Osvita.ua Середня освіта Кумедні герої допоможуть школярам сортувати відходи
Кумедні герої допоможуть школярам сортувати відходи
PR

«Кока-Кола Україна» презентувала інформаційну кампанію, яка привчатиме школярів сортувати відходи

Кумедні герої допоможуть школярам сортувати відходи

«Кока-Кола Україна» презентувала інформаційну кампанію, яка має привчити українських школярів сортувати відходи. Адже культуру поводження з відходами краще формувати саме змалечку. Для того, аби дітям було цікавіше долучатися до сортування, були створені кумедні герої. Тепер їх закликають та надихають будувати «світ без відходів» Робот Зеро, Русалка Марина, Голуб Роберт, Павучиха Поліна та Черв’як Леонід. Нову айдентику, яку розробила відома українська ілюстраторка Анна Сарвіра, представили 14 березня у Києві під час презентації інформаційної кампанії.

Кожен із героїв має свій «сектор відповідальності». Робот допомагає мінімізувати відходи, Павучиха Поліна - сортувати, Черв’як Леонід робить з них компост, Русалка Марина -  збирати пластик,  а Голуб Роберт - категорично проти спалювання відходів. Повчальні історії за участі цих героїв написала популярна блогерка Татуся Бо.

Першими з цими історіями познайомляться сто шкільних команд з усієї України, які візьмуть участь у проекті Zero Waste School, що вже другий рік поспіль за підтримки Фундації Coca-Cola втілює в життя її давній партнер – ГО Klitschko Foundation. Ця громадська організація вже багато років реалізує соціально важливі проекти, у тому числі й такі, які сприяють  впровадженню сортування відходів в Україні.

 «Минулого року 50 шкіл з міст і сіл України почали сортувати відходи і втілили освітні проекти у своїх громадах. Тепер ми оголосили 100 нових цьогорічних учасників і очікуємо ще більших результатів. Сподіваємося, нова айдентика та її симпатичні герої допоможуть учасникам проекту надихати інших ідеями роздільного збирання та переробки відходів і залучати до цього більше людей», - зазначила директор Klitschko Foundation Аліна Носенко.

«Ми щиро раді співпраці з бізнесом, який розуміє усю важливість відповідального поводження з відходами. Ми ініціювали інформаційну кампанію, щоб розпочати екологічні зміни у школах, адже тут зароджується майбутня культура громади, формуються моделі поведінки, які будуть визначати подальше її життя», - додала вона.

Про свою амбітну стратегію «Світ без відходів» компанія «Кока-Кола» оголосила минулого року. Вона має до 2030 року стати компанією, яка збирає та віддає на вторинну переробку стільки ж упаковки, скільки випускає. Компанія працює над розробками дизайну, аби до 2030 року створити упаковку, у якій 50% складатимуть переробні матеріали. І розвиває партнерство, аби максимально сприяти розбудові здорового світу без відходів.


25.03.2019

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!