Україна просить допомогу в ЄС для «змішаної» освіти

Міністерство освіти і науки шукає допомоги для організації змішаної освіти у школах

Україна просить допомогу в ЄС для «змішаної» освіти

Міністерство освіти і науки шукає допомоги в організації змішаної освіти шкіл.

Про це під час онлайн-зустрічі з головою представництва Європейського інвестиційного банку в Україні Жан-Еріком де Загоном сказав тимчасово виконуючий обов'язки міністра освіти Сергій Шкарлет.

Про це повідомляє прес-служба Міністерства освіти і науки.

За словами Шкарлета, співпраця з Європейським інвестиційним банком є важливим кроком євроінтеграції освітньої системи України.

Також т.в.о. міністра висловив сподівання, що найближчим часом Україна і МОН, зокрема, повністю імплементують норми ЄІБ та засади договірної співпраці в частині реалізації проектів.

Зокрема, Сергій Шкарлет запропонував Європейському інвестиційному банку в Україні спільно опрацювати питання щодо можливої участі ЄІБ у підтримці заходів зі створення та запровадження комплексної програми змішаної (очно-дистанційної) освіти.

«Світ шукає шляхи адаптації до життя в умовах пандемії коронавірусу. І Україна також проходить цей шлях вперше. Нам необхідна допомога в організації змішаної освіти, особливо для шкіл, зокрема, і в рамках Нової української школи. Тому ми готові розробити проєкт і подати його на розгляд до ЄІБ», – наголосив Сергій Шкарлет.

Він також закликав всіх партнерів МОН долучитися до цього процесу.

Зі свого боку Жан-Ерік де Загон підкреслив, що інвестиції в людський капітал надзвичайно важливі для ЄІБ, і тому співпраця з Україною у сфері освіти є необхідною.

Освіта.ua
14.09.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
К
В суддів заберіть і подібних них.Зеленський обіцяв садити!,коли це буде?- там скільки грошей ?-вони самі може не знають?!Скільки можна просити?!Хто і з чого буде віддавати?,що це все даром?,взамін,що ви їм маєте дати?Яка вам з-за границі потрібна допомога для змішаного навчання?,в нам що своїх вчителів немає,а в міністерстві скільки "розумних"-блоги мають,інтерв’ю дають всіх вчать як правильно-ото нехай вирішують!,нехай покажуть мастер клас!
Іван
Дивуюсь несамовито! Потрібно ТЕРМІНОВО вчити вчителів користуватись різними гаджетами,які доступні їм в залежності від місцини. І це бажано зробити силами просугутих вчителів,так як методисти ММК та інститутів не здатні це робити і лише заведуть вчителя в ступор. А техніка,мінімум мобілка,є у всіх!
Правда
Ну да, это по хохляндски, по миру с протянутой рукой. Ущербные.стыдоба. Нация нытиков.
Вчитель
Для Правда: вам проще. Вас просто пошлют, а нам все равно деньги будут давать. Тяжело не просить,когда знаешь что дадут.
Коментувати
Оксана
А навіщо взагалі ця "змішана" освіта? Реально діти вчаться тільки тоді, коли йдуть до школи, а той день, коли вчаться дистанційно, реально "в прольоті". А вчителі змушені вчити і очно, і дистанційно одночасно. Ніякого протиепідемічного значення змішане навчання не має - однаково діти контактують між собою. Тож навіщо винаходити велосипед? Хай діти нормально ходять до школи!
Людмила
Смешно. Дайте денег на оболванивание населения. А то что ж мы, за просто так тупиц и неучей выращивает?
Галина
В жодній країні Європи в класі нема 36 дітей. Про які санітарні норми можна говорити, та й про рівень знань. Школи нові не будуються. Вчитель фізично не може приділити увагу на уроці кожній дитині. Сумно. Про програми, взагалі мовчу. Одну четверту матеріалу можна спокійно забирати. Але простого вчителя ніхто не чує.
Ігор
Для Галина: скажу більше: офіційно повідомили, що , як мінімум в місті, класи з кількістю учнів меншою за 25 учнів оплачуватися не будуть! Або зводьте класи (в паралелі 44 учня), або віддавайте до інших шкіл. Про що ми тоді говоримо? І це зовсім не "малоформатні" класи! 20-22 учні, на мій особистий погляд, найбільш зручний формат класу! І достатньо учнів для групових варіантів, і не перевантажено! Кабінети інформатики ніде не бачив більше 10 учнівських комп’ютерів... І багато інших прикладів! Але ж НІ! ми йдемо до укрупнення! І так урок нагадує циркову виставу жонглювання...
Коментувати
Василь
В нас є ціла "армія" методистів та спеціалістів методкабінетів різних рівнів(районні, міські, обласні), для них зараз була реальна можливість показати що вони дійсно ПОТРІБНІ. За пів року пандемії можна було розробити онлайн уроки для кожного класу по всіх предметах, щоб транслювати іх на місцевих телеканалах, в залежності від рівня захворюваності. Але чогось не видно такої методичної допомоги - то чи портібні ці структури?
Нехарашо
Для Василь: усі ці методкабінети тільки для недолугих баранів, яких можна ганяти соб-цабе.
Ага...
Для Василь: Вони з бюджету влітку багатенько отримали і вже «забули» куди діли на «змішане навчання», (так 1+1 показував). От вони відпочили влітку, потратились, тепер знову гроші потрібні. Напишуть якусь марахайку, (як у Києві місцеві методисти з роно), і скажуть – ось вам список сайтів, читайте і робіть собі уроки...
Маргарита
Більше того, вся методична "допомога" цих горе-методистів зводиться до того, що вони дають завдання школам розробити ці уроки і здати їм в паперовому, електронному вигляді, а потім ще звіт про зроблену роботу, а потім ще в школі організовуємо семінар для вчителів міста, а вони сидять тільки і підсумовують, аналізують зроблене нами. Оце і вся їх робота.
Коментувати