Osvita.ua Середня освіта Новосад: українські школяри менше вивчають математику
Новосад: українські школяри менше вивчають математику

Кількість годин на вивчення математики в українських школах є меншою ніж у країнах OECD

Новосад: українські школяри менше вивчають математику

Кількість годин на вивчення математики і природничих наук в українських школах є меншою, ніж середня по країнам OECD (Організація економічного співробітництва та розвитку), що є однією з причин низької успішності учнів з математики.

Про це в інтерв'ю Радіо НВ сказала Міністр освіти і науки Ганна Новосад.

За її словами, існує прямий зв'язок між навчальними годинами з математики та успішністю з цього предмета.

«У нас кількість годин на вивчення і математики, і природничих наук, менша, ніж середня по країнам OECD - на дві години, якщо я не помиляюся», - підкреслила Новосад.

Другою причиною низької успішності міністр назвала неефективну структуру освітніх програм.

«Проблемою є те, як побудовані наші освітні програми, скільки матеріалу ми намагаємося туди втиснути і чи встигають наші учні насправді опанувати всі ті теми, які починаються у них в базовій школі з п'ятого по одинадцятий клас», - пояснила вона.

Також, за словами чиновниці, «надзвичайно більший» вплив на успішність має соціально-економічне становище учнів.

Як відомо, згідно з результатами PISA-2018, 36% українських 15-річних підлітків не досягли базового рівня математичної компетентності.

Освіта.ua
03.12.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Ego
Слава Богу! Хоча б до когось, хоча б щось таки дійшло! Друге питання: що ви робите для виправлення цієї ситуації? Оголосили наступний навчальний рік роком математики? УСЕ???
Микола
Математика це важливий предмет звісно. Як бути, коли начальник відділу освіти раптово посеред навчального року забороняє підвозити дитину до школи (9км. в одному напрямку)? Чому Конституція України та Закон України про освіту зневажаються освітянськими чиновниками в Ріпкинському районі Чернігівської області?!
Вася
З приводу помилок: 1. Можливо і Франко помилився, назвавши свій твір "Каменярі", а не "Каменяри" (школяри); 2. "країнаХ" замість "країнаМ" (рус. странам)???. Чи може це згідно НУП (нового українського правопису), тоді вибачаюся (за фахом не філолог, але "кусає").
Небайдужий
Для Вася: А це, напевно, готують новий правопис за редакцією Новосад. Хто її вчив?
Коментувати
Мирославав
ТАК ! Соціально - економічне становище учнів впливає на рівень навчальних досягнень здобувачів освіти. ВИЗНАЛИ! А то, сільська школа не дає знань, не дає якості освіти. Виходить що справа не тільки у вчителях сільської школи? А ТО ОДНІ МАНІПУЛЯЦІЇ, псевдовисновки ! А собака зарита не там!!! АЛЕ чи є у МОН спеціалісти здатні до об’єктивного аналізу і чи є на це воля, бажання.??? А без діагнозу не можна лікувати !!! Тільки на основі об’єктивних даних можна приймати якісні управлінські рішення.
Вчителька
Міністр і цей пост доумілася з помилкою у заголовку написати!!! Найміть їй за за кошт освітньої субвеції хоч якусь сільську вчительку української мови щоб помилки виправляла перед публікацією!
111
Для Вчителька: То за неї секретутки писали!
педагог
Ні, все правильно, згідно з Новою редакцією правопису маємо писати "школяри". Та проблема в іншому, уже вчимо учнів більше 3-х місяців, і жодних пояснень щодо того. яким чином вчителям української мови і літератури, вчителям початкових класів пояснювати дітям написання слів, у яких відбулися зміни. Отож, напрошується висновок: члени влади мають право кидатися словами Нового правопису, а вчитель думає. чи можна це робити. адже жодного документу у заклади освіти не надійшло.
Учителька української мови
Для педагог: А от і неправильно, правописні норми дозволяють варіативне вживання і/и в закінченнях іменників на -ть після приголосного та окремих іменників ІІІ відміни виключно в родовому відмінку. А школярі - це називний відмінок множини іменника "школяр", котрий належить до ІІ відміни. Уважніше читайте правила. А щодо впровадження норм нині чинного правопису є пояснення міністерства. Також варто звертатися з цим питанням до методистів обласного інституту післядипломної освіти. Наші, до речі, роз’яснення надали ще під час секційного засідання вчителів укр. мови на серпневій конференції. На сьогоднішньому вебінарі методисти ЧОІППО теж висвітлювали це питання. Усі нововведення вивчаємо у відповідних класах згідно з програмою. Наприклад, правопис слів іншомовного походження та іменників з числівником пів у 6 класі вже вивчили.
Коментувати
Вчитель математики
З кількості годин, відведених на математику, й треба було починати свої попередні аналізи. А то у мене свого часу було 6 годин з математики на тиждень. Та й всього лишнього, що зараз повключали до програми не було. Відновіть це все, і тоді побачимо, якими стануть результати.
111
Для Вчитель математики: не можна відновити 6 год математики на тиждень, бо немає кому вчити - дефіцит наразі на вчителів математики і фізики!!!
Едуард
МОН підготує проект, в якому пообіцяє 4000 косаря для математиків. То, може, набіжать?
Коментувати
Вася
А головна суть ось тут: "Враховуючи, що за витратами на освіту Україна займає досить низьку позицію...", - зазначає Коберник.". Чому ж пані міністр не порівняла витрат на освіту в Європі і в нас, було б чесно. А то знову будуть "бідні" учителі, яких забагато винні у всьому. Для того щоб зрозуміти проблему відставання села необхідно попрацювати в сільській школі років так "...цять" і проаналізувати "природний відбір" контингенту, який залишається в селі. Відсоток дітей осіб, які, отримавши вищу освіту, повернулися працювати в село (аграрний сектор чи школа) дуже малий. Крім того основна маса класу (значна частина яких - носії генів "маргінало-ледаро-неуспішних" батьків) заважає тим одиницям отримувати "ключові компетентності" на високому рівні. А клас один, на відміну від міста, от Вам і результати. Але ж з високих кабінетів цього не видно, видно тільки поганих "некомпетентних" сільських учителів, які винні у тому, що в класах мало дітей, що в дітей відсутня мотивація до навчання і т.п.
Мирославав
Для Вася: ПІДТРИМУЮ на всі 1000 %. Ніхто не аналізує який склад населення залишився на селі. АЛЕ винен сільський вчитель!!!! А що програми, УПРАВЛІНСЬКІ рішення БЕЗТОЛКОВІ , матеріальна база предметів нікчемна,про це - НІ, НІ !!! У ВСЬОМУ ВИНОВАТИЙ ВЧИТЕЛЬ !!!!
Коментувати
совесть
Трагічно виглядає цей третій найзагальніший висновок. Як змінити соціально-економічне становище 99% наших учнів? Як? Вони ж бо, малі, ще не розуміють, що їхнім батькам і їм залишили свободу вибору виїздити за кордон, а не бути вільними на Батьківщині. Знову нас хочуть зробити кріпаками. А кількість годин на математику треба збільшити. Це найпростіше з того, що може і ПОВИННО зробити мон. Програми ж побудовані так, щоб зміст запихнути у ту ЯВНО малу кількість годин математики на тиждень. Політика видавати усім атестати (з 1,2,3 балами) не для виходу країни з кризи.
sergey1979
Ага, вже оголошували роки англійської, німецької. Тепер будуть літні мовні табори і літні математичні табори напевне.
Не той Семен
Як усе ловко розклала, проаналізувала, дала висновки... Хоч би хто так вмів пояснити, чому так прикренько живе держава, чому економіка нульова, чому власне виробництво мізерне, чому задрипаний Шулявський міст так довго ялозять, чому Київ такий .... ем... мм...ну, самі знаєте. І головне, що хоч би одного чиновника за вуха притягли за безвідповідальність, безглуздість, марнотратство. У всьому вчителі винні, бо система викладання математики радянська в школі. Он воно що!
Witalina
Для Не той Семен: ВІд радянської системи НЕ залишилося нічого. Ми йшли в школу у 7-8 років,нас у початковій школі було 6 годин математики,1 1 кл.-в межах 20. Як почали розвязувати задачі на рух - місяць розв’язуємо.Так само і в 5-9 класах - 6 годин математики. І то,не всі розв’язували, знали,але базові навички були.
Коментувати
unforgiven 2
Цікаво, а який рівень математичних знань у самої Новосад, особливо з алгебри та початків аналізу і стереометрії? Потрібно вводити обов’язкове ЗНО з математики для кандидатів на посаду міністрів і народних депутатів, щоб була мотивація до вивчення даного предмета.
Ляйбіс
Для unforgiven 2: А було б цікаво, щоб вона здала тестування з усіх предметів привселюдно. Втерла б усім носи! І показала б рівень своїх знань! І це було б по-чесному! Ганнусю! Слабо? Чи в 90-х вже Анною назвавши, так і записували?!
Коментувати
cos
Тоді постають питання 1. Для чого постійно скорочували кількість годин на вивчення математики? (Відповідь проста- щоби населення стало тупішим та безграмотним) 2. Яка структура скорочувала вивчення математики? (Відповідь проста- МОН). Постає третє запитання- для чого було збільшувати кількість годин на вивчення англійської мови (Відповідь проста- щоби населення пошвидже вийхало за кордон). Висновок- МОН хоче знищити таким чином українську освіту, а коли українців майже незалишиться- влада продасть українську землю Європі за копійки.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!