ЗНО не відображає рейтингу школи, - Гриневич

Зовнішнє незалежне оцінювання створене для перевірки знань та не відображає прогрес учня у школі

ЗНО не відображає рейтингу школи, - Гриневич

Для об’єктивного рейтингування шкіл в Україні потрібно розробити та освоїти механізм врахування так званої доданої освітньої вартості. На цьому наголосила міністр освіти Лілія Гриневич під час спілкування з освітянами Одещини.

«Я абсолютна противниця рейтингування шкіл за результатами ЗНО, адже це оцінювання створене для перевірки знань учня, але не відображає прогрес школяра у навчальному закладі. У багатьох цивілізованих країнах для визначення рейтингу шкіл використовується специфічний показник «додана освітня вартість» – він враховує початковий рівень учнів, що навчаються в школах, їхній соціальний стан та прогрес, якого вдалося досягнути учню в школі», – пояснила Гриневич.

За її словами, часто за високими результатами ЗНО стоїть не тільки і не стільки школа, як спроможність батьків створити особливі умови для розвитку дитини.

«Без розрахунку «доданої освітньої вартості» складно сказати, що стоїть за результатами – репетитор, специфічне соціальне становище учнів чи щире прагнення батьків допомогти дітям у навчанні. Для об’єктивності рейтингування, школи, що збирають «вершки суспільства» – дітей з найкращими можливостями, а потім записують їхній успіх у свої заслуги, мають бути врівноважені цим покажчиком», – сказала міністр.

Освіта.ua
19.06.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Ira
Підкажіть,будь лака хто знає ,якщо дитина приймала участь в 11 класі в міських олімпіадах і має ІІ і ІІІ місця з предметів їй мали дати грамоти за ці олімпіади на випускному?
Міла
Для Ira: Обов’язково! У нас за І і ІІ місця і премію вручали від міського голови.
Коментувати
babyschka
Вы не правы в этом:"...часто за високими результатами ЗНО стоїть не тільки і не стільки школа, як спроможність батьків створити особливі умови для розвитку дитини." Встретила маму 30 летнего сына, которого учила, когда-то оба были в обиде на меня, что занижаю оценку. Так вот, услышала слова БЛАГОДАРНОСТИ и ИЗВИНЕНИЯ от нее, так как сегодня ее внуки не имеют тех учителей и знаний. Директор, учитель - должны ЗАСТАВЛЯТЬ учня-учиться. На поводу у родителей директор идти не должен. Идет, т.к. знаний учителя с "высшими кат." не дают! Возможно много часов мают? А возможно такие директора вредители страны, хуже если вредители семьи учительской, которые не видят свои семьи, детей.
Менделє́єв
Кожний ВНЗ повинен бути в ЗОШ ЩЕ З 5-8 КЛАСУ. Здійснювати відбір учнів (конкурси, і т.д.), тим самим стимулюючи їх до навчання та підготовки до ВНЗ. Гімназія, ліцей - взагалі повинні мати угоди з ВНЗ
мама
Олекса Позняк, ви дивно "скачете" - спочатку говорили про ліцей, а коли вам сказали проаналізувати, скільки в 145 ліцеї за останні 10 років було суїцидів - відповідаєте, що у вас суїцидів нема. Але ви не весь ліцей... Далі - ви вважаєте нормальним, що дитина у віці з 8 класу, а саме з такого віку вчаться у вашому ліцеї, "с утра до ночи в лицее"? Дитина повинна жити нормальним життям, у якому є час на навчання, спорт, відпочинок і навіть на "нічого не роблення". Хіба не все-одно мозку і тілу підлітка, хто його катує цілоденним навчанням - репетитори чи ви? Навіть метал втомлюється, а дитина не тільки втомлюється, виснажується, але й може дати "свічку" у вигляді суїцидів. Так скільки суїцидів у 145 ліцеї за 10 років? Чому 145 ліцей є лідером серед суїцидів у Печерському районі столиці, як мінімум, а може й у всій столиці? І це при тому, що там вчаться не так багато учнів - з 8 по 11 клас? І не треба розповідати, що діти самі хочуть цих катувань, цю катівнію їм влаштовують батьки+вчителі.
не переймайтеся
Для мама: спочатку то була гімназія
Олекса Позняк
Для мама: у нас занятия сложными науками перемешаны с исскуством, футболом и свободными занятиями на которых ученик сам выбирает что ему делать - петь оперу или изучать японский или почитать книгу или теннис. К 145 никакого отношения не имею, просто знаю некоторых коллег.Нету у нас суицидов так как ребёнок вместе с родителями выбирает учебную траекторию по силам.В суицидах виноваты родители - не тянет ребёнок -не насилуйте -переведите в обычную школу и вместо 3-4 будет иметь 10-12.Все внуки прошли через лицей КПИ, а внучка любит рисовать и петь и изучать языки - она пошла по другому профилю и меня это радует - не всем быть физиками-математиками.
Коментувати
мама
Підтримую! Немає в 145 заслуг вчителів - є заслуги адміністраціїї ліцею в тому, що підбирають найкращих. Сам навчальний процес - зовсім не навчальний. Вчителі не вчать, а викладають, так ніби працюють у виші. Вчать вони або на додаткових заняттях (за гроші), або за них вчать репетитори. а вчителі лише перевіряють роботу репетитора. Є мотивовані батьки - у 145 таких багато. Батьки готові витримувати все, навіть хоити і займатися у гуртку писанкарством, аби в кінці навчального року їхні діти не написали на "1" директорські контрольні і не вилетіли із ліцею. Результатом тиску на дітей з боку вчителів, батьків і репетиторів є суїциди. Не вірите - проаналізуйте, скільки за 10 років у цьому ліцеї було суїцидів. По суїцидам цей 145 ліцей абсолютний лідер.
Олекса Позняк
Для мама: у меня нет суицидов, и выдаю стабильный хороший результат. А на репетиторов у моих детей нет времени -они с утра до ночи в лицее. После этого мне плюют в лицо "Вас здесь не стояло"
так ты и есть
Для Олекса Позняк: один из АДМИНИСТРАТОРов? От которых и зависит ВСЯ работа лицея;-). Ну так надо бы как-то . . .мухи отдельно, котлеты - отдельно
Ольга
Ольга Мої діти вчаться в 145. Ліцей обрали самі. Молодший бачив. як вчиться старший, але все одно обрав цей ліцей. Те, що в ліцеї працюють, як у ВНЗ вважаю за перевагу. Високі бали на ЗНО вважаю колективною заслугою вчителів, адміністрації, дітей і батьків. Суїциди були. Можливо тому, що діти в цьому ліцеї дуже особливі. Найбільше страждають діти, які є гуманітаріі, ала тато - програміст цього прийняти не може. Або батьки не можуть визнати, що дитина не тягне таке навантаження. Мої встигають ще займатись спортом, музикою, іноземною. На "нічого не робити" часу дійсно нема.
Коментувати
Значит так,Позняк.
Чтобы учитель был сливочный,ему следует работать со сливками.Любой,нормально закончивший институт,учитель,способен таким быть.ЛЮБОЙ.Даже тот,кто по необходимости не умел оценить нормально ребёнка.Ну надо ему было.Хотя,попав в другие условия,ЭТОТ учитель преспокойненько работал со сливочными детьми.А теперь-ты ведь сам,как утверждаешь,работал с Васей.И что.ГДЕ легче?С КЕМ легче?НЕТ в 145 школе никаких заслуг учителей.Есть "заслуга" администрации,которые собрали в одном месте мотивированных детей.Это НЕ заслуга.Это подстава остальным.
Олекса Позняк
Для Значит так,Позняк.: Я работаю с Васей потому что чувствую свою ответственность перед громадой.Но иногда мне хочется бросить и забыть (или забить).Сливочным детям надо решать сливочные задачи которые увы учитель с вокзала не умеет делать.И чему он их научит?И не рассказывайте что заслуги учителей нет и что результаты ЗНО когда массово все ученики данной школы сдают под 200 ничего не значат. Какие репетиторы????
НЕ смеши,
Позняк. Доброго дня тебе. ЛЮБОЙ учитель,который ЗАКОНЧИЛ ВУЗ,до 1993 года,преспокойненько решать будет с детьми ЛЮБЫЕ сливочные задачи.ЛЮБЫЕ.Они не настолько сливочны,чтобы обычный выпускник не умел их решать.Вопрос в том,что ОТОБРАННЫЕ дети мотивированы.А Вася-НЕТ.Но Васей БОЛЬШЕ.И то,что ты называешь "ответственностью перед громадой"тянет на ... Да ни на что не тянет.Помнится ты ушёл от Вась.Заслуги учителя НЕТ.Есть заслуга администраторов.Не больше.;-)АДМИНИСТРАТОРОВ.
Олекса Позняк
Для НЕ смеши,: Не ушёл я от Вась, хотя грозился не раз. Но на паралель есть 3-5 учеников которым ты нужен.Приятно - подходят родители когда ты тащишся как усталая лошадь домой и благодарят. Я улыбаюсь и делаю вид что точно вспомнил её Васю которому дал путёвку в жизнь.И кому я их отдам? Любому до 1993 года?????Рымкевича решать конечно будет любой а к международой олимпиаде готовить?При чём тут администраторы? При этом совсем не хочу унизить учителей которые не могут с ходу найти коэффициент трения между сложенными пирамидой шарами.У них есть масса других достоинств которых нет у меня.Ну нельзя утверждать что любой препод из университета в селе Велыки Гарбузы может в Гарварде преподавать потому что он 1993 года. Разберись в своих ущемлённых комплексах и не городи ерунды
Коментувати
Олекса Позняк
Для того щоб учити вершки потрібно щоб учитель був вершкуватий.І результати ЗНО тому гарні. У 145 школу чи ліцей КПІ не беруть учителів з вокзалу. А тепер Ліля їм каже: а де там ваша заслуга? Доведіть....
ВЧИТЕЛЬКА
Рейтинги по школам в районі та області теж мало інформативні, але на їх основі визначають школу року!!! Участь у конкурсах має значну перевагу над знаннями!!!
Накипелов
Є такі с*ки у нашому департаменті освіти, які, не випустивши жодного учня, люблять привселюдно порівнювати результати ЗНО (не ДПА) з річною оцінкою і давати вчителям дроздів, якщо результати розбігаються.
Накипелов
P. S. Гриневич для них не указ!!!
вот ведь недалёкость
сравнивают абсолютно правильно.Вот только мозгов у них нету.Вывесили людям.И успокоились. Заткнулись, то есть.Учителя и сами сообразят.Они ведь,всё-таки,себя подставлять не захотят...
Коментувати
спец
А це що за штука-специфічний показник «додана освітня вартість» – він враховує початковий рівень учнів, що навчаються в школах, їхній соціальний стан та прогрес, якого вдалося досягнути учню в школі? Хоче пані вразити нас супер_компетентністю чи, як завжди, ляпає язиком, а потім думає про сказане.
Олекса Позняк
Гарвард теж збирає вершки суспільства!!!Яке він має право стояти на вершині рейтингу? От кульок Поплавського збирає хоч і неграмотних аби лиш платив. От його потрібно в перші ряди! Пане міністерка! Про таких як Ви моя бабця казала "прибите на цвіту"
представники Буковини
1. bukinfo.com.ua/show/news?lid=93504 "Сотні буковинських педагогів обурені діяльністю директора Департаменту освіти і науки ОДА Оксани Палійчук, яка, на їхню думку, організувала "принизливе й ганебне тестування" вчителів (ЗВЕРНЕННЯ)" Ми просто не можемо вже все терпіти!!! "Трієчники", "Пишіть заяви", "Професійно нездатні", "Знання першокласника", "Дебіли", "Олігофрени", "Бездарні". Просимо МОНУ та міністра освіти звернути увагу на ситуацію, яка склалася в освіті Буковини. Ніхто ЗНО не боїться. Але рік на підготовку і всі йдуть офіційно його здавати. На пропонують щось інше. Комп’ютерний варіант, часу у двічі менше. Та бонуси для своїх. Вже дійсно сил не має і нерви не витримують все це читати в кожній газеті чи Інтернеті. Допоможіть!!! 2. bukinfo.com.ua/show/news?lid=92568 "80% буковинських вчителів не змогли успішно скласти ЗНО (ВІДЕО)" 3. https://www.youtube.com/watch?v=YBlD76h5EZM "Вчителі Буковини звинуватили у некоректності очільницю департаменту освіти "
представники Буковини
Не спішіть, перечитайте статті, коментарі. Може тоді зрозумійте, до чого довели ваші рейтенги. Хто не вміє перейти. Даємо адресу сайту. bukinfo.com.ua "ТОП-рейтинг новин" Знайдете одразу. Дайте спокій людям вашими рейтингами.
студенти, теж Буковина
Пане Володимире та Лілія поверніть кваліфікацію спеціаліста. Навчання хочуть підняти в 2 - 2,5 рази - це при тому, що оплата праці піднялася тільки на 50%. І при тому, що у сусідні областях вона становить у 2017/2018 році стільки, скільки в ЧНУ була у 2016/2017 році. Не ставте молодь перед вами на коліна. Вже не одноразового тут писали. Більшість організацій хочуть повної вищої освіти. ВУЗ, взагалі хоче відсіяти після бакалаврату кого тільки можуть. Ми йшли на Майдан і відстоювали Вас та вашу владу. Підіть на зустріч молоді. Поверніть спеціаліста і дайте змогу вчитися тим, хто не претендує на управлінські кірсла, а просто хоче здобути освіту. Дуже просимо.
РейтЕнг
Для представники Буковини: "рейтЕнги" проводяться для того, щоб виявити таких безграмотних як ви і гнати із школи в три шиї.
Коментувати
Татьяна Чурина
Пані міністр даже гарні речі під час зустрічей з вчителями, а коли доходить до справи , все виглядає інаккше. Мої враження від ЗНО з німецької мови цього року. Дуже важкий текст, багато незнайомої лексики, відповіді не зовсім зрозумілі для учнів, та і завдання 17-22 викликають напевні труднощі. Не дивно, що 25% учнів не склали ЗНО, та і поріг підвищився за два роки на 4 бали. Нам, вчителям німецької мови і так нелегко, бо майже всі бажають вчити англійську, а ті учні, які бажають вивчати в подальшому німецьку мову, не можуть скласти ЗНО без репетиторів. Так, моя учениця не "склала" ЗНО, і все- дорога до ВНЗ закрита. Треба підбирати тексти для учнів школи, а не ВНЗ. Що перевіряється таким чином, через такі завдання? У попередньому році тексти були доступніше. В іноземній мові все залежить від підібраного тексту, його контенту. Навіть я, вчителька, яка має добрі знання з німецької мови, зробила 3 помилки, а що казати про учнів.
Павлович
Добре.А навіщо тоді відділам освіти обов’язкові (до 23 червня) звіти про ДПА (вважайте : ЗНО) у 11 класі? Для любування? Ні. Це привід "проїхатись" по школах і вчителях на серпневих(нікому не потрібних) конференціях.
.
Какие-то дебилы это придумали, чесслово. Учителя вытягивают "12-балльные оценки" за ЗНО (не ДПА) клещами.
Альбина
Як це - "навіщо"? Виведуть на екран на серпневої педраді та будуть порівнювати, яка школа на якому місці.
Юля Іванчук
І хай порівнюють, вчителі які справді вчили і чесно оцінювали в міністерстві огрібати не будуть
Коментувати
Маруся
первый раз согласна с министром)))) вот бы еще директора школ это прочитали)))
2017
Маю вищу категорію. Чи обов`язково повинна готувати учня в олімпіад, МАН, ЗНО?
Олекса Позняк
Для 2017: обовязково! Коли мимо проходить директор - співати Гімн
Коментувати
2017
ЗНО не відображає рейтингу школи, - Гриневич ============================================ І по чому ж оцінювати роботу вчителя? Предметні олімпіади, МАН... Чи може "Марія Іванівна" краще знає що поставити?
Оксана
"У багатьох цивілізованих країнах". Вкотре наголосимо про нашу відсталість і темноту
0brains
У кого є проблеми з результатами/оцінюванням зно з багатьох предметів, вам туди---> http://catcut.net/DbH8
Є питання
Якщо ЗНО - не показник рейтингування шкіл, то навіщо всі носяться з ним, як з писаною торбою? Чому у вчителів, учні яких показали погані результати на ЗНО, і методкабінети, і адміністрація, і УЦОЯО ,і облдепартаменти, і всі, кому не лінь, тичуть пальцями і кричать "Ага, не навчили!", "Ага, дискредитуєте школу!" і т.д. Я взагалі мовчу про сільські школи. У селах діти не рвуться до вишів, навчаються абияк, професорами не хочуть бути, вони й домашні не виконують, бо "мамка заставила город сапати/в корови вичищати/за меншими дивитися..." Якщо дитина і хоче готуватися до ЗНО, то батьки неспроможні забезпечити її репетиторами.
Юля Іванчук
Для Є питання: кричать "Ага, не навчили!", "Ага, дискредитуєте школу!" будуть у тому випадку, якщо учні здадуть зно на нижчі бали ніж ті, що були у школі. Але просто із досвіду: хороший результат абітурієнта, то заслуга репетитора, який викладає у іншій школі, зазвичай.
Сільський учитель
Нам ,сільським учителям,боляче й образливо читати коментарі фахівців і нефахівців нашої галузі. Перш,ніж судити сільських вчителів,учнів,батьків, треба увійти в їхнє положення,побувати хоч би в думках там,де вони живуть,чим займаються,а тоді висловлювати свої думки вголос. Уявіть собі звичайне українське село на Поліссі на 200-300 дворів. У сім"ї від 4-9 дітей. Батьки не мають змоги працювати ( у селі, крім школи,медпункту,магазину, нема де працевлаштуватися,це 20 людей,а решта? ).У лісі ростуть в основному восени гриби,ягоди,копають городи.У той час дітям треба йти до школи. Хто збиратиме гриби,ягоди,копатиме картоплю,якщо 5 дітейіде в школу,а двоє залишаються вдома?Учні 1-11 класів ідуть до школи,в той час батьки,взявши дітей-дошкільнят на плечі, збирати гриби,.... для всієї сім"ї? Звісно ,батьки нададуть перевагу зароблянню грошей,щоб якось прогодувати сім"ю. І це нормально.Учитель сільський,а якщо ти ще класний керівник, два осінні місяці не бачать своєї сім"ї,хати,ходить по хатах своїх...
Коментувати