Osvita.ua Середня освіта Гриневич пообіцяла вигризати зарплати для вчителів
Гриневич пообіцяла вигризати зарплати для вчителів

Міністр освіти заявила, що має намір добиватись підвищення заробітних плат для вчителів

Гриневич пообіцяла вигризати зарплати для вчителів

Міністр освіти і науки Лілія Гриневич заявила, що має намір добиватись підвищення заробітних плат для українських учителів.

Про це вона сказала, коментуючи інформацію ЗМІ про від'їзд з країни заслуженої вчительки України, переможниці всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016» у номінації «Іноземна мова» Віолетти Македон, повідомляють Українські новини.

«Я знаю цю ситуацію... Це для мене ще більша мотивація йти і вигризати зарплату для вчителів», - сказала Гриневич під час зустрічі з освітянами Закарпатської області.

Освіта.ua
17.11.2017

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Ніка
Могла би вигризти зарплату й для викладачів вишів
Виталина, а мозгами
подумать? ЧТО значит "посылаешь, лишь бы участие принял"? Это ГЛУПОСТЬ посылающих. Откровенная ГЛУПОСТЬ,поскольку отправить слабоуспевающего ребёнка как ЛУЧШЕГО на олимпиаду - вложить ему в голову отношение к себе как к умному и ЗНАЮЩЕМУ. И только учитель В ОТВЕТЕ за ту ситуацию, которая сегодня у молодых появилась:"Я самый умный. Я на олимпиаду ездил(а)". ДА,после читаютт бред,смотрят,что "лучший" работу ПОДПИСАТЬ не в состоянии и только в фамилиях своей и учителя делает по десятку ошибок. Да,после рассказывают такие "учителя",что "на ошибках учатся". Учатся НЕ делать ошибки у учителей, знающих ЧТО они делают. А у нас - страна...
Мирослава
Для Виталина, а мозгами: Якщо виходити з мети і призначення олімпіад,то дітей ,які повинні брати в них участь ,не так багато, особливо в школах ,де 6-10 учнів у класі.Ось і приходиться на районну олімпіаду відправляти просто кращих.Щоб у відділі освіти не вказували,що школа не брала участі.Тільки, не думайте ,ми НЕ глупі і все розуміємо. Широкий олімпіадний рух, в тому вигляді в якому він є сьогодні,- АНАХРОНІЗМ,м’яко кажучи, НІКОМУ НЕ ПОТРІБНИЙ!!!! А противитися системі не можемо.і не маємо сміливості.
а попробовать?
Для Мирослава: МНЕ удалось НЕ посылать детей на олимпиаду, если некого. Много лет назад. Примерно 15. ЗА мной - и другие девочки не посылают и досегодня. У нас. ;-).
Коментувати
ОЛЯ
Підвищення зарплати педагогів на 2018 рік передбачатиме просування оплати праці на 1 тарифний розряд єдиною тарифною сіткою та фіксування надбавки за престижність на рівні 20% для всіх вчителів. Обіцяють підняття на 25% , але цю надбавку платили багатьом вчителям. Значить їм тільки 5% ? Я дивлюсь , просто вертають те , що забрали. А в маси несуть як чергове підвищення. Для чого приймали новий закон ,в якому мінімальний оклад становить три мінімальних зарплати , щоб зразу ж прийняти кучу інструкцій , щоб не дати цю зарплату?А в народі вже гуляють міфи про вчительську зарплату!!!!! Такої неповаги , ненависті з боку суспільства та влади ще не бачила за 20 років роботи в школі.
Witalina
ПРОБАЧТЕ! Але вже бридко читати такі коментарі!!! Скільки можна? Кожен вчитель може подивитися роботу свого учня! Подати апеляцію ,якщо не згоден з перевіркою ,А ще ,не дуже і хочуть вчителі(найбільш обурені) приізжати і перевіряти роботи у вихідний день. Переможцями олімпіад є обдаровані діти,а таких одиниці, Часто перевіряти не має що. Роботи слабкі,завдання творчого рівня взагалі читати не можна.(хіба що за рідким виключенням.А кожен район зацікавлений щоб район представляла гідна дитина.,Це рейтинг району, Але ,що олімпіади не потрібні , ПІДТРИМУЮ!!!!! В багатьох школах не має кому приймати в них участь.Контингент учнів "міліє" з кожним роком,І уже посилаєш дитину,якби тільки прийняла участь!
Vchytel
Для Witalina: Абсурд. Учень повинен бути зацікавлений у апеляції. Заяву теж пише учень. У досконалому варіанті так має бути. Але де та досконалість?
Коментувати
Справедлива
Читаючи коментарі, підтримую тих вчителів, які висловлюються проти ненависних олімпіад. Всі олімпіади проходять в суботу, або в неділю( законні вихідні для вчителя і для учня).Із сільських шкіл вчителі за свій кошт везуть дітей в район, і так кожен рік. Райво не відшкодовує вчителям за роботу у вихідні дні Я не думаю, що результати олімпіад мірило навченості дітей ( це моя особитса думка).Часто батьки і деякі "вчителі",які хочуть підвищити свій "рейтинг" в очах інших. Вони взнають завдання олімпіад наперед (взламують паролі, йде хабар і т.д) Особливо мене як вчителя історії "турбує" олімпіада з правознавства в 9 класі. Учні провчилися лише 2-3 місяці, а завдання,як за всі 9 місяців навчання. Для чого це потрібно. Є багато предметів, наприклад,зарубіжна література- вчать 5 років два рази на тиждень, а олімпіади не проводять. Хоча я нічого не маю проти вчителів зарубіжної літератури. І ще одне. Який придурок склав програму з історії України в 5 класі! Гнати його з МО
Мирослава
Для Справедлива: Погоджуюсь щодо придурка,що склав програму з історії у 5 класі!!!! 1000 % Не погоджуюся щодо олімпіади з правознавства у 9 класі!!! Перемагає той ,хто має критичне,логічне мислення ! Який рейтинг в очах інших мають вчителі,переможці яких займають останні місця на обласному рівні????? Всім зрозуміло які це переможці!
Роман
Яке логічне мислення, якщо роками інститути вдосконалення дають 9 класникам питання для 2 курсу університету? Щодо програми з історії для 5 класу то я особисто писав в пропозиціях, що треба спростити програму, писали інші вчителі, але, як завжди, знайшлися кабінетні дурні, далекі від школи, які ускладнили в кілька разів. Краще вже б нічого не міняли, ніж такі дурниці придумувати.
Witalina
Для Роман: Я теж приймала участь в обговоренні оновлення програм.І що,ЩО?????,,, Майже НІЧОГО з пропозицій вчителів не було ВРАХОВАНО. Зклепали ХАЛТУРКУ як захотіли!!! А ти ,вчитель і діти,мучтесь! Більшого не професіоналізму я не бачила.Є навіть неспівпадання між змістом і результатами навчальної діяльності.Тому з "кабінетними ДУРНЯМИ" цілком погоджуюся на всі 1000%
Коментувати
Вихователь
Ви тут пишите про олімпіади, про школу, про вчителів( багато з яких навіть не можна назвати вчителями, бо вчилися так, що жодного разу не були у вищому навчальному закладі, все рішали за гроші). Якщо дивитись правді у вічі. то у вчителів набагато краща зарплата, ніж у медиків, наприклад, не говорячи вже про державних службовців, спеціалістів. А хто знає. яка зарплата у вихователя дитячого садочку? Смішно навіть казати....КОПІЙКИ. А що хіба вихователь не педагог? Хіба вихователь не таку саму роботу робить, як вчитель? Може навіть і більшу. Бо на ставку потрібно відпрацювати не 18 годин ( як у вчителів), а цілих 30 годин. Та ще й ті копійки, які нам положено не платять. Наприклад, в Тячівському районі Закарпатської області заборгованість по заробітній платі. Не виплачено частину вересня, повністю жовтень, а вже не за горами і за листопад. Чому про це ніхто не говорить. Адже ніхто нас не питає, чи ми маємо чим заплатити за світло, телефон, газ, не говорячи вже про одяг та продукти харчування. Питання: що дошкільні...
колишній директор
Якщо вже обговорюємо значення олімпіад у роботі учителя та школи. Тоді слухайте наступне. Інколи олімпіади - це радість для тих учителів, які не зовсім добросовісно ставляться до своєї роботи. Зуміли отримати призове місце, цілий рік можна до проведення уроків ставитися халатно. На превеликий жаль, чесний, а може не зовсім результат одного учня не може жодним чином демонструвати рівень педагога викладати предмет та об’єктивне ставлення до своєї роботи. Крім того кожен бачить, яким чином учителі стають заручниками обставин. Влада з цим щось мусить робити. Напевно освіта прийшла до тієї границі, коли знов переходити її не треба.
рыдающей учительнице сельской школы
Если Вы утверждаете, что Ваших учеников обошли в баллах,то,звиняйте,Вы сама (промолчу).Если МНЕ надо,чтобы МОИ ученики показали реальный уровень СВОИХ знаний по сравнению с другими учениками района,тоЯ еду с ними,провожу олимпиаду в классе,где есть МОЙ ученик,которого необходимо проверить(или наблюдаю за проведением олимпиады в ЭТОМ классе).Детям вбиваю в головы,чтобы ОНИ НЕ позволяли другим списывать (особенно у себя),возмущались,если учитель подсказывает своим.Далее.Я ОБЯЗАТЕЛЬНО еду проверять олимпиаду.ДА,Я проверяю другие классы,НО именно Я имею контролировать проверку работ МОИХ учеников.БОЛЬШЕ НИКТО не заинтересован в том,чтобы МОИ ученики заняли соответсвенное место.НИКТО,кроме МЕНЯ-их учителя.ТАк что-прекращайте рыдания и ДЕЛАЙТЕ ДЕЛО за которое взялась.ВЫ и только Вы виной того,что кто-то обошёл Вашего ученика в результате махинаций.
колишній директор
Для рыдающей учительнице сельской школы: Погоджуюсь у Київських школах учителі добре навченні відстоювати навіть 0,5 бала. Але далеко в селах панують зовсім інші порядки. І учителі не на словах бояться методкабінетів та районо. А свої припущення краще притримайте для іншого часу. Часто відвідую сайти Буковини. І у них стільки можна прочитати, що інколи дивуєшся тими людьми, які постійно викрикують гасла про Європу, верховенство права, якісну освіту. Там в глибинках у самому спотвореному вигляді панує диктаторство та бєспрєдєл.
коли вони САМІ
Для колишній директор: усвідомлять, що окрім НИХ ніхто не стане воювати за їхніх учнів, лише тоді вони отримають те, що приведе до розвитку як учнів, так і їх самих. Я розумію, ЩО Ви маєте на увазі, коли стверджуєте, що селяни БОЯТЬСЯ. ТАк. Бояться. І скільки ще часу має минути, допоки вони стануть дорослими людьми, а не маленькими діточками, які плачуть тьоті про поганих однолітків?Далі. То не є "мої припущення". ТО є РЕАЛЬНІ ДІЇ,які привели до того результату, який МЕНІ був потрібен для МОЇХ учнів. І МОЇ учні отримували і перемогу, і призові місця, і... один з них ВІДМОВИВСЯ їхати на обласну олімпіаду, оскільки розумів, що перемогти вдома, знаючи основи 5-8 класу і перемогти в області, де потрібно знати незрозуміло яку ТЕОРІЮ, для опрацювання якої двох тижнів явно недостатньо, абсолютно різні ситуації. Мого впливу на учня НЕ було. І саме ЦЕ мене тішить. Отак.Певно я усвіомлюю різницю між нами (дівчатами й хлопцями Буковинських сіл та собою. Але якщо їм терти соплі,то...)
мій УЧЕНЬ
не моя дитина
Коментувати
и Райкина (Аркадия)
не надобно. Ржач полнейший. Министресса работала депутатом ВР, председателем комиссии по образованию. ГДЕ её работа по выгрызанию зарплат подчинённым. В смысле - работникам сиистемы образования? Нет? ТАк с какого перепою она сейчас выгрызать станет?Но что довольно странно, так ээто мышление людей, считающих, что они могут вешать остальным лапшу на уши. Дескать, сработает. Учителя, которые адекватномыслящие, знают, тчо это пустышка.Именно поэтому они организовывают свою жизнь так, чтобы и репетиторством заниматься, и дополнительные деньги с поборов иметь. Это всё - одного поля ягоды. Без правил жизнь позволяет всем быть теми, кто они есть на самом деле. Ограничений а-ля законодательство - НЕТ.
Тетяна
Щойно отримали лист МОН України від 08.11.2017 № 1/11-11651"Щодо підвищення посадових окладів за работу в інклюзивному класі", згідно з яким: "За роботу в інклюзивних класах (групах) підвищення посадових окладів нормативними документами не передбачено". А нормативний документ, на який посилається МОН - Інструкція про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти... від 15.04.1993 (!!!). У 1993 році не було інклюзивних класів... Інструкція застаріла та не відповідає ЗУ "Про освіту". Заручниками цього документу стали вчителі та помічники вчителів (вихователів), які здійснюють таку важку працю - навчання дітей з особливими потребами в інклюзивних класах.
траляля
Знову "ДУЖЕ ДИВНО", невже ніхто не прокоментував, прагнення міністерки вигризати нашу зарплату. Якось боязко за зуби нашої керівниці.
Івано-Франківськ
Саме головне вигризіть гідні умови праці. І загризіть вже на кінець методичні кабінети. Судячи з постів там давно забули про те, що саме їх завдання контролювати навчальний процес шкіл. Крім вище сказаного саме вони відповідають за чесність та прозорість проведення конкурсів, олімпіад, захист учнівських наукових робіт. Оскільки кожен з нас бачить і розуміє те, що їм це вдається погано, значить зміни повинні торкнутися першими цієї ланки освіти. Крім вище сказаного, виникає питання до її світлості Л.М. Гриневич. А це де в типовому положенні, яке на сьогодні ще діє, пишуть про переможців на конкурсах та олімпіадах? Вміє учитель провести уроки, дотримується внутрішніх умов розпорядку, має стаж. Йому мають повне право чергово присвоїти наступну категорію. Інколи дивишся на заступників, директорів, методистів. І виникає питнання. Та за яке ви самі собі присвоїли такі високі педзвання? Результативності жодної, вмінь викладати предмет на "3" за 5 бальною. От і їх першими сертифікувати.
Михайло
Систему загальної середньої освіти потрібно негайно реформувати. На початку другої половини минулого століття ми мали освіту одну з кращих в світі, а сьогодні - все навпаки.....Треба негайно поставити конкретні завдання, вивчити історію світової педагогіки, створити "дорожну карту з маяками" і т.д. Не оголошувати на всю країну окремі ініціативи і прожекти, які не перевірені на практиці. А зачасту, як нові (інтегровані курси, компетентність, ГПД...), пропонуються вже апробовані і забуті, або відкинуті ще в минулих століттях форми і методи навчання, як такі, що себе не виправдали. Треба досконало вивчити історію педагогіки, світовий передовий педагогічний досвід, а потім щось запроваджувати. Осітні установи - це благородно - консервативні заклади. І популізму, і політиці тут не місце......
Михайло
Гризти немає з чого, бюджет немає чим наповнювати, а розкрадачів все більшає.....
учителька, сільська школа
Зі сльозами на очах хочу звернутися до Міністра освіти, Уряду, Верховної Ради. Покладіть кінець олімпіадам! Краще вже за 3000 у магазині продавати, ніж кожного дня вислуховувати докіри директора і постійні нагадування про те, що мене не має за атестувати. По вашому така атмосфера сприяє якісній роботі? Тут я вже не перша пишу про Кіцманський район на Буковині. Але люди це нестерпно! Минулими роками при проведенні олімпіад біля кожного учня писали прізвище учителя. Тепер наказ де перелічені журі замість сайту відділу освіти розіслали поштою, а у протоколах біля учнів перестають вказувати учителів. Все тільки з одною метою. Щоб не писали на сайтах що 70,80 інколи більше відсотків призери - учні журі. Дійсно виглядає, що я сюди прийшла просити милості. Але повірте, працювати більше не має сил. Не буде дивно, якщо нижче почнуть писати про особливу обдарованість учнів тих хто перевіряє. Тоді чому на Інтернет олімпіади вони учнів жодного разу не відправляли? В кого багато грошей той правий?
шикарно!!!!!дякую
Для учителька, сільська школа: Які золоті ваші слова ☺. Не проблема знайти описані вами результати. Більша частина шкіл, та навіть учителів ніколи навіть не бачили призових місць. Як "чесне" угруповання райво не тільки Кіцманське дивиться їм в очі ☻. Більше того прийти до них на уроки, виявляється не такі учителі погані і діти не такі неосвіччені. ☼ ОЛІМПІАДИ - ЗА НЕ ЗМАГАННЯ, А ЗАСІБ ЗАРОБІТКУ ☼. Шкода, що діти не завжди це розуміють.
просто завуч
Для учителька, сільська школа: А Ваша директорка не читала Положення про атестацію? там у вимогах до присвоєння кваліфікаційних категорій немає жодного слова про олімпіади та призові місця, там зовсім за інше йде мова.
Для просто завуч:
Я розумію усе так. Прочитати і вивчити звичайно треба. А от як застосовувати, тут вже глибокий аспект підходу.
Коментувати
педагоги
Усі чекали докорінних змін, а отримали "кота у мішку". До чого зводяться олімпіади 2 етапу? Журі виставить здебільшого своїм учням місця і на тому дійство закінчилося. Вже пора за стільки років напрацювати систему легітимного проведення таких олімпіад. Учнівські, учительські та інші конкурси таке саме. Хто ближче до корита, той і щасливий. У свою чергу влада на це спокійно дивиться. Ніби так має бути.
Ніка
Популізм. Брехня. Зневага до українських вчителів і науковців. Ось такий підсумок цієї влади і МОНу.
Скільки можна
Вигризання зарплати - це тільки в нашій державі таке може бути. Скільки популізму. На кого розрахований? Напевно є такі люди.
Капец
Эти реформы как пузырь .. так же и выгрызание зарплат- заигрывание с учителями.Люди просто бегут от этих дыбильных псевдореформ.Пример-від’їзд з країни заслуженої вчительки України, переможниці всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016» у номінації «Іноземна мова» Віолетти Македон.С кем будете реформы делать????
Оксана
Для Капец: А що більше вчителів не залишилося?! Вона єдина і неповторна?
Капец
Виолетта это образ учительства.Да Оксана учителей по многим профилям нет-- просто нет . В одном педунивере на одном курсе 3-м учится 2 студента. 2 студента на курсе .Вы могли такое представить 20 лет назад ??????????????????ПОЗОРИЩЕ!!!
почему?
Для Капец: реалии жизни. И эти 2 (ДВА)студента с профильными ЗНО по 100 - 110 баллов. И почему так получается? Вы знаете? и я нет..................
Коментувати
Вчитель
Повернули б вчителю ту зарплату, якою вона була в доларовому еквіваленті, за попередньої влади. А наскільки піднялись ціни на все, все, все, втому числі і послуги. Переведіть можновладців на вчительську зарплату, може тоді б подумали про інших людей!

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!