Osvita.ua Середня освіта Уряд ініціює переобладнання початкової школи
Уряд ініціює переобладнання початкової школи

Кабмін започатковує програму переобладнання перших-четвертих класів сучасними засобами навчання

Уряд ініціює переобладнання початкової школи

Кабінет Міністрів України в рамках реалізації реформи освіти започатковує програму переобладнання перших-четвертих класів сучасними засобами освітнього процесу, виділяє на ці цілі 1 млрд грн, а також закладає в проект бюджету на 2018 рік подальше збільшення зарплат вчителям. Про це сказав прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.

«Ми закладаємо 1 млрд грн для модернізації програм 1-4 класів. Нам потрібне якісне забезпечення інформаційним продуктом. Наразі працюємо з декількома країнами, щоб закупити необхідний інформаційний продукт, адаптований до української системи навчання», - сказав Глава Уряду.

Він пояснив, що мета програми модернізації – забезпечити дітей інтерактивними засобами навчання й спілкування.

«Інтерактивні дошки, планшети, усі необхідні компоненти для сучасного навчання - це наше завдання. З наступного року розпочинаємо. Я вважаю, що українська школа має стати цифровою. Технології треба впроваджувати у навчання. Ми маємо прекрасних дітей, учителів, маємо можливості зробити нашу країну успішною. Через високу якість знань, доступ до освіти, кожна дитина зможе відкрити свою індивідуальність і знайти своє місце у житті», - сказав Володимир Гройсман.

Освіта.ua
01.09.2017

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Анастасія
Дуже сподіваюсь що врешті решт школи будуть мати технічне обладнання, хоча не дуже в це й вірю, щодо студентів пед факультетів можу сказати що сама навчаюся на вчителя поч. класів, студенти різні, мабуть, як і всюди . Особисто я зацікавлена саме в цій професії, це моя професія душі, але таких як я лише 5-7 чоловік з групи в 30 студентів. Дійсно більшість навчається за принципом: "без бумашки я букашка, а с бумажкой человек". Але я не певна що рівень зно або інших екзаменів допоможе, підняття зарплати, пільги, популяризація професії це дійсно те що допоможе, адже багато хто не йде на вчителя саме через те що професія не рентабельна, роботи багато плюсів мало і гарні вчителі йдуть на простішу гіршу роботу, але з більшою зарплатнею те ж саме і зі студентами. Знаю вчительку дійсно професіонала, але зараз вона продає овочі на ринку бо має більшу зарплату, і це не поодинокі випадки нажаль.
отож
Егеж..., модернізація.. планшети, інтерактивні дошки... спочатку пообіцяємо, а потім будемо наполягати, щоб все батьки купили... і знов - за рибу гроші... вчителі будуть хабарники, а мон - реформатори, яких гальмують хабарники... спочатку зробіть матеріальну базу, а потім вводіть реформи.. хто ж буде проти???
Вчитель
Для отож: Навіть якщо кожному вчепити перед носом інтерактивну дошку, дати ноутбук, планшет, приставити професора, ... то і тоді майже нічого не зміниться і діти краще вчитися не почнуть. Поки у державі не буде сформовано сталого попиту на знання переважна більшість учнів вчитися Н Е Б У Д У Т Ь. Для чого прикладати зусилля (як кажуть діти - напрягатися) до навчання якщо можна після школи просто освоїти кілька робочих операцій і зароблять більше, ніж людина з вищою освітою. Хочеш мати вищу освіту - є маса вузів, які беруть будь-якого дурня.
Коментувати
Да
Свежо предание, да верится с трудом... Обіцянка-цяцянка. А буде те,що придбав сам. От і вся модернізація!
я
сколько же из этого миллиарда действительно пойдет на модернизацию?
олена
в школі один ноутбук, між вчителями постійно "драка" за право взяти його на урок, пріyтер працює з перебоями, які там нововведення та планшети !!!!!
cos прав абсолютно.
на ЭТИ зарплаты никто и никогда из думающих и моральных (чтобы не быть вымагателями и теми, кто паскудит будущее детей) молодых людей в школы НЕ пойдут. Потому что думающие. Потому что моральные ценности им привиты. ПРИВИТЫ. А то, что сегодня прививают детям в школе, довольно печально.Тот, кто умеет думать, попробуйте посмотреть на общество через лет 20.20 лет назад некоторые предсказывали деградацию. 20 лет назад некоторые читатели газеты "Зеркало недели" предсказывали и падение моральности, и отсутствие специалистов многих жизненно необходимых профессий, и отсутствие людей, способный научить молодых... Именно это и происходит. Слесарь - столяр-электрик не умеют справляться со своими обязанностями. Пока люди выкручиваются самостоятельно ЧТО будет дальше?А у нас и атомные станции, и...и...и...
cos
Для cos прав абсолютно.: Деградация начала набирать обороты в начале 90-х годов. Тогда заводы развалили и продали на металлолом, рабочие места сократили, школы и больницы закрывают (особенно в селах), забирают землю у людей, где люди держали огороды, чтобы прокормить свою семью. А еще убили науку в Украине. Многие хорошые ученые уехали с Украины из—за низкой зар. платы. Сейчас они работают на Америку и Европу, а не на Украину. Вот это и есть у нас деградация, которая с каждым годом растет только. Село нужно власти развивать, а не уничтожать. Но у нас никто из политиков ничего не делает в этом плане. Для них главное—набить карманы за счет таких, как мы.
именно ЭТО заметили тогда,
Для cos: когда заводы начали пилить.Не способны люди,которым всё досталось по причине их аморальности, быть руководителями предприятий, способными к развитию этих предприятий. В мировой практике подобное-ВПЕРВЫЕ.Они и рассматривают,для информации о событиях,и пытаются проводить здесь собственные опыты,путём грантодавства (вы ведь знаете,что те,кто выдаёт деньги, гранты, в смысле,ТРЕБУЮТ,чтобы всё выполнялось по ИХ лекалам). Рулевым развивать сего невмоготу,поскольку ЭТО необходимо и уметь, и, хотя бы,иметь информацию о том,КАК это делать,и ЧТО будет в результате того, или этого шага... ТО,что они набивают карманы за наш счёт,это закономерно.Да ладно.Вопрос в том,сумеем ли МЫ,как страна,остаться ею.Хотя,есть мнение,и оно мною озвучивалось, что люди на нашей территории не сумеют остаться в целостной стране.И это не плохо. Так что - живём дальше.
Мирослава
Для cos прав абсолютно.: Які такі цінності,які прививаються у школі,викликають у Вас ПЕЧАЛЬ????Чим Ви незадоволені???
Коментувати
cos
Дайтe кращe нормальну заробітну плату вчитeлям, і вони бeз планшeтів будуть гарно вчити дітeй. А щоб кращі абітурієнти вступали до пeдагогічних вузів— потрібно поставити планку, що з рeзультатом ЗНО нижчe 170 балів в пeдагогічний ВНЗ нe можна вступити на бюджeтну форму навчання, а на контракт 160 балів. Запрошувати 200 бальників до пeдагогічних ВНЗ навчатися також нeобхідно. Пeрeписати програми ВНЗ з пeдагогічних профілів на кращі та більш зрозуміліші студeнтам.
Людмила Білич
Для cos: В такому випадку у педагогічних вузах не буде жодного студента. Або будуть ті, що планують вивчитися, а в школу ні ногою.
cos
Для Людмила Білич: А.після закінчeння пeд.вузів заставити відпрацювати 5 років обов’язково. В інакшому випадку нeхай повeртають кошти дeржаві, які на них витратила дeржава. Крім того заборонити чиновникам знущатися над вчитeлями—тобто,.нe тиснути з.боку чиновників на вчитeлів, змeншити волокити з докумeнтацією, дати можливість творчо працювати, збільшити заробітну плату до 20000-25000 тисяч, і максимальна кількість учнів в класі має становити 15 учнів. Кращe якість в такому випадку, а нe кількість. Якщо вчитeль має мeншe учнів в класі,.то тоді учнц будуть кращe вчити матeріал, бо будуть знати, що на кожному уроці вони будуть опитані. А якщо 30 учнів—то є шанс, що вони опитані нe будуть, бо за часом нe можна встигнути, і вони будуть вчити матeріал раз чeрeз раз. Хоча впринципі є один мeтод, як можна за 10-15 хвилин опитати вeсь клас, задавши кожному учнeві по 3 запитання.
cos
Мeтод заключається ось у чому: 1. Всі підручники, тeлeфони та зошити учні кладуть на останню парту. 2.Вони сидять за партою, нe встаючи. 3. Наприклад, сидить 10 учнів на пeршому, другому та трeтьому ряді. Починає опитувати пeрший ряд (сидять умовно Катя, Василь,Сeргій, Ілона і т.д.). Задає питання, починаючи з Каті. Що такe атом. Якщо Катя нe почала відповідати на протязі 5 сeкунд,цe питання пeрeдається сусіду по парті Василю, якщо Василь нe відповів, то для Сeргія можна змінити питання, щоб в нього нe було змоги піддивитися правильну відповідь, (що такe молeкула), якщо він нe відповідає за 5 сeкунд, питання пeрeходить до сусідки по парті.Для трeтьоі парти іншe запитання підготувати по тeмі. І так робити по три питання для кожного з 10 учнів. Потім опитувати так 2 і 3 ряд. Якщо учeнь дав чітко правильно на 3 питання—він отримує 12, 2-8, 1-4, 0-двійка, за нeчітку відповідь на кожнe з питань можна оцінити від 0 до 3 балів. Питання мають бути короткими та зрозумілими учням і викладачу.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!