Osvita.ua Середня освіта МОН витратить 1 млрд на освітню інфраструктуру
МОН витратить 1 млрд на освітню інфраструктуру

Кошти планують витратити на шкільні автобуси, обладнання кабінетів та інклюзивну освіту

МОН витратить 1 млрд на освітню інфраструктуру

У 2018 році на продовження програм з покращення освітньої інфраструктури планується витратити 1 млдр 150 млн грн. Про це повідомили у прес-службі Міністерства освіти.

Зокрема, передбачені в бюджеті кошти планується витратити на закупівлю автобусів для підвезення дітей до опорних шкіл, обладнання природничо-математичних кабінетів та розвиток інклюзивної освіти.

У відомстві повідомляють, що кожна з цих освітніх програм має також отримати фінансування зі сторони місцевих органів самоврядування.

За словами міністра освіти Лілії Гриневич, реформа децентралізації дала значні можливості для розвитку громад.

«Загалом громади збільшили свої надходження близько на 100 млрд грн. Це дає можливість місцевій владі якісніше виконувати повноваження щодо підтримки та розвитку освітньої інфраструктури. Саме тому зараз ми бачимо, що ремонтуються та будуються школи і садочки, закуповується обладнання», - зазначає Гриневич.

У Міносвіти також повідомили, що протягом 2017 року в Україні було закуплено 391 шкільний автобус, 1 915 природничих кабінетів, побудовано 29 шкіл та 16 дитсадків.

Освіта.ua
09.01.2018

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Випускник
Справа не стільки у суспільстві, скільки у викладачах (як правило, ну дууужже заслужених), які толкову презентацію самі зробити не можуть. Для них дошка і крейда найкращі засоби навчання і паритися не треба.
Викладач
Для Випускник: Коли немає екрана, проектора, комп’ютера в лекційних аудиторія, то як ви збираєтеся презентацію робити? Вже навіть крейдової дошки немає - стерлася за 50 років.
Вчитель фізики
Для Випускник: Школа отримала і кабінет фізики, і кабінет хімії (проектор, дошка, комп’ютр і трошки приладів - зовсім мало), але повірте - ситуацію це не спасає. І справа не в презентації - вона нікому не потрібна. Потрібен якісний навчально методичний продукт, і аж ніяк не у форматі ppt. І випускники шкіл, якщо навчилися робити презентації технічно - то з методичної точки - вони просто жах, краще б не робили. І тоді дошка й крейда!!! Поки не начитесь!!!
Witalina
Для Випускник: Цінність викладача не в умінні "зробити толкову презентацію"
Коментувати
Суспільство
Для Викладач: А ті грощі, що контрактники платять. То за них дошки не можна купити? За стільки років??? До суспільства претензії. До зеркала ще догобайся
Викладач
Вчителі шкіл пишуть про проблеми школи і це правильно, але вони не бачать, наскільки забезпечення університетів відстало від звичайних шкіл. Мої діти вчаться в кількох школах і я бачу, що школи забезпечені набагато краще, хоч і за гроші батьків. А університети залишилися в 60-х роках. Подивіться лекційні аудиторії природничих факультетів КНУ, КПІ, Львівського, Одеського та інших ключових університетів - там скрізь крейдові дошки з 30-x - 60-х років. Невже за 25 років не можна було оновити старі радянські дошки, на яких вже не можна писати. Я не кажу про мульт.дошки, проектори та все інше, але ж навіть просту крейдову дошку не можуть оновити. Причому, це дешево навіть для України. Взяти топ 10 університетів, в кожному десь 20 лекційних аудиторій, де потрібна дошка. Одна хороша дошка коштує десь 10 тис.грн. Тобто всього потрібно 2 млн. грн., щоб забезпечити тисячі кращих студентів, українських дітей на наступні 30-50 років. Чому наше суспільство на це не здатне?
Викладач
Для Суспільство: Можливо і можна. Але чомусь за 25 років не один з вузів цього не зробив. Можна, звичайно, шукати винних, але коли це по всій країні, то це вже таке суспільство.
Доцент
Нещодавно читав цікаву статтю, що гроші, які платять контрактники, менше того, що виділяє держава на одного студента. При цьому бюджетне фінансування не покриває навіть комунальні послуги. В результаті, як пораховано в тій статті, контрактникі навчаються за рахунок бюджетників. До речі, на природничих факультетах, про які говорили, контрактників майже немає.
Доцент
Але дошки - це настільки дешево, що відмовки ректорів є просто насмішкою. Достатньо подивится їх статки і все стає зрозумілим. Взяти навіть статки одного посереднього ректора і цих грошей вистачить, щоб обладнати аудиторії не тільки дошкою, а і всім необхіднім для презентацій.
Коментувати
Коли?
МОН у сільських школах багато разів була? Не тих, які демострують щоб приховати свою бездіяльність. А звичайних. Знайте як усе відбувається? Приходять гроші, а тоді дирекція їх витрачає не за призначенням, а там де вважає за потрібне. Можливо МОН і думає, що багато чого зробило. Але по правді нічого навіть ніде не видко.
Директор
Для Коли?: Розпорядником коштів є відділи освіти. Директор самостійно використати їх на свій розсуд не може, як би він цього не хотів.
Коментувати
Українка
Якщо МОН і далі так буде дбати за розвиток природничо-математичних дисциплін як на старті реформ, то далеко не заїдемо. Минуло півроку як школа отримала сертифікат на обладнання (250 000 грн), надворі січень: ні снігопадів, ні завірюх; а надходжень не видно і не чути!
Игорь Соломонов
Правильно написати так:"МОН витратить на освітню інфраструктуру по одному долару США на кожного жителя України у 2018 році" 1150000грн:28=41071$

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!