Osvita.ua Середня освіта Обговорення положення про науковий ліцей
Обговорення положення про науковий ліцей

Міносвіти пропонує для громадського обговорення проект положення про науковий ліцей

Обговорення положення про науковий ліцей

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про науковий ліцей та науковий ліцей-інтернат».

Як повідомляє прес-служба МОН, проект Положення розроблено відповідно до абзацу сьомого частини четвертої статті 9 Закону України «Про загальну середню освіту», з метою визначення статусу спеціалізованих закладів освіти наукового профілю.

Наступним етапом планується розроблення Порядку про зарахування до наукових ліцеїв та наукових ліцеїв-інтернатів, який також буде запропонований для громадського обговорення.

Пропозиції та зауваження до проекту можна надсилати до 05 червня 2018 року на електронну адресу: b_kudrenko@mon.gov.ua.

ЗАВАНТАЖИТИ ПРОЕКТ

Освіта.ua
04.05.2018

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Владимир Белый
Можливо був би сенс заради мети стратегічно-державного рівня спроектувати нормативну базу під, скажімо, НАЦІОНАЛЬНИЙ спеціалізований заклад наукоємного профілю, де б збирали найобдарованіших з усієї України учнів через процедуру прискіпливого відбору з паралельним створенням додатково сприятливих умов для навчання під керівництвом унікально обдарованих педагогів на рівні вимог світових олімпіад та міжнародних конкурсів. Наприклад на матеріальнотехнічній базі УФМЛ ун. Шевченко. Але ніяк не, такий "науковий" ліцей як гібрид радянської спеціалізованої з 8 - го класу, приміром, фізматшколи та спотвореної у нас версії самого поняття ліцею, вже хоча б тим, що старшокласникам доводиться вчити не десять предметів, як у їхніх закордонних ровесників, а більше двадцяти, як те завжди було у радянській "середній" школі.
N
Для Владимир Белый: Зупиніть цього "експерта"
Владимир Белый
На рахунок Вашого бажання "Зупинити цього "експерта" можете не перейматися, бо он в новому "Порядку зарахування, переведення та відрахування учнів" воно (Ваше бажання) якраз і реалізоване. У мене мова про те, що у нас досі була хоча б екскізна подоба на справжні ліцеї, а тепер і це зникає, бо можливість збереження "об’єднання" ІІ та ІІІ, як і з першим, ступенів ЗСО у таких умовах переведення учнів є практично "залізобетонним" засобом консервації радянської моделі уніфікованої школи, яка на дух не переносила існування окремої старшої ланки (ліцей), до якої не переходять, а вступають виключно за процедурою незалежного конкурсного відбору. "Захищенність" випускників 9-х класів від пізнання життєвої природи конкуренції, яка неминуче буде особу супроводжувати у житті - це вже проблема такої рафінізації, яка гикнеться нації історичною катастрофою рівня зникнення чи розчинення в інших.
N
Для Владимир Белый: Ваші коментарі за стилем нагадують Пилипа Петровича Голохвастого власною персоною - простіше висловлюйтесь і можливо вас зрозуміють.
Коментувати
N
На рівні знань середньої освіти використовувати слово "науковий" - це нісенітниця. Знову нам пропонують імітацію. Це й не дивно - що можна очікувати від імітаторів реформ?
Катерина
Це повернення 50-х років. У Великобританії були академічні школи і загальноосвітні. До перших брали учнів, що склали іспит "11+", до других - тих, що не склали. Перші мали можливість потім вступити до коледжу, оминаючи сферу послуг і фізичну працю (Кен Робінзон). Отже розшарування суспільства насправді буде, на розумних і невдах. Великобританія від цього відмовилася і зараз існують також альтернативні школи, що фінансуються державою і діти мають усі можливості, щоб знайти і проявити себе. А ми виростили таким чином ображених дітей, хоча і зараз до щасливого дитинства і повного розкриття талантів їм ввжко дібратися
Петро
Для Катерина: на кого ображених? Cамих на себе?
Коментувати
Владимир Белый
У нас на відміну від світу розвинених освіт є не лише університети, а ще й національні/дослідницькі університети. Тепер будуть не лише ліцеї академічного спрямування, а ще й наукові ліцеї. Згадалися радянські часи, коли окрім таких явно наукових предметів як фізика, хімія, біологія тощо був ще й "науковий комунізм". Тепер у нас є не лише заклади освіти як віддзеркалення її науковості ще й такі, науковість яких потрібно додатково підкріпити.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!