Osvita.ua Середня освіта У школах панує радянська модель підпорядкування
У школах панує радянська модель підпорядкування

За словами міністра освіти, у дітей потрібно розвивати навички комунікації для реалізації проектів

У школах панує радянська модель підпорядкування

В українських школах досі панує радянська модель підпорядкування, що не дає дітям простору для розвитку комунікацій. Про це під час відвідання Всеукраїнського фестивалю робототехніки Robotica-2017 сказала міністр освіти Лілія Гриневич.

«Зараз ми продовжуємо збирати драйверів реформ з усієї України і навіть за її межами – людей, що знають, як будувати сучасну освіту, котра буде корисною і цікавою для дітей. У рамках підготовки дітей до цієї олімпіади розроблено унікальні навчальні матеріали для вчителів, створено спеціальні навчальні програми. І ми сподіваємося, що нам вдасться розширити співпрацю з LEGO для використання цих напрацювань на благо українських дітей», – підкреслила Лілія Гриневич.

За словами одного з організаторів олімпіади Оксани Стоєцької, в інших країнах до розвитку робототехніки глибше залучені як інші компанії, так і держава. Вона наголосила, що часто самі команди школярів, які беруть участь в олімпіаді, успішно знаходять спонсорів, котрі допомагають їм реалізовувати свої проекти.

У свою чергу Лілія Гриневич підкреслила, що для того, щоб наші діти вміли і мали сміливість це робити, їх необхідно цьому навчити.

«Ця якраз і є ті м’які навички, яких абсолютно не дає сьогоднішня українська школа. Залучення такої допомоги потребує вміння організуватись у команду, створити проект, знайти і зв’язатися зі спонсорами, прорахувати бюджети і представити себе. Усього цього, на жаль, ми не розвиваємо у наших дітях, адже в наших школах досі панує радянська модель підпорядкування, що не дає простору для розвитку такої комунікації», – наголосила міністр освіти.

Вона також зазначила, що робототехніка це напрям, що потребує об’єднання знань з математики, фізики, інформатики, і в його межах діти мають можливість засвоювати знання через діяльність, творчість, це стимулює інтерес і розвиває любов до предметів, які усі звикли вважати нудними.

Цього року у фестивалі взяли участь понад 3 тисяч учасників, які склали 350 команд. Молодь з різних регіонів представляла свої проекти на науково-технічному турнірі за міжнародними програмами First LEGO League і First LEGO League Junior.

Лілія Гриневич та представник LEGO домовились про проведення зустрічі, в межах якої можна буде обговорити варіанти більш глибокої та плідної співпраці.

Освіта.ua
10.05.2017

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
фунтик
И оздоровительнй мовный лагерь этим летом - яркий тому пример.
Кузьміч
Боже, як вже ця пані набридла своїми пустопорожніми балачками!
Олекса Позняк
Для Кузьміч: это не балачки а дымовая завеса , чтоб все побыстрей забыли воровскую сходку у Мартыненка
Коментувати
Оксана, учителю НЕ следует
искать спонсоров.Это НЕ его работа.Тот, кто получает за организацию работы школ ДЕНЬГИ, тому и следует искать спонсоров, деньги и всё для того, чтобы учитель этого НЕ делал.А бестолковый учитель ищет спонсоров, а когда найти не способен, то требует родителей его спонсировать. Откуда доверие к школе? Какое способно быть доверие, когда уЧИТЕЛЬ организовывает травлю родителей своих учеников другими родителями (бездействие учителя в разборках родителей - та ещё организация ТРАВЛИ).
Оксана
" ...знайти і зв’язатися зі спонсорами, прорахувати бюджети і представити себе. Усього цього, на жаль, ми не розвиваємо у наших дітях" і т. ін. Зате у вчителів це вміння - постійно шукати спонсорів, повинно бути розвинене якнайкраще, бо держава не дає навіть на крейду. За що потім вчителя ця ж держава і звинуватить у всіх "комерційних" гріхах...
батько
Для Оксана: підтримую, бо щоб здати ДПА учням треба "знайти спонсорів" на зошит (для листків, на яких будуть писати диктант) і листи А4, на яких школа їм надрукує завдання для решти ДПА. Цікаві проекти і, головне, реалізовані кожного року!
Олекса Позняк
Для батько: чого мовчиш, тебе ж не витурять з роботи як учителя?Закінчило дитя школу - прийди на збори і розкажи про корупцію або в прокуратуру - кому і скільки здавав
Коментувати
Евгений Дядюренко
В системі освіти України, зокрема середньої, панує бюроктичний управлінський сегмент (радянського зразка - головне звітність. Пригадайте Японію: "Таємниця яповнівців полягає не звітності про роботу, а самій роботі"). Місцеві чиновники в галузі освіти прагнуть якомога більше папірців для звітності, перетворюючи реформу на формальність. Це прикро - бо немає охочих працювати з дітьми!!!!Чому?Відповідь буденна - формалізм та радянщина в управлінській діяльності. Колектив закладів середньої освіти виконоє тіж самі функції що й уряд України - бореться з корупцією, ксенофобією, тероризмом, туберкульозом, правопорушеннями, наркоманією, суїцидальною поведінкою ......А призначення школи - в іншому!!!Навчити, дати практичні знання, корисні, актуальні, потрібні дитині на засадах патріотизму (повага до Батьківщини, родинні ціності, толерантність, заснована на усвідомленій цінності життя людини.....)
Світлана
Модель сучасної освіти має понад 400 років, створена священиком і цілком підходить для гуманітарних дисциплін. Природничо-математичні науки погано вписуються в цю систему, а в окремі роки навіть виступають свого роду її антагоністами. А разом з тим, цей цикл людського знання є визначальним для суспільного прогресу. Тому цей жахливий стан повної відсутності системи знань з математики, фізики, хімії буде позначатись на суспільному розвитку вже в найближчому часі.
Олекса Позняк
Для Світлана: да никому не подходит эта смесь совка с ворьём. Совет школы должен назначать директора как менеджера и контролировать финансы.Но тогда директор не занесёт в районо и Лиля не получит долю.Поэтому будет трещать о демократизации но систему не поломает. А виноватым за падающее образование она уже назначила бесправного учителя.
Коментувати
Роман
Якщо в школах панує рядянська система, то в МОН панує лише популізм. Поназичували модних слів: "драйвери реформ", "менеджери освіти" тощо і вигукують на кожному виступі. А в реальності віз і далі стоїть на місці. Якщо пані міністр говорить про необхідність співпраці з Lego в галузі робототехніки, то напевно вона забула, що в проекті навч.програми для старших класів природничі науки як такі вилучені з навч.плану, а буде курс "Людина і природа"
ОЛЬГА
Все залежить від керівників навчальних закладів. Якщо вони продовжують працювати в авторитарному стилі, то ніяка школа не зміниться. Вони працюють лише на задоволення своїх потреб і потреб своєї сім’ї. Ніякі знання дітей їх не цікавлять. Звичайний вчитель просто потерпає від принижень директорів. І, на жаль, з цим Міністерство впоратись не може.
Валерий
Для ОЛЬГА: Вся цепочка, начиная от министерства, обл.о.о., рай.о.о. и директора, повязана одной верёвкой. Совковый принцип "я, начальник, ты - дурак". Директора - исполнители чужой воли. Их и ставили на должность по этому принципу. Демократия в школе?!!! Покажи бумагу. Кто из "цепочки" дал добро!!!
Олекса Позняк
Для Валерий: цепочка не в том кто дурак, а в том что жёсткая централизация в разы увеличивает коррупцию и создаёт все условия для передачи ворованного наверх.Директор не зависит от результатов работы школы а зависит от отношения вышестоящего и наличия сильной руки.А это достигается регулярными подношениями...
революціонерка
У нашій школі на кожне свято збираються кошти з вчителів і купуються подарунки для районного начальства, "щоб вони були поблажливими до нашої школи" . Але возить ці подарунки лише директор або її заступники, тому в цьому році директор отримала вищу категорію на пустому місці, а шкільна атестаційна комісія дізналася про це як у райво цю категорію уже присудили шановній і дуже порядній директорці. Отак і живемо з новими реформами! А рота відкриєш - вилитиш зі свистом!!!
Коментувати
Местный
Лозунги и бла бла бла - всё как в "радянській моделі". С этого вывод един: совковая модель нынешнего образования планирует бороться с совковой моделью прошлого образования.
Олекса Позняк
Для Местный: модель идеальна для коррупции и поборов. Барин директор легко выдавливает из крепостных учителей денежки и принуждает терроризировать родителей ради своего кармана.
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!