Батьки просто не визнають, що їх дитина особлива, тому й "тикають" її в звичайні школи. Хоча спецзаклади змогли б надати більш кваліфіковану підтримку і навчання! Якщо у когось виникають питання - знаю ситуацію "зсередини" ..
Коментувати